|
|
|
|
|
sadaf (Občasný) - 11.2.2010 > Jany, máš opět naprostou pravdu...jsi žena, a těm se neodporuje :-)
A možná o mě víš, že jsem zapřísáhlím odpůrcem veškerých rad, zákonů a jiných, co tě dokážou tak zblbnout, že se začneš hloubavěji zabývat kompozicí....Já komponuji tak, jak uznám sám za vhodné a mám rád, když mi eventuelní recnzent pod mojí fotku napíše, jaký z ní má pocit....ne, že mně napíše : jinak bych ostřil, jinak bych clonil, jinak bych ...cokoliv....
Prostě JÁ jsem JÁ ,přesně tak , jako TY jsi ty......
| | | <reagovat |
|
|
|
| cvakal (Občasný) - 11.2.2010 > sadaf> Hlavní motiv se vůbec neztrácí, protože hlavní motiv je les. Větvička je tam sice zaostřená, ale jen proto, aby tam bylo něco ostré . Větvička tě jen uvádí do situace, abys viděl, že je to zimní fotka, tento způsob používám poměrně často, třeba i u listů, mohl sis toho už všimnout. Nemám přesto pocit, že by se větvička ztrácela, ale tvůj názor ti neberu.
| | | <reagovat |
|
|
|
sadaf (Občasný) - 11.2.2010 > Janahe, souhlas...ale prostornost pozadí můj zrak odvádí pryč....hlavní motiv není dle mého názoru až tak zřetelný, byť na snímku je středoosý...Osobně bych dal více prostoru právě tomu kmínku, což zde cvakal evidentně neučinil....
Samosebou, jen můj lajdácký názor :-¨)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|