| driagon (Občasný) - 31.3.2010 > huwik> na fotkách je najlepšie to, že si ich človek môže vysvetliť po svojom, čo ho práve trápi v jeho živote a k tomu si priradiť obrázok- v rôznych rozpoloženiach nás oslovujú rôzne druhy umenia a rôzne druhy ponímania reality a fantastična; veľmi nerada vysvetľujem svoje fotky, nie vždy čo na nej vidím ja vidia aj ostatní a zase, čo vidia oni nevidím ja, mám rada voľnosť vysvetlenia aj keď niekedy je vtipné, aspoň pre mňa, čo si druhí o mojich prácach myslia ale každý názor je dobrý; môžem povedať, že aspoň pre mňa je hudba základ života, nehrám na nič ale som dychtivý poslucháč, rovnako ako správanie ľudí aj hudba má svoje odvetvia a keď sa to spojí s, dalo by sa povedať, tradíciami a zaužívanými zvykmi (čo sú fakt podľa mňa hotové hororové scény) vznikne to, že hudba sa z toho vyvlečie ale vy, ako osoba, ako myšlienky, zostanete uväznený, hudba dá pocit slobody ale vaše tradície vám ju zoberú, napriek tomu, že ste osamote, steny a obmedzenia sú stále s vami ako aj hudba...je to ako kompenzácia toho, čoho sa nemôžete zbaviť ale chcete aspoň platonicky prostredníctvom hudby okúsiť aké to je byť niekde inde....
jáááj už moc kecám :-D to je hrozné....len dúfam, že som sa aspoň obstojne vyjadrila, čo som tým myslela :-D
| |