|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Vozka
Koně klapou podkovami
Zima je surová –
drhne o boky
sahá na jazyky
Za koníčky jde vozka –
troubí na píšťalu
a mává při tom rukama i nohama
Ale stromy u cesty jsou už dávno namalované
a ani našlehaní a vyleštění koně
neposunou přírodu
o krok zpátky
-----------------------
Ahoj všechny Totemačky a Totemáci,
u této básničky připojím ještě krátké doprovodné vysvětlení. Snad tím neporuším žádná pravidla totemu, když si udělám touto ukázkou malinkou reklamu na básnickou sbírku Vesnická svatba, která mi právě v těchto dnech vychází u nakladatelství PROTIS v edici Večernice. Je to moje první sbírečka ;-) a obsahuje texty převším z 80tých a z 90tých let. Ilustrace ke knížce nakreslial moje žena Blanka :-).
Kromě úvodní části Vesnice, inspirované přírodou a staročeským venkovem, obsahuje části Bouřkový obloze na křídla, Zprávy z koncentračního tábora a Proto vycenil zuby.
Zatím jsem dostal od nakladatele nějaké autorské výtisky, na pultech resp.v Kosmasu bude sbírka někdy v půce ledna.
...a teď to nejdůležitější nakonec: DÁREK PRO TOTEMÁKY ZDARMA. Na webu http://www.vesnickasvatba.cz si můžete jednak přečíst ještě další podrobnosti o sbírce a jednak vyplnit své kontaktní údaje (pokud půjdete do rubriky Koupit se slevou) a když zadáte do poznámky heslo TOTEM, pošlu Vám tištenou sbírku (ze svých autorských výtisků) úplně zdarma. Jde mi o to, aby se knížka dostala k lidem, kteří se zajímaj o poezii :-). Tahle nabídka je omezená na 10 výtisků, ale myslím, že možná tolik zájemců se stejně ani nenajde :-))
buddhist
|
|
|