|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Našla jsem si nové zalíbení... v ní... Najednou mě začala lákat a přitahovat mnohem víc než je zdrávo.. Chtěla bych jí všude... Vnímat její horkost.. její vůni.. Poslouchat její rytmus.. Je tak zajímavá.. a kolikrát hrůzná.. Všichni se jí bojíme.. a všechny nás k sobě poutá.. Milujeme jí a zároveň jí odsuzujem.. Já v ní, ale našla něco víc.. Ona je totiž to největší umění... ona je životní art každého z nás... Ona z nás dělá opravdové lidi.. lidi bez masek... Ukazuje na to co je skutečné... To ona jde ruku v ruce s láskou i nenávistí.. To ona může zachránit celej svět.. a nebo celej svět zničit... Je v ní víc než doufáte.. Ona nás totiž ovládá.. a třídí do skupin... Ale zároveň je spravedlivá... Snad jen barvu rozdává pokaždé trochu jinou... A také jí každý jinak vnímáme... Pro někoho může být jeho odsouzením.. a jeho obojkem... jiného naopak přijme ke své svobodě... Každopádně se s ní dá dělat mnohé.. Jde tvarovat.. ničit.. upravit.. vyzdobit.. jde se díky ní cejtit božky.. a nebo naopak.. Všechno záleží jen na nás.. Jak k ní budem přistupovat.. jaké myšlenky jí věnujem... Co pro nás znamená... Já už mám jasno... A vy??? Co je pro vás nahota?????
|
|
|