|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Lumiik (Občasný) - 29.6.2009 > TommyGun> Ale jo, ono to je technicky mazanice:-ú
Auto nedelal jeste nikdy, ale to je fuk, to je jako s konem, nebo nedavno Hrabac kapsky - proste kdyz to potreba, tak se to nastuduje a je...
dekuju!
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 27.6.2009 > caesarborgia> že jsou výroky žalovatelný, neznamená, že je někdo bude žalovat,bylo to pronešenio suše, věcně, za to ty ses nám "teplej šmíráku - jaxes nám přec-tavil - vybarvil opět do chudinky, zřejmě zdeptané a pravděpodobně přiožralé. Ano takto tě poznávám. Eště že seš, člověk si pak ve srovnání s tebou i při svejch chybiznách a trapasech připadá těžce v pohodě.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
ed peo gers (Občasný) - 20.7.2009 > Jo žena,věčné téma.Vždycky,když se dva o ženskou rvali,tak já jsem stál opodál.A sledoval kdo z nich bude ten ůspěšnej samec.Ten neštastnej kterej si bude pak posléze nadávat do blbců,že se o takovou slepici,ještě rval ! A kdo chvíli stál,již stojí opodál.Někdy si říkám,proč já jen nejsem "homokláda",protože ti kluci homo,jsou asi jediný,který maj o mne zájem.Nojo,holky choděj z holkama a na mne žádná nezbyla.A nakonec ti homo kluci,mají něco do sebe protože mají takovej ten zdravej zájem o sex.Narozdíl od ženskejch.Dnešní ženy mají sex asi na desátém místě v žebříčku hodnot.Ale prachy ty mají na místě prvním a tak ti kluci budou muset nakonec i zachránit tu naši tragicky nízkou porodnost.Ale ti kluci v parlamentu,budou ještě muset odsouhlasit,beztrestnost a legálnost "hermafroditismu".No a pak už můžou klidně ženy do politiky,protože pak si bude dělat děti po večerech každý sám.Nojo je holt jiná doba,ted tu vládne ten kapitalismus,nebo jak tomu vlastně říkají ? Jo kdo chvíli stál,už stojí opodál....
| Body: 4
| | <reagovat |
|
|