Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Příteli
Autor: F.N. (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
bionet (Občasný) - 26.2.2011 > misty dovadivy, celej obraz neco citi
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 26.2.2011 > hm, to je zase zajímavej kousek, trochu drásací. jsi docela takovej básnickej svéráz národního lovu, což čtenář oceňuje velmi.
dal bych si pozor na zbytečně staromódní, patetizující "by, bych" místo "aby, abych"... přiznám se, že mi to v tomhle případě přijde samoúčelný.

já vosobně bych ještě nějak nechal utřást tři řádky:
1)"Nemám" kdy a Ty
visíš na vlásku mobilního signálu,
2)ty jsi ten pravý Tarzan velkoměsta.
neptej se mě, jak, je to mlžův vkus a tvůj kus:-) nechci ti do toho až tak moc rejt.

celkově líbí.


Doporučil 
<reagovat 
 F.N. (Občasný) - 26.2.2011 > Mlž Svatý> Ahoj, děkuju za nahlédnutí a díky moc za bližší komentář. "Drásající" je rozhodně mnohem lepší hodnocení než "fádní" a "sentimentální".

"By", "bych" v tomto kontextu nemělo být staromódní (natož patetizující), ale neformální. Se nepovedlo. (Si asi fakt přečtu ty Sušilovy lidovky, abych se vzdělal ve smyslu tvorby nespisovných vět.)

U " 'nemám' " jsem se nechal asi inspirovat Zennandrichem, takže to asi nevypadá původně. Na "pravého Tarzana velkoměsta" jsem byl nejhrdější a myslel jsem, že na něm báseň stojí a padá. Tak to je zajímavé.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 26.2.2011 > F.N.> nemáš zač. ono asi dycky záleží na celkovým environmentu. a možná to čtu blbě. na zeanddricha jsem si nevzpomněl... spíš mi to přišlo jak z novinovýho sloupku o mezilidskejch vztazích.

tarzan je rozhodně výraznej a nic proti němu! možná bych ho ale nechal nějak lehčejc na tom vlásku houpat... ale jak říkám, to je můj pocit a možná totálně mylnej. všechno záleží na tom, jak to cítíš ty.

jak jsem se už vyjádřil, rozhodně jde o pozoruhodnej počin.
<reagovat 
 F.N. (Občasný) - 27.2.2011 > Mlž Svatý> V pořádku, klidně ryj.

Jasně, toho novinovýho sloupku o mezilidských vztazích se děsně bojím. To je můj největší boj.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 27.2.2011 > F.N.> teď jsem si vzpomněl na Děti z Bullerbynu, jak tam tuším že Olleho malá sestřička seděla omatlaná ve všem možným a říkala "ryj ryj" :D nevím, jestli někdy nepůsobím stejným dojmem, jako ona :D
<reagovat 
 F.N. (Občasný) - 27.2.2011 > Mlž Svatý> Ne, na mě nepůsobíš. Na tu scénu si už nevzpomínám.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 27.2.2011 > F.N.> myslím, že si to dost užívala. nejlepší léta...
<reagovat 
čtenář ultranet - 27.2.2011 > visím na vlásku signálu zima se borti po kouskach zatnutych pesti sebraných letmo podél šachty s nákladem mesicniho uhli tvoje vlasy se matne lesknou zacina vylov novorozenat
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter