|
|
|
|
|
|
|
|
Zeanddrich E. (Stálý) - 11.9.2009 > "... -ty hory vypadají OPĚT až "neuvěřitelně", snově, úžasně ...; ... - a co se týče té druhé
fotky, zajímalo by mě, na kolik "tam někde nahoře" přijde půllitr z toho soudku ...; ... .
."
| | | <reagovat |
|
|
|
| andzi (Občasný) - 17.9.2009 > ataner> ..spíš bych to otočila z druhý strany mince.. jak jsou někteří turisti nedisciplinovaní a bych řekla i pěkně drzí.. když přídeš někde do restaurace tak tě ani jen nenapadne si vytáhnout vlastní svačinu, proto jdeš do restaurace a taky to bereš uplne přirozeně předse, .. tak nechápu proč si někteří myslí, že horská chata je nějakou výjimkou.. jo v pořádku, měj svoji svačinu ale sněz ji třeba venku, nebo druhá možnost?? objednám si třeba i ten čaj, nebo ja nevím ..a slušnost se taky zeptat, jestli si to vlatní mužeš sníst.. ti chlapci co tam dělají se potkají kde s čím a mohli by vyprávět, jinak jim všechna čest :-)
..a za vrchol drzosti považuju, když si někdo svleče mokrý triko a začne ho ždímat na podlahu, bych chtěla vidět jestli to udělá když příde domů..
úroveň chaty a přístup chatarů je tam naprosto skvělý, ..drahé nebo levné?? co to znamená .. to ja v tomhle případě neřeším, pro něhoko tak, pro druhýho tak.. ale pokud někdo -co mně taky rozčiluje- očekáva v horský chate cca 2300 m.n.m?? sprchovací kout, splachoví wc?? tak ať na hory neleze ale do *** hotelu -bez urážky, :-)..
osobně pana Beranku neznám, ale z mých zdrojů je tam prý pořád.. Tímhle moc pana Beranku zdravím :-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|