Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
?
Autor: Sopran (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 11.12.2011 > ále
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 12.12.2011 > Než psát voloviny, je lepší si počkat a napsat něco pořádnýho.
<reagovat 
 Sopran (Občasný) - 12.12.2011 > Šílená svině> neviem, toto mi príde hotové, hlavne keď sa to hýbe aj od konca naspäť. Sa mi to ľubi celkom. :)
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 12.12.2011 > Sopran> Tak samozřejmě pokud jsi s dílem spokojen, je to jistá hodnota - pro tebe.
<reagovat 
 Sopran (Občasný) - 12.12.2011 > Šílená svině> no teraz mi je jasné, že keď si do toho raz už kopol otáčať v ruke to už nebudeš. Nechaj tak. :)
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 12.12.2011 > Sopran> Hele, máš tam splácanou češtinu se slovenštinou, nevím, co je slovo stavec (možná je chyba u mě - obratel?) a navíc mi ta poezie kdovíjak zajímavá nepřijde - změna, obratel - nevím, jak to jde dohromady... Když se ti to líbí, není co řešit... Mně to připadá nedomyšlený, nepropracovaný a navíc rádoby chytrý. Ale tu básnickou schopnost předávat a obohacovat prostě necítím. Mám nad tím trávit celej večer? Přeji ti dalších deset čtenářů, které oslovíš(bez ironie). Ale pro mě tohle není. Pa.
<reagovat 
 Sopran (Občasný) - 12.12.2011 > Šílená svině> ako nemusel si si dávať námahu, že mi tu vypisuješ nejaké dôvody, ja čitateľom neupieram právo moje veci odmietnuť aj úplne iracionálne, pre teba je taktiež úplne zbytočné si problematicky odôvodňovať vo výsledky rovnaké veci. Lepšie ako niečo mi tu písať, že ani nevieš čo je, tak čo ja ti môžem za to akú máš slovnú zásobu? :)
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 12.12.2011 > Sopran> Vidíš, v tom máš pravdu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter