Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kterak si Miloš udělal prču z čecháčků
Autor: joj (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
joj (Občasný) - 4.11.2014 > Miloš Zeman vynikajícím způsobem pražská média orchestruje a manipuluje ve svůj prospěch. A těm to asi nikdy nedojde…

Vtipné na celém nedělním pořadu Hovory z Lán je to, že prezident sice volal po odlišování toho co je podstatné a co nikoliv, ale po svých posluchačích chce něco jiného. Mám dojem, který se blíží jistotě, že prezident využil možnosti k tomu, aby vyprovokoval tzv. „pražskou kavárnu“ a tím odvedl pozornost od toho, co je podstatné nezávisle od ní i od něj a posbíral další body pro sebe. Jeho oponenti jsou nyní zaměstnáni diagnostikováním Zemanovy vulgarity a všemožným moralizováním, a jeho proponenti zase obhajováním a kritizováním pokračování disproporčnosti kampaňovité kritiky Zemana ve veřejném prostoru. To podstatné se ale řeší (nebo spíš neřeší) jen ve stínu bulvarizujícího skandálu o tom jak prezident devastuje (jinak zřejmě vysokou) morálku české společnosti a vypráví do éteru sprosťárny. Z hlediska mediální teorie ukázkový případ „agenda setting“ a kontroly vyznění.


<reagovat 
joj (Občasný) - 4.11.2014 > Prezident si v atmosféře vytvořené pražskými médii může o svojí cestě do Číny vlastně vyprávět (a koneckonců i dělat), co chce, protože moc dobře ví, že se tím podstatným (a není to rozhodně to, co si on sám určí za podstatné) nebude nikdo až tak moc vážně zabývat. Ty výjimky, které se objeví, budou zastíněny mnohem přitažlivějším povykem kolem jeho vulgarismů a popřípadě tím, že mu zase nepadne oblek, na fotce má tři neesteticky vypadající brady či si dovolil vůbec do nedemokratické Číny jet. To podstatné přebije eso bulvarizující, emotivně-morální agendy, která ale nikoho nenutí kriticky přemýšlet. Ví také moc dobře, že všechno jeho jednání bude stereotypně porovnáváno s Karlem Schwarzenbergem (a jeho šedou eminencí Miroslavem Kalouskem), což mu dává dostatečný prostor k mediálnímu manévrování a manipulování. Negativní a disproporční publicita je Zemanovým největším spojencem. Miloš Zeman totiž opravdu není žádný hlupák…


<reagovat 
joj (Občasný) - 4.11.2014 > Bať, jen trotl Kalousek mu skočil na špek a ukázal na svou agresívní hloupost svým prstem
<reagovat 
Čtenář - 4.11.2014 > důvod"sprosté mluvy Zemana" je jasný- nechtěl, aby se mluvilo negatívně k aspektům lidských práv v Číně ajeho cesty- a z Velvyslanectví Číny šly negatívní komentáře k vedení Číny.Tak se mluví o hovně a kundě - a je pokoj- Míloš je taktik a diplomat


--------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------

Zeman se k Pussy Riot i Chodorkovskému vyjádřil v nedělním pořadu Českého rozhlasu Hovory z Lán. „Nemám zatím důvod považovat pana Chodorkovského za politického vězně, i když je to skvělá záminka, jak se očistit. Spíš si myslím, že to byl tunelář. A jestli mi na Putinově režimu něco vadí, tak to, že zavřel jenom Chodorkovského, a nikoli další oligarchy,“ dodal.

taky jasný důvod- Miloš si manipuluje s blbci jak chce

<reagovat 
Čtenář - 4.11.2014 > A pussy rajot- nevidím důvod obhajovat pokleslé divy- šoustající na netu grupáč a zkouřené majoránkou a tancující zmalované vkostele.To je výtržnictví a drogová scéna.To patří pod paragraf tresního zákona všude na světě.
pro to není omluva ani v rusku, kde je možné lecos- stejně jako v amerie
<reagovat 
Čtenář - 4.11.2014 > Zednář Zeman promluvil v hradní kapli."Každý z nás si staví v životě chrám. Někdy je to katedrála, někdy venkovský kostelík, někdy jen kaplička nebo boží muka. Přeji nám všem, aby za námi zůstalo něco, co odkážeme příštím generacím."

Obrat o budování chrámu je typickým příkladem svobodozednářské terminologie. Používání podobných, na první pohled pro širokou veřejnost nepostřehnutelných vzkazů, bývá pro zednáře typické. Nejde o poznávací znamení - zednáři vědí, kdo je jejich. Jde spíše o to v důležitou chvíli vyslat vzkaz - ano, jsem si vědom toho, že mi můj úřad byl propůjčen a že budu muset být poslušný. Vzpomeňme jen na vyhrnuté nohavice Václava Havla při téže prezidentské inauguraci v prosinci 1989 - jsem zde, služebník zednářů, připraven splnit každý lóžový rozkaz, vzkazoval tím nejspíše Havel. A nebo můžeme věřit těm historkám o tom, že si vytáhnul kalhoty moc vysoko, jak byl zvyklý z vězení - a ony mu pak jako na potvoru ne a ne spadnout dolů.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter