|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| suelta (Občasný) - 25.9.2011 > Robert Beránek> Jde mi o to,že k tomuto muzikantovi cigarety prostě patří, takže byť sama nekouřím, jsem ho ztvátrnila s tím,co je pro něj typický v barvách, kterejma na mě působí.. je mi jedno,jestli jsou to barvy nějaký značky cigaret, prostě jenom maluju, jak to cejtím, nic víc. Ty třeba neznáš Keitha, já zase neznám reklamy na Marlboro.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| suelta (Občasný) - 3.10.2011 > Robert Beránek> Smysl tohoto počínání je ten, že se nehodlám řídit předsudky typu "nekouřím,takže se automaticky nebavím s kuřáky, odmítám díla umělců,kteří kouří...atd." Proč bych nemohla namalovat portrét člověka, jehož muzikální umění mě hodně oslovuje, něco mi dává?! To,že pálí jednu za druhou, je jeho věc, jeho zdraví, možná jen jeho image nebo náhražka citu,co mu byl odepřen.. každopádně je to pro něj typický, ať už je to sebevíc špatný - kdo říká, že ten obraz k tomu nabádá?! Můžeš to brát naopak jako varování, vždyť někomu nepřipadá zrovna pohledný mít šílenou životosprávou strhaný rysy obličeje. Záleží na každým, co si z toho vezme, jak to na něj zapůsobí. Jinak odmítám reagovat na tu debatu tady, co se přenesla od kritiky mýho obrazu k soutěži o ubožejší nadávku, obsah těch příspěvků mluví sám za sebe, takže za mě bez komentáře.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|