|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Nabízím vám další pohled do mé autorské dílny – trampskou písničku, což u mě není nic neobvyklého, protože já jsem na trampských písničkách vyrostl a právě ty byly podnětem k tomu, že jsem se začal vážněji zajímat o muziku. Zůstalo samozřejmě jen u zájmu, už 30 let jsem "věčný začátečník", který si na Ovčáky, čtveráky musí brát noty. Místo toho jsem mněl brát hodiny klavíru, ale se zaměstnáním se mi to skloubit nepodařilo, navíc mě už tenkrát zlobily deprese a moje sebevědomí se blížilo absolutní nule Kelvina. Obrat k lepšímu (snad) nastal, když jsem se pořídil notační programy, která vám napsanou/opsanou hudbu i zahrají. Nejdřív to byl poměrně jednoduchý NoteWorthy Composer, později jsem si pořídil Sibelia 5. Ale Composer používám pořád při rychlém zápisu melodie, která mě právě napadla. Použil jsem ho samozřejmě i při této písničce. Pak nastalo pracné opisování not do Sibelia, protože mezi oběma programy neexistuje žádný export. Trochu jsem si pohrál s harmonií, dokonce jsem použil novinku, kterou prozradím, až si to laskavě poslechnete (místo "až" můžeme doplnit "pokud"). Tak ať se vám to líbí víc než včera.
Za chatou slunce když zapadá.mp3
|
|
|