Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...scapes
Autor: sempull tampush (Občasný) - vloženo 10.6.2010

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

смена символ



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 10.6.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Mardou (Občasný) - 10.6.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
atreb (Občasný) - 10.6.2010 >
Body: 4
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 11.6.2010 >

Šum, kompo, neostrost...

Těžíš z "minulosti", ale usnul jsi na vavřínech, škoda moc pro TOTEM :( ...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > JARO> :D
"šum" je zrno (a máš teda asi hodně citlivý oči, když tě tak rozrušuje)
jsou to lomografie...

mmch kompa atma a podobný pavýrazy si prosím schovej pro nějakýho troubu, na kterýho zabírají

jinak jako jedničku za jedničku to beru, dík ;)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > JARO> ...ale dost srandiček, rozveď mi prosím to "kompo"
díky
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 11.6.2010 > sempull tampush> Však jsem si to schovala... !
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 11.6.2010 >

Pro tu první platí vše, co píši výš, pro tu druhou taky.

Druhá navíc je bez urážek o ničem - ořez,nevyrovnaná bílá, ty dráty atd.

Mohl bys, prosím, přeložit scapes? Jsem analfabet český :( ...ani slovník to nezná - snad "scal pes" či co ...no sorry


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > JARO> ...takže zase jen cancy vyčtený někde z diskusí
ano, jsi analfabet
měj se

<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 11.6.2010 > sempull tampush> Pch! Nikdy jsem neopisovala, ani ve škole - jsem originál  ! Důkaz: Na dotaz "scapes" nebylo ve Slovníku nic nalezeno. •Překontrolujte zadaný dotaz, zda je napsán správně. •Hledejte jiná podobná slova. •Zjednodušte svůj dotaz.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.6.2010 >

první ve mě evokuje zoufalství a druhá touhu...moje první dojmy...musim jít chrápat, za chvíli vstávám a waleem na Kladno...jinak, abych ti pravdu řekl, co je mi po různých technikách, fotka ve mě musí vyvolat v první řadě pocit a to se tady děje...

A fakt už hup do peří:-))


Body: 5
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > sadaf> jak tě tak čtu, seš ideální kandidát na lomografování! kup si nějaký obyčejný cvakátko za pár kaček z bazaru, pakl filmů a už to práskej hlava nehlava :-D
(ale teď vážně, myslím, že by tě to fakt mohlo bavit)
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 11.6.2010 > wow
Body: 1
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 12.6.2010 > sempull tampush: gramatiku ovládáš dobře, focení ti ale nejde. Jak se říká mezi fotografy, co nevyfotíš to neokecáš :-)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 13.6.2010 > čtenář> obtěžoval ses aspoň přečíst si upozornění u těchhle fotek? asi ne, co?
(ale co, zbytečná námaha...)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 13.6.2010 >

Promiň, ale nelíbí. Technicky slabé. Podobně jako JARO. Ahoj.


<reagovat 
 ich (Občasný) - 13.6.2010 > Věza> Haha, JARO je podle Tebe taky technicky slabé? (žert). Každopádně napsat tohle pod fotky z loma, když na to autor ještě upozorňuje, je poněkud...já nevím...hloupé??
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 14.6.2010 > wisteca> jak říkali včera na divadle: "nechte to konici, má větší hlavici" :), tady už to lepší nebude (a díky za rozchechtání hned poránu, ta poznámka s Jarem byla dobrá :))
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 14.6.2010 > wisteca> Pro mě je důležitý výsledek, ostatní působí jako alibismus...  :)
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 14.6.2010 > eh... odkdy tu zase mizí příspěvky??
<reagovat 
 ich (Občasný) - 14.6.2010 > sempull tampush> (...esli myslíte moji reakci na odpověď Vězy, tak jsem ji smazala sama, páč jsem posléze uznala, že máte pravdu - že to nemá cenu...- jestli myslíte něco jinýho, tak tohle pak taky smažu, ať to tu nepřekáží...)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 14.6.2010 > wisteca> jj, myslel jsem tu reakci, pak je vše v pořádku
(za 5 let, co jsem na Totemu, jsem neobjevil, že se reakce dají mazat :)))
<reagovat 
 ich (Občasný) - 15.6.2010 > sempull tampush> :-), kliknete na tlačítko změnit u svého komentáře, vymažete text a kliknete na "uložit změnu" a je fuč.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 15.6.2010 > wisteca> ahá, to já oprávě myslel, že tímhle postupem tam zůstane jen prázdný okýnko bez textu; asi to jde, dokud se na to neodpovědělo
sice to moc potřebovat nebudu, baví mě tu být za vygumovanýho chudáka ;), ale díky za předání "know how"!
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 15.6.2010 > wisteca> (zkusil jsem, fakt to funguje :))
<reagovat 
 ich (Občasný) - 15.6.2010 > sempull tampush> To já si taky nejdřív myslela, ale přesto jsem to zkusila - po nějakém afektu, kdy jsem napsala nějakou obhroublou nepřístojnost...a ejhle - ono to zmizelo celé. Někdy se to hodit může, není každopádně zač :).
<reagovat 
Čtenář - 11.6.2010 > sempull tampush: neuneseš kritiku kamaráde, dej se do hromady :-(
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > čtenář> co přínosnýho mi taky může napsat posera, co se pod svůj blábol ani nepodepíše... (do hromady se píše dohromady)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > čtenář> mimochodem s poserama se nekamarádím, kde bereš tu drzost mě tak oslovovat???
<reagovat 
 čtenář blbeček - 16.6.2010 > sempull tampush> čtenář myslel do hromady - haha - ne, že ti přál až tak moc dohromady ;) .
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 16.6.2010 > čtenář> je vidět, že jsi fakt blbeček :D
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 16.6.2010 > Rovnou píšu, že této technice nerozumím, ale celkově na mě fotky působí dobře, zvlášť první má skvělý děj.
Doporučil 
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 16.6.2010 > sikatka> ono tam není moc čemu rozumět, koupíš si starý lomo (holgu, dianu...), nacpeš do něj film a nosíš to při sobě při každé možné příležitosti, jeden nikdy neví, na co narazí; starat se o technickou kvalitu tu nemá smysl, nějak důsledněji komponovat víceméně taky ne, ty průhledový hledáčky jsou beztak děsně nepřesný - takže je do toho vnesenej i moment překvapení :), o kterej taky může lomografovi jít - především je to o zábavě a řekněme svobodě (v lomografii je dovoleno prakticky všechno, viz třeba zde; pro řadu ortodoxních fotografů není lomografie ničím jiným než prasením filmovýho materiálu a vlastně jim do jisté míry rozumím :-D)

díky, že seš dnes konkrétnější, cením si ;)
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 16.6.2010 > sempull tampush> Díky za odkaz, trochu jsem se začetla a neznám lepších 10pravidel focení, než jsem si tam přečetla, supr, díky za vysvětlení :-))
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 16.6.2010 > sikatka> už vím co mi připomínají, fotky z novin, asi tím zrnem :-)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.6.2010 >

No panečku, tejden tu nejsem a tady je rozprava :-)

Tak jsem byl sempiku doma, tam jsem sice prd nafotitl, ale včera jsem se vracel přes Prahu a měl jsme tam dvě hodiny tajmu tak jsem to zkoušel po Praze. Na 15 hodinu sem dávám jednu pražskou, neumim furt dát víc fotek najednou, ani je nijak posouvat, tak to holt musim dávat tak jak to umim :-)

Mrknu na to lomo.neska sem byl v Hradci vokouknout bazary a měl jsem ti tam chuť jít do starýho jednovokýho Zenita, ale to asi není to pravé ořechové což? Koukla jsem, máš tu novou věc, za chvíli na náí mrknu.

A ta rozprava tady? Víš, na mě musí fotka v první řadě nějak působit a musí mít příběh. Na kvalizu celkem seru jako na nějaké ty poučky a návody. Já říkám, že člověk by měl mluvit tak, jak mu zobák narost a stejně tak by měl fotit, psát, kreslit, souložit :-)

Sere mě, že je tady kolikrát nějakej hrůyzstrašnej paskvil vynášen do nebes a fotka s příbehěm zašlapána do prdelí...Kdyby aspoň ty kritiky byly nějakým způsobem konstruktivní a posouvající...napsat pod fotku: sračka, to je krásná ukázka debilismu a komplexu.

Minulej tejden si kámoš koupil nový auto, nějakjýho korejce, teď nevim esli Hyundai nebo Kiu, má to poznačení i-30. I povyprávěl mi o tom, jak jeho známí auto sepsuli, že tohle neměl kupovat, že tamto je lepší a že tohle jinak a tak dále. Ptám se ho, a má někdo z nich nový auto? Jářku nemá, povídá. Tak ať táhnou v prdel , rádci a kritici, to je prostě sprostá závist. Tím chci říci, ať nám tihle nepodepsaní kritici taky, a ať si táhnou svoje komplexy léčit do....léčebny:-))

Ufff, skoro sem se až rozčílil:-)))

 

Hezkej den a vlastně víkend...


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 18.6.2010 > sadaf> 

Zenita na lomo ne-e, sice jsou to foťáky ukovaný z ruskejch tanků, ale přecejen je to zrcadlovka, čili k těmhle účelům přístroj příliš sofistikovanej :) (čímž teda v žádným neříkám, že se nehodí si nějakýho toho zenita na občasný pofocení filmový pořídit, je to za pár kaček - i ty objektivy na něj).

S těma poučkama to máš těžký, jak už jsme se tuším kdesi bavili, s tímhle názorem já nemůžu souhlasit (rozhodně ale souhlasím s tím, že ta fotka musí mít především to "něco" a technika jde až za tím) - u lomografie je to jedna věc, ale na nějaký to "serióznější" focení to chce znát aspoň základy (když už kvůli ničemu jinýmu, tak proto, aby člověk věděl, jak daný věci - či jejich porušení - využít ve svůj prospěch), na druhé straně otrocky se jima řídit za každých okolností je taky pitomost. Pak navíc ještě existujou geniální lidi, kteří pravidla neznají a stejně fotí krásy, ale takovej talent má jeden z... kdovíkolika.

Ani s těma sračkama to není tak jednoznačný, občas se fakt jinejch slov nedostává... obecně by samozřejmě mělo platit, že když už někdo kritizuje, měl by aspoň tušit, o čem mluví, nebo se snažit aspoň o nějakej přínos pro autora (mnohdy stačí i samotný sdělení, jak daná fotka působí atp.) na druhé straně co chceš napsat člověku, kterej sype jeden bezmyšlenkovitej cvak za druhým a není s ním hnutí...

Anonymní kritikové mě tu za ty roky už docela unavujou, pak reaguju, jak reaguju - a je mi jasný, že občas to nevinně slízne i někdo, kdo není zdejší a nemyslel svůj komentář zle (takových je ale z mé zkušenosti minimum, většinou jsou to fakt zamindrákovaní hlupáčci)

Měj se


<reagovat 
čtenář literární agent - 12.6.2010 > sempull tampush jsi úplně vygumovaný chudák...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 13.6.2010 > čtenář> jak myslíš, asi mě hodně dobře znáš :)
přesto: pokud narážíš na mé reakce na Jaro (a jemu podobný), pak se ti klidně vygumovaně přiznám, že tyhle z internetu vyčtený moudra plný atmo-kompo-téká-pavýrazů bez nejmenšího pochopení celku nebo souvislostí, navíc od člověka, kterej se tak přijde pomstit za to, že mu zkritizuješ očividný ultrasuperkýč, opravdu neberu a nerespektuju - a nehodlám na tom nic měnit, stačí si pročíst "kritiky", co lidem pod příspěvky sype (a vem přitom v potaz, že si to hraje na redaktora), zrovna tak se ti naprosto s klidem vygumovaně přiznám k tomu, že tu beru názory a kritiku hodně málokoho, v podstatě jen od lidí, kteří vědí, o čem mluví, nebo kteří mají svou kritikou co říct (přijde ti to tak nepochopitelný?), bláboly a dojmy mě opravdu nezajímají (taky proto nemám u příspěvků zaškrtnuto, že bych stál o hlubší kritiku.. hlavně u lomografií ne, protože to jsou fotky, který běžnou kritiku opravdu nesnesou) - a nepíšu to poprvé
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 18.7.2010 > sempull tampush> 

Který super kýč máš na mysli? Ten byl publikován 15.7. :
http://www.totem.cz/enda.php?a=268588

 

Navíc nemám vůbec potřebu se někomu za něco mstít - na body kašlu a názory vítám.

 

A redaktoři se hledají stále - čti upoutávky - můžeš být "opravdový" redaktor a nejen si na něj hrát jako já  !


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 18.7.2010 > JARO> 

A tohle jsi vymýšlelo měsíc, jo? Hehe.

"Navíc nemám vůbec potřebu se někomu za něco mstít - na body kašlu a názory vítám."

Tomu samo nevěříš :-DDD

...zbytek je pro mě zbytečný komentovat, jsou to  zase obyčejné trapnosti.

 


<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 18.7.2010 > sempull tampush> 

Dej odkaz na to hodnocení, za které jsem se ti pomstila  .

Jsi stále milejší, asi tě začnu mít raději  .


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 18.7.2010 > JARO> 

Myslel jsem, že si budeš samo pamatovat, kterou nevkusnost jsi raději smazalo (jasně že si to pamatuješ... proč taky tak úpěnlivě žadoníš, abych ti na to poslal odkaz, že? fakt čímdál trapnější...).

Nestojím o další tvoje reakce, doufal jsem, že to pochopíš.


<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 18.7.2010 > sempull tampush> 

Smazala jsem Límcovku, byl to dokument a humor s dítětem - aby bylo jasné, jak byla obrovská :) . Psala jsem, že se nemá hodnotit bodově - ale tam byla tvá reakce: "Ufff..." a nikde nic o kýči.

Tak prosím, nepomlouvej, jo  ?


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 18.7.2010 > JARO> 

Mě ale tvoje výmluvy opravdu nezajímají! :-D

A jistě, napsal jsem ti tam "Uff" a dal ti za to jeden bod, cos myslelo, že to je, pochvala?

Tak a teď ještě jednou (a naposledy): Nestojím o další tvoje reakce, doufal jsem, že to pochopíš.


<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 18.7.2010 > sempull tampush> 

Nápodobně - také všichni pochopili, že nechci body, jen ty ne  !

Proto jsem ji smazala.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 19.7.2010 > JARO> 

...napsal někdo, kdo u lomografie hodnotí "kompo a TéKá" :-D. No jak jsi trapné, tak jsi prolhané. Těch jedniček tam bylo jak máku, moc dobře to víš (kdoví, jestli tam ta poznámka o nehodnocení vůbec byla)...

Navíc vidím, že nechápeš ani základní věci, darmo nad tebou marnit čas. Platí zde totéž, co jsem ti napsal do zpráv. Howgh.

---
ještě dodatek: dal jsem si tu práci to dohledat - poznámky, jak vidno, se nemažou. Jednobody tam byly dva, komentářů v tom duchu podstatně víc. Zajímavý, že těch pár pětek, co tam nasázelo pár pomatenců, ti nevadí ;)
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 19.7.2010 > sempull tampush> 

Nechtěla jsem body, protože jsem věděla, že ji smažu, JASNÉ? Udělala jsem to tak s více pracemi i s těmi, které nebyly dobře hodnoceny - proč by měly zabírat prostor na TOTEMu? Každý by si měl nechávat v galerii nejlepší práce. Navíc se dá využít i možnost "DATUM UKRYTÍ PŘÍSPĚVKU", což znamená, že moje galerie může být prázdná i když publikuji.

Jde mi jen o to, že tady LŽEŠ, že jsem se ti pomstila body za tvé hodnocení!!!

 

Jo a redaktoři nemají možnost mazat komenty pod fotkama - mažou si je sami komentující.


<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 19.7.2010 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter