Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prostě vás s petulou a martinem nebudem živit věčně. Splňte požadavky vedení, pak si tu možná zakulturníte. Ale příživy tu už podporovat nebudeme. Svoje povinnosti si zatím plní jen zendrich a mírozem, dokonce ani jula a jeho magda ne. Plaťte!
Autor: Vymahač poplatků! (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 5.1.2022 > Čtenář - 4.1. > Čtenář - 3.1. > Jak se výše poplatků stanovuje?
Čtenář - 3.1. > čtenář> Losem pičo!!!
Čtenář - 3.1. > čtenář> Nestačil by sob? Mám jedno mládě, je trochu krpaté, ale...
Čtenář - 3.1. > čtenář> SOBY NEBRAT! A KRPATÝ JSME TU SNAD VŠICHNI, NE?!
Čtenář - 3.1. > Žádám redaktory o udělení vyjímky. Na oplátku jsem ochoten u vás uveřejnit reklamu na svoji firmu - montáž plynových kotlů Pyskáček a dcera, Chlumec nad Cidlinou.
Čtenář - 4.1. > PÁNI REDAKTOŘI, PROSÍM NEJPONÍŽENĚJI, DOVOLTE NÁM UŽ PUBLIKOVAT, MY BEZ TOTEMU NEUMÍME ŽÍT ANI RŽÁT. SLIBUJEME POSLUŠNOST, MY VŠICHNI ZÁVISLÝ NA VAŠÍ ODBORNÉ POMOCI. PROSÍM!
Čtenář - 4.1. > Není pěkné chtít od nás peníze. Je přeci jasné, že kdo má zapotřebí totem, je socka a je rád za každej rohlík. A vy ještě... jste krutí vládci totemu. Já dám co mám, to zase jo, ale... Zůstal mi třeba po loňsku pytel bukvic (spíš pytlík, ale ještě tam nějaké jsou). Jsem připraven vydat je do poslední, bukvice, jen mi už dovolte napsat básničku. O ožíračkách, o ufonech, o asistence alici, o melounech, o fajfce a kladívku, o daních, o laních... SVOBODU! SVOBODU!!!
Čtenář - 4.1. > JULA UŽ MÁ PO TOTEMU ABSŤÁK PIČO, BUDE PRDEL!:)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter