Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Julo vrať se, Zendrich se taky vrátil
Autor: hlavně pravopis! (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 14.10.2021 > deset dvacet třicet... už jdu!
<reagovat 
 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> deset dvacet třicet... už dů dů dů.
<reagovat 
Čtenář - 14.10.2021 > Čtenář - 14.10. > ...třeba Zenaddrichovi, na kterýho jsem spoléhala... dneska fakt perlíš!


Čtenář - 14.10. > co je ve vakcíně:
1) kovy, které se světelně odrážejí v mikroskopu, ostré agresivní tvary, zkrouceniny
2) malé disky zřejmě z kovu, které jsou průmyslově vyrobené a které se shlukují
3) divné černé cucky bůhvíčeho
4) něco, co vypadá jako čipy
5) paraziti, kteří chovají jako živí

Když kapička covid vakcíny vyschne, zbude po ní kovově šedě se lesknoucí film, ve kterém jsou černá vlákna.
Krevní obrazy očkovaných jsou katastrofální. Aspoň to říkají doktoři, co se tímto zabývají celý život a poznají krevní obraz zdravého a krevní obraz člověka před trombózou, či infarktem.

Co když to nejsou konspirace?

Kdo si to píchnul, je mrtvej.
A kdo zařídil, aby si to lidi nechali píchnout, tomu prostřelíme jednou palici.

Kdo? Divný hipíci s mimozemšťany, jak jste je celý život neměli rádi, ty jak zbudou, jak přežijou vaši smrt.
A pak, že spravedlivost neexistuje.




Čtenář - 14.10. > čtenář> Lidé (což i já trochu jsem), žívají v sociálních bublinách. Mám okolo sebe skoro jen samý kurvy, hajzly, vždy ale aktivní a víceméně inteligentní jedince. Pak řekněte: kde já bych si udělal přehled o realitě, kdyby mi na totem nepsali tydýti takovýhle nesmyslata? Děkuji za to (osudu, samozřejmě, ne jim)!

(Slovo Žívají se mi na tomto svém příspěvku povedlo nejvíc)



Čtenář - 14.10. > čtenář> Já jsem taky nadšená, nemít totem.cz, nemohla bych si nikde jinde tak dokonale ověřit, že lidi jsou zlý apatický svině, který tolerujou esesáky a mučení lidí, že jsou nechápaví udavačský zmrdi, co potřebují korektní totalitní zacházení a jestli jim něco jde, tak pronásledování nevinných a těch, co mají aktivního ducha a něco pozitivního chtějí docílit.
A že takového odpadu skutečně není škoda, když to pojde.
A to jsem zjistila jen díky totemu.cz



Čtenář - 14.10. > čtenář> ŽÍVAJÍCÍ ZNÍ JEŠTĚ LÍP.



Čtenář - 14.10. > čtenář> Nemít totem, nemáš si kde ověřit, že lidi jsou svině? POKRAČUJ PROSÍM, PRO TYHLE "ARGUMENTY" TOTEM MILUJU. Ale bacha, vrátil se Zendrich, tak ať tě nazastíní:))).



Čtenář - 14.10. > čtenář> no je to tak - chápej, já lidi nemusím, v realitě si s nima nerozumím, nudí mě a ubíjí mě s nimi mluvit, připadá mi lepší se s nimi nijak nezaplejtat. Celý život jsem si myslela, že je to tím, že jsem špatná a že mám spoustu myšlenek, o kterých s nimi nemohu mluvit. A tak jsem se jim vyhýbala, oni mi tím pádem nemohli ubližovat, já si od nich dala odstup, ale ztratila jsem přehled, co to je za svině. Jasně, že na internetových diskuzích je to vidět, že je to odpad, ale říkáš si - internet, roj zla.
Když se mi stalo, co se mi stalo, že se mě pokusilo NWO zabít paprskem smrti a přilítli alieni, tak jsem si říkala, tohle by lidi přeci měli vědět! Že se tohle děje. A tak jsem to sepsala, dala k tomu obrázky a odpublikovala.

Výsledek?
Tolerované týrání od esesácké zrůdy (tebe), ticho a udání.

Jen díky totemu.cz mi těch očkovaných není líto, že pojdou, to je v pořádku.
Zaplaťpánbů, vždyť by nás tyhle kurvy úplně vylikvidovaly a zatáhly do děsivé totality.
To není pravda, že totem.cz je zbytečný.




Čtenář - 14.10. > čtenář> Tak hlavně ať umře moje babička, viď, pak bude hned líp:))).



Čtenář - 14.10. > čtenář> já nevím, mě je tvoje černá bába úplně u prdele, po čí smrti doopravdy toužím, je tvoje smrt, to říkám od začátku, že jsi NWO.
To musíme popravit, což ale třeba Zenaddrichovi, na kterýho jsem spoléhala jako na člověka, jasné není. Tak doufám, že se oočkoval a i s MOSADEM a vlastizradou potáhne do černý díry dějin, na který už nikdo vzpomínat nebude.

Tyhle divný lidi, co jsou oočkovaný a doposud žijou, to jsou ty hitlerovi mimísci, jak jsou vždycky ochotný kvůli vlastní pohodlnosti, zbabělosti a idiocii navést svět do pekla.

V těch dokumentech o vakcíně padají i velice odvážné věty:

třeba:

"Asi je načase začít samostatně myslet"

hmm to je odvážný co? Škoda že je to nenapadlo dřív.




Čtenář - 14.10. > čtenář> ...třeba Zenaddrichovi, na kterýho jsem spoléhala... dneska fakt perlíš!



Čtenář - 14.10. > čtenář> ja ja, upřimnost se cení. ...Zenaddrichovi, na kterýho jsem spoléhala... no já se poseru!



Čtenář - 14.10. > čtenář> tak hlavně ať chcípne ta tvoje zasraná černá bába, debile!



Čtenář - 14.10. > čtenář> np fakt, ten mi vyrazil dech - já si myslela, že má morální kredit a on se postavil za nadnárodní mafii MOSAD a zradil svoji zemi a národ a týrání mé osoby mu nevadilo evidentně, dokonce si myslel, že jsem virtuální a s tebou - esesáckou sviní od NWO - se kamarádí.

To si pak říkám - ještěže kosmický zákon není tak naivní, jako já a ví, že lidstvo je potřeba vyčistit od takových prevítů, že nestačí jen vymlátit tu desetiprocentní infiltraci do lidské rasy.



Čtenář - 14.10. > čtenář> hlavně popravit co nejvíc našich babiček, aby jste vy dobří mohli žít. bez toho to nepůjde, že? báby černý posraný!



Čtenář - 14.10. > čtenář> ale nebuď patetickej, pár neočkovaných staříků a stařenek vydrží, aby uchovali paměť dějin, to bohatě stačí … tvoje černá bába nikoho nezajímá, mě jde spíš o čistku v husákových zmrdech
<reagovat 
 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> já z toho asi udělám časosběrný příspěvek

redaktor totemu od NWO versus publikující autorka
<reagovat 
 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> Čtenář - 13.10. > Já, ani když nenapíšu nic, je v tom pořád víc obsahu, než kdybys ty sesmolila román. Ostatně, už jsme dlouho nemluvili o slavném egilově šestém pádu, který je nejtěžší. Takže:


Čtenář - 13.10. > PŘESNĚ, epidemie v Česku roste. To mají Češi za to, že nedostatečně volili Babiše. A jak říká a doufá Ufo Jíťa, proto i umřou. Jen jula a ta jeho žába tu bude strašit navěky.



Čtenář - 13.10. > čtenář> TAK! SOUDCE JULA A JEHO ŽÁBA ČUMUKO. TAK!



Čtenář - 13.10. > čtenář> Když vím, že se hraje o brutální totalitu a vidím, kolika zmrdům je to úplně u prdele, tak si přeju, ať zhebnou, protože jejich civilizační selhání je neodpustitelné a zaslouží si zemřít.
Ostatním nastane nový věk. Takže žádná šikana neočkovaných, ale smrt očkovaných. Dokud nepochcípá tenhle plebs, neotevřou se možnosti ani pro kontakt s galaktickými rasami.



Čtenář - 13.10. > čtenář> přechod do svobodné éry není lehký - a je to i ten mytologický armageddon, kdy do "králoství božího" projdou jen ti, co jsou toho hodni.
Neprojdou nezodpovědní zmrdi a otroci, kteří věří sdělovacím prostředkům - ti, co by navedli svět do totality.
V novém věku obstojí jen ti, co jsou schopní myslet sami, mají svědomí, mají odvahu, mají etiku.
Neexistuje spravedlivější dělení zrna od plev, než je covid vakcína.

Co říkají konspirace (tzn. to, co bude za půl roku oficiální pravda) - vakcíny jsou plné grafenu, parazitů, čipů a je to zabiják.

Takže - já to nezařídila, moje prácička to není a přeju smrt těm hajzlům, který chtěli všechny kvůli svý debilitě vykoupat v totalitě, že by i Orwell mrkal úžasem.
Nic jinýho si ty mrdky nezaslouží.



Čtenář - 13.10. > čtenář> co taghle zkusit domácí elektrošoky?



Čtenář - 13.10. > čtenář> To je vždycky otázek - jak mohl vůbec vzniknout ten Hitler, jak s tím mohli lidi jít?
Vždyť máme odpovědi denně před očima.
Je to proto, že lidi jsou zasraná totalitní verbež, bezohledný zmrdi, kterým je riziko totality totálně u prdele. Pro svobodu nejsou ochotný nic obětovat, ani dva měsíce nejistoty, nebo ztrátu zaměstnání, takovej odpad si zaslouží chcípnout, když vím, co všechno jsme museli warrioři proti NWO vydržet, aby kdejaká kunda mohla žít … bylo to přehnaný, kundy musej chcípnout.




Čtenář - 13.10. > čtenář> PRO TVŮJ NEUTUCHAJÍCÍ ZÁJEM, ASPOŇ NĚCO TI VYSVĚTLÍM: hITLER VZNIKL TAVBOU V KLADENSKÝCH SLÉVÁRNÁCH.



Čtenář - 13.10. > čtenář> DOBRÝ NÁPAD. JÁ BYCH ZAS MOHL JÍTĚ PŮJČIT KNIHU Chirurgem snadno a rychle. Ale obávám se, že i z ní by vyděďukovala, že všichni krom ní jsou špatný a zejtra přiletí ýtý.



Čtenář - 13.10. > čtenář> a jejich parchanti zhebnou taky, pokud to GF nevyléčí, protože je potřebuje pro nový věk.
Jinak kdo si to nechal píchnout vědomě, tzn. nebyl malý dítě, ten chcípne.
Čus bus.



Čtenář - 13.10. > Víte, proč mám totem rád? Je ponižující, nejvíc se smát vlastním vtipům. Ale kde je tak naprosto prázdno s invencí (tkzv tvorba EGIL), tam se za upřimný smích nad vlastním slovy nemusím stydět.



Čtenář - 13.10. > čtenář> já ti to věřím



Čtenář - 13.10. > čtenář> coo?



Čtenář - 13.10. > čtenář> no že z toho máš dobrý pocit, jak jsi skvělý



Čtenář - 13.10. > čtenář> gdo?



Čtenář - 13.10. > čtenář> a kdy to vymažeš?



Čtenář - 13.10. > čtenář> VONO SI TO FAKT MYSLÍ, ŽE SE S TIM BUDU BAVIT. TY VOLE!



Čtenář - 13.10. > čtenář> tak ještě ne... kdyžtak t napíšu zase zítra, už to můžeš vymazat - na tý realitě se nic nemění, jen to můžu napsat méně rázně a nebo zase přitvrdit ... jestli to ještě jde, ale asi ne. Je jedno jakou formou se to řekne.
Dá se to říkat každý den a pořád je to tak.


Čtenář - 13.10. > člověk se nenarodil 1984, aby si takovou kundovinu vážně odžil, že jo - je lepší je nechat pochc..pojít
<reagovat 
 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> Ty to ho pod mým skrytým vedením uděláš mnohem víc;). Vy otroci jste líní a - já mám pro to pochopení (také bych na vašem místě byl). Ale pěkně vám něco naslibovat, správně obalamutit, to je jiná! Pak jezdíte jak fretky. Sice netušíte proč, ale v mém zájmu VŽDYCKY.
<reagovat 
 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> Ty to ho pod mým skrytým vedením uděláš mnohem víc;). Vy otroci jste líní a - já mám pro to pochopení (také bych na vašem místě byl). Ale pěkně vám něco naslibovat, správně obalamutit, to je jiná! Pak jezdíte jak fretky. Sice netušíte proč, ale v mém zájmu VŽDYCKY.
<reagovat 
 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> Čtenář - 12.10. > Tak vidíš, brzy budeš s láskou vzpomínat na Julovo mektání o milenném Peškovi a Čumukách ve svěráku.


Čtenář - 12.10. >

agamečka hajala
a pak taky papala
po písečkologii
meditovala
dala prostor mozku svému
našla svého druha
krokodýla na totemu




Čtenář - 12.10. > DOVOLÍM SI PŘIPOMENOUT, ŽE VINÍKEM TOHOTO STAVU NENÍ ŽÁDNÝ (ZDEJŠÍ) AUTOR. SVOBODNĚ SI MŮŽE KAŽDEJ PSÁT CO CHCE, I KDYBY TO BYLY SEBEVĚTŠÍ (PÍP). ALE PAK TU MÁME SAMOZVANÉ REDAKTORY A - TO UŽ JE JINÁ! ZVĚŘ, CO SI PRO SVOJE POCITY VLIVU UZURPUJE KRÁSU POEZIE. A HLAVOU TOHO VŠEHO JE EGIL. ON BY SE RADĚJI PREZENTOVAL SPÍŠ SLOVY O SVÉM PYTLÍKU (VIZ "BÁSEŇ" PORNO),ALE TI OSTATNÍ JSOU NEMÉNNĚ VINNI. SVINNĚ ZLÝ NNECITLIVÝ.



Čtenář - 12.10. > čtenář> Je to tak Pavle: něco si usmysleli, ale nemají na to. Proto ta nenávist, proto to všechno redaktorský hanění tvorby (samozřejmě skryté za opak, tedy oceňování nejneuvěřitelnějších julových blábolů). Tak už se s tim bráško smiř!



Čtenář - 12.10. > čtenář>

ty bys na to, co tu předvádíš, papíry na hlavu a invalidní důchod dostal - mě by na psychiatrii ani nevěřili, mysleli by si, že se snažím být zajímavá



Čtenář - 12.10. > čtenář> DOSTAL NEDOSTAL, O TOM ROZHODUJE MOUDRÝ EGIL, NE TY!



Čtenář - 12.10. > čtenář> Však se dočkáš! Egil už všechny zvyšetřoval, zvyšetřuje i tebe. A nakonec tě odsoudí soudce Jula (jak jsem si zjistil, pracoval jako Vrchní na Okresním soudu v Praze 5, takže na růžovym tanku jezdil občas i domů (teda pokud ho už neměl vypůjčený Pepa Viklářů z Realistickýho)). Další otázky?



Čtenář - 12.10. > čtenář> Jistěže by tě Jíťo nediagnostikovali, tobě totiž vůbec nic není. Jen ses dopracovala k osobnostní poruše, zastydlému návyku. Něčeho se ti osudem nedostalo (skoro jistě atraktivního těla), s čímž si se nikdy nesmířila a skončilo to takhle. Tedy nenávistí k lidem, touze po „potrestání“ smrtí 4/5 populace atd. Celej jula, celej jula. A egil, samozřejmě.



Čtenář - 12.10. > čtenář> Vidíš, když se snažíš, tak tě není jenom škoda.



Čtenář - 12.10. > čtenář> to není osobnostní porucha krokodýle, to je prostě telepatie a multidimenzionální válka.
Já jsem chtěla vylikvidovat 800 milionů šediváků, krokodýlů, eminencí temnot a podobný verbeže, celosvětově.
Místo toho vychcípá polovina bílé populace, Izrael, Saudská Arábie a SAE, 3/4 Číny.
Ve válce bych si tohle netroufla, měla bych je na svědomí. Tohle je jejich rozhodnutí a já mám čistý pacičky.
Ale brečet za ně nebudu.




Čtenář - 12.10. > čtenář> o čistotě tvých boubelatých paciček bych si dovolil pochybovat:)))



Čtenář - 12.10. > čtenář> PŘÉÉSNĚÉ. Takovejhle bordelovej přetlak v hlavě musíš jistě ventilovat i nehtama.



Čtenář - 12.10. > čtenář> já na naplánovala jako čistou práci a musela jsem si říkat - lidi nejsou tak blbí, ničej je krokodýli, kdyby nebyli ničeni vesmírným virem, houbou a krokodýly, byli by mocinky fajn …
to víš, alibismus, já si je nevezmu na triko

A co si vezme realita?
To, co jsem psala.
Svět bude hned růžovější místo.



Čtenář - 12.10. > čtenář> Přesně. Růžovoučký jak egilovo cecíky. A na tobě je růžovoučký co? (ale fotku toho sem prosimtě nedávej:)).



Čtenář - 12.10. > čtenář> ne, tomu bys nevěřil, vy plazoidi nás bambulatý savčí čumáčky považujete za zlý a ošklivý



Čtenář - 12.10. > čtenář> boubelatý jíťo, boubelatý.



Čtenář - 12.10. > čtenář> Přéésně. Ještě včera se problem světa dal řešit vyvražděním 4/5 krokodýlů, dneska jsou ale zlem už Arabové. Nicméně na likvidaci 4/5 jistě trváš, ať už kohokoliv. JEN TAK DÁL, srdéčko láskavé!



Čtenář - 12.10. > čtenář> krokodýle, julovi si vyvolal rakovinu, tak půjdeš s ním - jak otrok s pánem.
Mé srdéčko zachránilo lidstvu kejhák proti vaší krokodýlí invazi, nejsem povinná za ně brečet, když jsou to totálka kreténi. Arabové zůstanou, to bílí se nechali naočkovat. Jen SA a SAE se taky tak vylikvidovali do budoucna.
A bacha, tam není důraz na nějaký pseudohumanitní žvásty, odpouštění a zneužívání dětí … tam je důraz na spravedlivost. Navíc oni si už užili pekla dost, to jste jim zařídili, ty války.
Takže teď se budou moct bělouškům smát do ksichtu. Já se jim asi nedivím.

Co si budem povídat, jediná záruka toho, že plně neobsadí Evropu, je přílet Galaktické federace a snaha o celosvětovou stabilizaci.




Čtenář - 12.10. > čtenář> No jo, jula a jeho žába. A ty si v něm vyvolala co? Pocit, že se někomu může jevit jako soudce? Z toho bude mít následky mnohem horší. Prostě oba jste voliči Luba Volnýho a Míly Roznera. Vše do sebe zapadá, takhle mám ten svět rád. Jen mazač egil mi trochu smrdí, ale vy s Julou, to je jiná! Čistá bílá rasa. Hurá!



Čtenář - 12.10. > čtenář> no já nevím, doufám, že jsem v něm vyvolala pocit, že to někdo vidí, tu prasárnu, cos mu udělal

vždyť tady bylo všichni úplně obalamucený - mysleli si, že všechno zlo tu dělá julián, že ty jsi julián … vždyť ses o to pokusil i u mě, protože ty nemáš hranice ty vypatlaný hovado, aby si mysleli, že já jsem julián, i ty

buď je to tím, že slováček je hovado a Zeanddrich nemá svědomí, nebo to je prostě výsledek vašich manipulativních slizkých plazích praktik, které jsem schopná rozpoznat jen já, protože mám zkušenosti z války proti vám



Čtenář - 12.10. > čtenář> Mýlíš se, ztepilá Jíto, o tebe se pokouším dodnes. Blaží mě představa, jak vedeme povolební debatu (tzn kecy po sexu). A s julou u jednoho stolu s Bohdalkou a lálou Peškem? To už stříkám předem. Hurá!



Čtenář - 12.10. > čtenář> vzhledem k chápavosti zdejšího osazenstva bych se nedivila, kdyby si někdo myslel, že já jsem ty a ty jsi já

banda kokotů a pokrytců opravdu proti plazímu predátorovi nemá šanci

jo, to byly časy, před 3/4 rokem jsem si myslela, že mám povinnost uhájit realitu, jak je, aby si někdo nemyslel, že já jsem ty a ty jsi já

pak mě udal Slováček a dorazil mě svým pokrytectvím a ignornastvím Zenaddrich, který si myslel, že já jsem julián a mé originální texty a obrázky odněkud kopíruje

To bylo roztomilý, jak jsem ještě věřila v lidskou inteligenci a svědomí … jojo, po slováčkovi, zeandrichovi a 63% očkovaných Čechů už nevěřím a je mi to u prdele, kolik z těch kreténů vychcípá

hlavně ať přilétne GF
<reagovat 
 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> Ty to ho pod mým skrytým vedením uděláš mnohem víc;). Vy otroci jste líní a - já mám pro to pochopení (také bych na vašem místě byl). Ale pěkně vám něco naslibovat, správně obalamutit, to je jiná! Pak jezdíte jak fretky. Sice netušíte proč, ale v mém zájmu VŽDYCKY. (aby se ti to správně zažralo, babičkovražedkyně:)))
<reagovat 
 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> asi aktivuju Slováčka:)))
<reagovat 
 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> Milánku, až vychcípaj ty davy, tak tě střelíme do palice a budete si moct tuhle svoji hmyzo-šedivácko-plazí show s otroky hrát na jiné planetě.
Půjdeš za svými svěřenci.
Samozřejmě, já tvoji roli uznávám, ostatně nebýt tebe a tobě podobných, nejsem tu, flákala bych se někde na dovolený po galaxii.

<reagovat 
 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> to vížejo, všechny kurvy fanoušky totality a církevní buzeranty a zneužívače dětí si sem pozvi, aŤ mě udaj, ať máte nějakou legraci, než pochcípáte a pak budou moct přilítnout alieni
<reagovat 
 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> bojíš, co? jula měl zase děs z mystikuse (a abych byla upřimná, na mě jde zase hrůza ze sallibila (a na písmáku z voříška)).
<reagovat 
 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> nebojím, kdyby jste mě zase chtěli udat vy zrůdičky od církve a spolek NWO a fanoušků totality, kterým vadí mimozemšťani, upřímnost a nový věk, tak by to mohla být prča.
U soudu bych za stávajících podmínek mohla vyfasovat maximálně tak podmínku za nekorektnost a pochybný vztah k dementům současné doby a než by se tento rozsudek naplnil, tak by cca 80% účinkujících pochcípalo. A já bych měla image poslední disidentky starého věku.

80% proto, že čím mladší generace, tím méně očkovaných a toto by byla bitka starých, maximálně středního věku. Žádný mladý cucáci.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter