Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Štěstí z bolesti je špatně, nic ale kouzelnějc nevoní
Autor: Leona Tyronni (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
kranad=fernet (Občasný) - 14.12.2013 > No jasný, Knopfler!
<reagovat 
 Leona Tyronni (Občasný) - 14.12.2013 > kranad> Můj ty Tondo! Knopfler dobrej, ale ten má ještě smůlu, žije. Natož aby umřel na podiu. Todlenjc je Sandman, Morphine. Posílám ohleduplnej vzorek, jiný věci by tě mohly definitivně "uvěznit." I když, tebe asi ne. Za tebou stojí jistota cimbálu a vinnejch sklípků. čus;)

http://www.youtube.com/watch?v=1sheJcFCL6I
<reagovat 
 čtenář cígo - 14.12.2013 > LeaTyron CCLVI> a tak si tady žijem:
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 19.12.2013 > Leon Tyroni DXII> Nedávno jsem na xichtoprofilu propagoval blues, deep Hooker, rozumíš, jasná páka, jistota je kulomet (Gogol Bordello).
To je fundament jako ty sedlácké, šak si pozvi do sklepa Vláďu Mertu a nechej ho v pět ráno střílet AK-rozkazovačky z Hrochoti. Ale kampak na vás, Pražáky, řikala mi předevčírem jedna Totemačka, že jo....?

http://www.youtube.com/watch?v=0W2vbuqgZrg
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 19.12.2013 > Leon Tyroni DXII> No....je to tak: mne určitě ne, definitivní závěr. Nic a nikdo mne neuvězní. I když.....to není vlastně vzkaz pro Tebe, Laci.....
<reagovat 
Leona Tyronni (Občasný) - 19.12.2013 > dyš to teda chceš rozebírat: za to video mi dlužíš sedm minut života. držel jsem, co jsem mohl, ale on nakonec ani neumřel! to by se u nás fakt stát nemohlo. nebo jinak - nepovažuju za zdravost podporovat cokoliv takhle "národního". evropan má prcat brazilky nebo asiatky, sakra.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 19.12.2013 > Leon Tyroni DXII> no vidiš to; a kranadovi to cpeš. Svatá pravda, s těmi Brazilkami (i když mi by stačily kubánské mestic-ky).
<reagovat 
 Leona Tyronni (Občasný) - 19.12.2013 > kranad> Co? Nevšiml jsem si, že bych to byl já, kdo s v posledních měsících jakkoliv inicioval diskuzi s kranadem. Srovnáváš nesrovnávatelný.

<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 20.12.2013 > Leon Tyroni DXII> No jo, to jsem si zase já nevšim, že jsme nesrovnatelný, srry....Ináč hezké Svátky samozřejmě, kup Pražskýmu jezulátku nový pampersky, a na Silvestra se moc nevožer, aby ti tvá novoročenka nemusela kupovat pizzu (pardon: přesněji "aby jsi nemusel svou novoročenku posílat zasejc pro pizzu").
Né ale fakt se měj!
<reagovat 
 Leona Tyronni (Občasný) - 20.12.2013 > kranad> No jo, svátky. Taky na ně myslim. Hodně se toho letos změnilo. A já - asi nejvíc. Píšu právě povídky o odrůstajícim punkáčovi, co když poprvé vánoce nemusí, zjišťuje, že to s tou jeho nenávistí vůči nim asi nebylo definitivní. Právě se zamaskoval a jde do vedlejší čtvrti, poprvé v životě, na mši. // Do novýho roku přeju hlavně dobrou práci, co tě nebude štvát a... zdraví, no.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 20.12.2013 > Leon Tyroni DXII> Práce mne neštve, jenom lidi.
A hele, když tě furt baví dělat si kozy a prdel z plastelíny, tak ti přeji hodně plastelíny a ať ti to vydrží!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter