Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
A Solženycin - žid- jež křičí do světa - za všecko zlo ve světě vděčíme židům
Autor: mamlas (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > No a druhá velryba, ministerský předseda Izraele Ben Gurion svého času psal v židovském časopise „Camp Fire” v New Yorku: „Kdybych měl nejen vůli, ale i moc, sestavil bych skupinu silných mladých lidí... Úkolem jejich by bylo, aby se zamaskovali coby nežidé, a pak použitím hrubého antisemitismu a hesel pronásledovali židy. Z hlediska přílivu imigrantů do Izraele bylo by to desetkrát úspěšnější, než co dokázala bezplodná propaganda tisíce emisarů".


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Stalin byl kavkazký žid, paranoik, r. 1927 pozval si Stalin Bechtěreva( VYNIKAJÍCÍ LÉKAŘ) k sobě na konsultaci kvůli mučící ho nespavosti.

Každý ve Svazu věděl, že Stalin pracuje v noci.

To vysvětlovali tak, že soudruh Stalin je tak veliký člověk, že pracuje ve dne v noci.

Celý život trpěl nespavostí a proto pracoval po nocích a mučil své okolí.

Při konsultaci, Bechtěrev kromě nespavosti objevil i pokračující paralýzu levé ruky Stalinovy. Stalin měl „suchou ruku”. V medicině se tomu říká vrozená kachexie.

Bechtěrev vyšel z kanceláře a otevřeně ohlásil svou diagnosu: „Typická paranoia”.

Paranoia je jednou z nejzrádnějších těžkých psychických nemocí. Rozdíl mezi schizofrenií a paranoií není velký, ale paranoia je horší.

Je to svého druhu agresivní schizofrenie, doprovázená řadou mánií, mimo jiné mánií velikosti a mánií pronásledování.

Z mánie velikosti zrodil se kult osobnosti Stalina, z mánie pronásledování nekonečné zatýkání a věčné čistky. Zkušený psychiatr to vidí na první pohled.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Vezměme teď generála Franco, který vedl občanskou válku ve Španělsku. Zahynula v ní málem třetina španělského národa.

Podle krve, generál byl čistým hebrejcem. Jak po otci, tak i po matce. Ale byl z těch, kteří to opět jaksi pečlivě utajují. Jako všichni židi- jen v Polsku je utajených židů s polským jménem 2 000 000


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > hebrejec Franco Franco měřil 157cm. Napoleon měřil 151. Všimněte si těch detailů. Komplex Napoleona? Vše bývá většinou spojeno s agresivností.

Stalin 154 cm. Komplex sadisticko paranoický měl zde precendens.židé se vyznačovali malým vzrůstem.Tím rostla jejich agresivita
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Bechtěrev to psal o židech taky - jenže ač Bechtěrev konstatoval nemoc správně doplatil na to.

Po třech dnech Bechtěrev zemřel za záhadných okolností. Rodina doktora přímo obviňuje jeho novou, mladou ženu.

Bylo mu 70 let, když se oženil s mladou hebrejkou. Opět došlo k spolku satana a antikrista.

Tato mladičká hebrejka, jménem Berta Jakovleva Jagodova, byla neteří náčelníka NKVD (předchůdce KGB), Jahody, čistokrevného hebrejce.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Avšak při hlubší analýze vidíme, že Bechtěrev byl stejný degenerativní darebák, jako byl Stalin, pouze ve vyšším stupni.

Opět se potvrzuje obraz, na kterém had polyká vlastní ocas. Všude hledáme zákonitost a všude ji nacházíme.

Opakuji, děláme to proto, abychom před antisemitismem uchránili hebrejce i normální lidi, kteří jsou nerozumně stíháni za antisemitismus.

v analýze věci Bechtěreva a pohleďme na druhou knihu. Alexandr Seljanikov „Tajná síla zednářství”, Sankt Peterburg, 1911.

Zde opět, na str. 99, potkáváme našeho dobře známého.

Známý zednář Gučkov, předseda státní Dumy [parlamentu], společně s profesorem Bechtěrevem odjeli do Konstantinopole, kde Mladoturci (to jest turečtí zednáři, kteří udělali revoluci v Turecku) je vítali s neobyčejnou slávou. Dá se z toho usoudit, že Bechtěrev musel být důležitým zednářem.

To, že jej dal Stalin otrávit vidíme v jiném světle pak- had požírá svůj ocas
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Prezident Reagan často během své kariéry opakoval, že Sovětský svaz je „říše zla”. Bylo to jeho heslem, ale aby někdo vyjasnil kořeny této říše zla, to nikdo v Americe neudělal. Proč?

Opět jedna záhada...

Vždyť všechno toto zlo bylo postaveno na hebrejcích z N.Yorku- všechno měli na svědomí američtí židi

<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Nejznámějším výzkumníkem židovského problému v ruské emigraci byl Andrej Dikij, autor skvělé knihy „Židé v Rusku a v SSSR”.

Tato kniha vyšla v New Yorku r. 1976. Pozorně jsem ji prostudoval a pokládám ji za zajímavou a velmi cennou knihu.

Ale začněme nejprve u autora. Andrej Ivanovič Dikij, to je pseudonym, skutečné jméno autora je Zankevič.Je židem.

Dikij = Divoký.

Už významný francouzský spisovatel Balzac napsal zcela seriozně: „Jméno člověka má často vliv na jeho osud”. To samé potvrzuje Solženicyn. Obzvlášť, když člověk sám sobě vybere jméno.

Například, Maxim Gorkij = Hořký. Vlastním jménem Pěškov, ale to není moc zvučné. Proč si vybral pseudonym Hořký? Protože to odpovídalo hořkosti, jakou měl na duši.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Svět má divné smlouvy se satenem, pološílená hebrejka Kaplan střílí na maniakálního hebrejce Lenina, a vše se opakuje. Opět vyhlašují rudý teror v Moskvě a opět střílejí okolo 10 000 ruských lidí. A znovu ani jeden hebrejec není v rukojmí.

Tak takový byl začátek Sovětské moci. Hebrejci hned ukázali všem, kdo zde bude pánem a kdo bude otrokem.

V známé knize „Hitler osnovatel Izraele” popisuje se příčina, která přivedla k tomu, co na západě nazývají „Křišťálová noc”.

Několik měsíců předtím, hebrejská propaganda vytrubovala do celého světa, že v Německu začíná masový antisemitismus, poté, co začali rozbíjet vitríny hebrejských obchodů a zapálili několik synagog.

Podle této knihy, počátek těch incidentů byl následovný: Roku 1938 polský žid Grünschpan v Paříži zastřelil revolverem nevýznamného německého diplomata von Rotta, který byl něco jako třetí tajemník vyslance.

Goebels toho úspěšně využil pro svou antižidovskou propagandu. Kniha nám osvětluje pozadí tohoto spíše spontánního procesu.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Nuže, hebrejec Grünschpan zastřelil svého partnera. A zaplatilo za to tisíce v této záležitosti nevinných německých židů.

Roztloukli jim vitriny obchodů, okna domů, některé dokonce tahali za vlasy, ale vše tohle bylo organizováno čtvrtinovým hebrejcem Josefem Goebelsem.

Znovu se podívejme na jména. Josef Goebels, Josef Stalin, Josef Broz-Tito- žíd s vyměněným jménem... Takových Josefů vám mohu dodat kolik chcete.

Všechno židi - i Goebbels- malý zakrslý pindour- žid skrývající svůj vlastní kořen, jako Broz Tito, jež si vzal jméno svého padlého kamaráda ve Spanělském boji proti židu Francovi
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Hle seznam žurnalistů centrálních novin:

Korespondenti novin Pravda, Izvestia
•1. Dinn. Hebrejec.
•2. Bergman. Hebrejec.
•3. Kun. Hebrejec.
•4. Duamant. Hebrejec.
•5. A. Bramson. Hebrejec.
•6. A. Torbert. Hebrejec.
•7. I. V. Golin. Hebrejec.
•8. Vitner. Hebrejec.
•9. E. Alperovič. Hebrejec.
•10. Klojzner. Hebrejec.
•11. Nahamkes (Stěklov). Hebrejec.
•12. Ciger (Iljin). Hebrejec.
•13.Grosman (Rozin). Hebrejec.
•14. Lurie (Rumjancev). Hebrejec.

páteř Sovětského tisku a propagandy
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Byró Prvního sovětu dělníků a vojenských deputátů v Moskvě
•1. Předseda 1. Rady vojenských deputátů - Leiba Kuntiš. Hebrejec.
•2. Předseda Rady pracujících a vojáků Rudé Armády - Smilovič. Hebrejec.
•3. Předseda 1. Rady pracujících a vojenských deputátů - Model. Hebrejec.
Členové :
•4. Sarch. Hebrejec.
•5. Klammer. Hebrejec.
•6. Gronberg. Hebrejec.
•7. Šejnkman. Hebrejec.
•8. Rotštein. Hebrejec.
•9. Levinson. Hebrejec.
•10. Krasnopolskij. Hebrejec.
•11. Cederbaum (Martov). Hebrejec.
•12. Rivkin. Hebrejec.
•13. Simson. Hebrejec.
•14. Tapkin. Hebrejec.
•15. Šik. Hebrejec.
•16. Falin. Hebrejec.
•20. Michelson. Hebrejec.

•21. Sekretář - Klauzner. Hebrejec.
•22. Direktor byró - Rozenholtz. Hebrejec.

<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > (Samá hebrejská jména. A oni reprezentují dělníky a vojáky! Bylo by to k smíchu, kdyby to nebyla skutečnost.)
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Centrální výkonný komitét 4. ruského kongresu poslanců za dělníky a rolníky
•1. Předseda - Sverdlov. Hebrejec.
•2. Abelman. Hebrejec.
•3. Weltman (Pavlovič). Hebrejec.
•4. Axelrod. Hebrejec.
•5. Cederbaum (Martov). Hebrejec.
•6. Krassikov. Hebrejec.
•7. Lundberg. Hebrejec.
•8. Koran (Volodarskij). Hebrejec.
•9. Cederbaum (Levinckij). Hebrejec.
•10. Radomyslskij (Urickij). Hebrejec.
•11. Uljanov (Lenin). Rus.
•12. Zinovjev (Apfelbaum). Hebrejec.
•13. Bronstein (Trockij). Hebrejec.
•14. Sirota. Hebrejec.
•15. Gimmer (Suchanov). Hebrejec.
•16. Ribkin. Hebrejec.
•17. Cejbuš. Hebrejec.
•18. Ratner. Hebrejec.
•19. Bleichman (Solncev). Hebrejec.
•20. A. Goldengudin. Hebrejec.
•21. Haskin. Hebrejec.
•22. Lander. Hebrejec.
•23. Aranovič. Hebrejec.
•24. Katz. Hebrejec.
•25. Fischman. Hebrejec.
•26. Abramovič. Hebrejec.
•27. Frich. Hebrejec.
•28. Goldstein. Hebrejec.
•29. Lichač. Hebrejec.
•30. Knitčuk. Hebrejec.
•31. Berlinraut. Hebrejec.
•32. Distler. Hebrejec.
•33. Černilovskij. Hebrejec.
•34. Ven. Smidovič. Hebrejec.
Celkem 34 členů, všichni Hebrejci.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Seznam diplomatů SSSR v Evropě
•1. Velká Britanie - Majskij (rodné jméno Steinman) Ivan Michailovič. Hebrejec.
•2. Německo - Suritz Jakov Zacharovič. Hebrejec.
•3. Italie - Stein Boris Efimovič. Hebrejec.
•4. Rakousko - Lorentz Arkadij Ivanovič. Hebrejec.
•5. Belgie - Rubinin Evgenik Vladimirovič. Hebrejec.
•6. Řecko - Kobeckij Michail Veniaminovič. Hebrejec.
•7. Rumunsko - Ostrovskij Mojsej Semenovič. Hebrejec.
•8. Litva - Karskij Aleksandr Alekseevič. Hebrejec.
•9. Norsko - Jakkubovič Ignatij Mojsejevič. Hebrejec.
•10. Lotyšsko - Brodovskij Leonid Borisovič. Hebrejec.

<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Hebrejci řídící místní správu NKVD

•Moskevská oblast - Redens
•Leningradská oblast - Zakovskij
•Západní oblast - Blat
•Severní kraj - Ritkovskij
•Azovo-Černomořský kraj - Fridberg
•Saratovský kraj - Pillar
•Stalingradský kraj - Rapportov
•Orenburgská oblast - Rajskij
•Gorkovskij kraj - Abrampolskij
•Severo-kavkazský kraj - Fajvilovič
•Sverdlovská oblast - Škliar
•Baškirká ASSR - Zelikman
•Západní Sibiř - Gogol
•Východní Sibiř - Trockij
•Dálněvýchodní kraj - Deribas
•Střední Asie - Krukovskij
•Bělorusko - Leplevskij

veškeré náčelnictvo NKVD se sestávalo z hebrejců.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Podle formule znamenitého profesora psychiatrie Lombrose, mezi hebrejci je šestkrát více psychicky nemocných, než u ostatních národů.

Ale Lombroso sám byl italský hebrejec. Byl potomkem z dlouhé linie rabínů a talmudistů, takže obviňovat jej v antisemitismu je nemožné.

Jako psychiatr, byl bezpochyby čestný, vysoká autorita ve vědeckém oboru.

Psychické nemoci vyvolávají celou řadu komplexů, které mohou vést lidi k moci.

Chorobný komplex vlády, komplex vůdce, je podle názoru většiny specialistů spojen se sadismem a homosexualitou.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Sovětská vláda se projevila v praxi skutečným hebrejským jhem Ruska, kterému se tehdy v emigrantských kruzích začalo říkat Sovětská Judea.

Platilo to hned po revoluci r. 1917, platilo to i v letech 20-tých, 30-tých i 40-tých. Až do smrti Stalinovy roku 1953.
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 >
po Stalinově smrti? Nastoupil car Nikita- žid. Jeho žena byla hebrejka Naděžda Gorska
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Jak vidíme, už v té době bylo v Římě mnoho hebrejců a už tehdy měli ohromný vliv.

Poté svědčí Lucius Seneca, římský filosof, který se narodil v 1. století před narozením Krista.

On potvrzuje názor Ciceronův a píše o hebrejcích takto: „Tento lid dokázal mít takový vliv, že nám, vítězům, diktuje svoje zákony”.

Slavný římský historik Tacitus, žijící v 1. stol. naší éry, řekl: „Hebrejci pokládají za neslušné vše to, co je svaté pro nás...” Vládnou nám svou mazaností a tím jak dovedně se skrývají za cizí jména


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Dalším viditelným antisemitou přichází na řadu italský vědec a filosof Giordano Bruno, 16. století, kterého inkvizice sežehla na popravišti za herezi.

Zajímavé je, že tento významný liberál - takový Sacharov své doby - řekl o hebrejcích: „Hebrejci jsou morová, zkažená a nebezpečná rasa, která zasluhuje být vyhlazena od svého narození”. (Vzato z díla Spazzio, 1888, díl 2, str. 500).


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Rakouská císařovna Marie Terezie (18. stol.) píše o hebrejcích takto:

„Neznám žádného jiného politováníhodného moru v naší zemi, jak tato rasa, která devastuje národ svou lstivostí, lichvářstvím a půjčováním peněz, zabývající se činností, která odpuzuje čestné lidi. Bude-li to možné, hebrejci budou přestěhováni a vyhnáni odsud.”

Ale hebrejců tehdy bylo v Rakousku mnoho. Rakousko-Uherská říše, to byl teritoriálně veliký stát. [Marie-Terezie vyhostila Židy z Prahy, do roku 1745 měli opustit Čechy. Usadili se ale v Libni a na Židovských Pecích u Olšan.

<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Napoleone, máte slovo:

„Udělám vše, abych dokázal své opovržení k tomuto nejpodlejšímu národu světa. Hebrejci jsou národem, schopným nejodpornějších přestupků. Chtěl jsem z nich udělat národ občanů, ale oni nejsou schopni k ničemu, kromě kšeftu s půjčkami.”

To je z jeho řeči v dubnovém sezení senátu roku 1806. Přitom nutno uznat, že Napoleon byl daleko ne hlupák. Napoleonský kodex existuje dodnes a je základem jurisprudence Francie.

Napoleon také nejprve se pokusil dostat hebrejce na svou stranu. Dokonce obnovil starý Synedrion - sebral veliké rabíny ze všech území západní Evropy a naléhal, aby přikázali hebrejcům stát se lidmi. Jenže oni jej obehráli.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > v mládí Stalin studoval v semináři a tam se učil současně s Anastázem Mikojanem( viz wikipedie- známý sovetsý činovník), kde oba se zabývali homo-sexem.

Stalina za to ze semináře vyhnali, ale Mikojan jej dokončil a dokonce byl jáhnem pravoslaví

Je jasné, že Stalina vyhnali, protože byl homoušem aktivním a nechtěl dělat pokání, zatímco Mikojan byl pasivním, hrál Stalinovi roli dívky.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Jak je to možné? Vždyť základní zákony Mojžíšova desatera jsou: nezabiješ, nesesmilníš, nepokradeš, nepromluvíš křivého svědectví, atd... Co říká Talmud?

Talmudisté říkají, že všechny tyto zákazy platí, ale pouze vůči vyvolenému národu.

Nezabij... hebrejce, ale nejlepšího z gojů zab !

Neokraď... hebrejce! Ale co vlastní goj, patří tobě!

<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Pasternak je hebrejec a pederast bylo veřejně známo. Hlava Svazu sovětských spisovatelů Alexej Surkov nazval Pasternaka pederastem a alkoholikem veřejně.Tak za to zaplatil.

I jeho talent je dosti pochybný. Já bych řekl, spisovatel a básník třetí kategorie...

Chválejí také Mandelštama. Jeho žena, Naděžda Mandeštam vydala dvě tlusté knihy pod titulem „Vzpomínky”, kde ona přímo píše, že muž byl psychicky nemocný člověk.

Jeho tvůrčí produkce, opět, kvalitou neodpovídá standartu ruské literatury. Jeho žena jej pravdivě vylíčila ve svých vzpomínkách. Alkoholik, pederat a blázen

Žili spolu asi 20 let - od roku 1918 až do jeho zatčení v 30-tých létech. Nebylo to manželství, jen svobodná kohabitace dvou lidí.

Od sebe dodávám - dvou psychicky a sexuálně nenormálních lidí.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > veškeré talenty hebrejské jsou talenty jasně nemocné. Jenomže oni pokračují s vychvalováním, uměle je vynášejí do slávy.

I sovětské, i americké noviny jednají přesně podle talmudu. Toho nejnadanějšího goje chválit je kategoricky zakázáno, zato i zřejmou průměrnost od hebrejce nadšeně chválí celý chór.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > V knize „Svoboda a hebrejci” je uveřejněn úplný seznam zednářů, kteří se zúčastnili francouzské revoluce. Nacházejí se v něm všichni hlavní činitelé. hybnou silou byli hebrejci

Prakticky celá tato revoluce byla uskutečněna zednáři a stála francouzský národ víc jak milion lidských životů z 25 milionů celkového počtu obyvatel.

A kdo jedl ovoce této revoluce? Nejdůležitější výdobytek Velké Francouzské revoluce bylo to, že hebrejci dostali stejná práva, jako občané Francie, že pederasti dostali úplnou svobodu jednání, protože pederastie byla vyškrtnuta ze seznamu kriminálních přestupků.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Pravda je taková.Kdyby byl car uskutečnil takovou čistku, jakou později udělal Stalin, nebylo by žádné revoluce. Nebylo by 60 milionů lidských obětí, o nichž teď křičí Solženicyn.

- A nebylo by Hitlera. Vždyť on vznikl jako reakce na to, co se odehrávalo v Rusku, spravedlivěji zvané tehdy Sovětská Judea...

Ovšem, nás to vede k ještě jedné záhadě: Proč Nikolaj neudělal takovou čistku? Proč duchovenstvo mlčelo? Proč mu neporadilo takovou cestu? Proč nepodalo výstrahu z nebezpečí?

Revoluci zavinili nejen revolucionáři, ale i carská vláda a sám Nikolaj Druhý, který obě revoluce dovolil

<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Verše Vladimíra Vysockého:

Kde je záruka, že žid
V Mauzolei neleží?
Říká se, že Adžubej
Dříve taky však byl hebrej.

jsou naprosto pravdivá- moc je v rukách světového židovstva
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 >

Adžubej svého času byl šéfredaktorem novin „Pravda”, ženatý s dcerou cara Nikity Chruščova. Pro Rusy, Adžubej je vydáván za jakéhosi kavkazce, ale ve skutečnosti, byl čistokrevným hebrejcem.

Jeho otec i matka byli hebrejci. V době Veliké Čistky otec byl zastřelen. Matka později se vdala za Adžubeje a kavkazec Adžubej ho adoptoval. Tak vznikl hebrejský chlapec jménem Adžubej.

Dcera cara Nikity z prvního manželství, dcera hebrejky Naděždy Gorskoj, pokrevně byla hebrejka

Co ji přitahovalo? Táhlo ji to k hebrejci Adžubeji. Ke svým. Volání krve !


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > čtvrt-hebrejec Hitler aplikoval ty samé hebrejské zákony jako rabíni, pouze použil je proti samotným hebrejcům.

A ještě jeden malinkatý detail : hebrejcům, podle Norimberských zákonů, nebylo dovoleno najímat árijské služky mladších jak 45 let.

Je vidět, že Hitler si vzpomněl na svoji babičku, která dělala služku v hebrejském domě a otěhotněla od syna jeho pána-hebrejce.

Výsledkem čehož na boží svět přišel čtvrt-hebrejec Hitler. Zřejmě si vzpomněl na svého dědečka a dal zákonné omezení: do 45 let.

Němky do 45 let neměly právo pracovat v domech hebrejců prostě proto, aby na svět nepřicházeli takoví hebrejští míšenci .




<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > plukovník Kaddafi je polo-hebrejec. Jeho matka byla hebrejka. Podle izraelských zákonů je Kaddafi celý hebrejec, halachický žid. Jeho bratr žije v Izraeli. Vyznejte se v takové zamotané situaci.
A to chtěl házet atomovou pumu na Izrael pokud by ji měl.
Kaddafi už za svých studentských let v Kahiře seděl v blázinci. Jak je to možné, že v mládí seděl v blázinci a potom se stal diktátorem Libye? Jedoduše.Bláznům patří svět, hebrejci už ví proč


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > jak se vrazi stávají vládci států:

Důkazy o tom jsou v knize „Jak zahynula carská rodina”, vydání novin „Soglasie”. Je tam uveden v seznamu komandy zvláštního úkolu ČeKy

Všichni z toho seznamu se přímo účastnili zastřelení carské rodiny. Je to potvrzeno i hebrejským časopisem z 22.13. 1976.

Žid Imré Nagy byl prakticky maďarským Beriou. On byl svého času ministrem vnitra a rozhodoval o popravách zastřelením v Maďarsku.byl v komandu které popravilo cara v Jekaterinburgu.



Dnes tento kat maďarského národa leží zasypaný květinami, coby národní hrdina maďarský... Smutná anekdota.

Hle, co se stává, když lidi neznají zákony vyšší sociologie.

Následující materiál: „Ministerský předseda Nagy byl jedním z ekaterinských vrahů carské rodiny...”, píše časopis „Naše země” z 26.12.1980. Píše o tom A. Rostov.

Ale kdo zastřelil Imré Nagya?

Zabil ho Jurij Andropov, tehdy sovětský velvyslanec v Maďarsku. Andropov byl hebrejec . Ženat byl také s hebrejkou. Pozdější nejvyšší předstvitel SSSR před Gorbačovem


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Andropov byl žid- jménem Liberman, Gorbačov je žid jménem M.Kohn, Chrušcov byl oděsský žid jménem Solomon Pearlmuter.

co více k tomu- asi nic
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Všichni tzv. oligarchové v Rusku (miliardáři), kteří ho v 90. letech systematicky rabovaly, byli Židé: Chodorkovskij, Abramovič, Berezovskij, Potanin, Gusiňskij, Wekselberg, Aven, Lifšic, atd, atd
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 8.12.2014 > Schovaní za vypůjčená jména nám vládnou s Talmudem v jedné ruce a železnou rukavicí v druhé.

Amen
<reagovat 
čtenář Evka - 8.12.2014 > začínáš být ale opravdu otravný! Přestaň s rozdmýcháváním nenávisti vůči Židům, nejsme před druhou světovou válkou a scénáře se neopakují! a lidi už nejsou - aspoň doufám - tak hloupí, nenaletěj kdejakýmu šílenci!! křesťanství nebylo spravedlivé, to byl a ještě je problém
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter