|
Dommi (Občasný) - 2.8.2003 > já myslím že je to hodně dobré, moc se mi to líbí :-)
"Zabalit Tě do papíru
A zavřít do skříně na horší časy"
to je supr :)
| Body: 4
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ohm (Občasný) - 4.9.2003 > Objednávám celou bednu milých a pozitivních básní! Po přečtení „Polštáře“ jsem si uvědomil ještě více, že píšeš neveselé, smutné, chmurné básně. Tahle mi po duši rozlila světlo. Je v ní dětská prostost a naivita, přesně tohle se mi líbí třeba na Aškenázym. Ne nadarmo se Duchampovi líbilo, jak malovaly malé děti. Ne snad, že by to platilo vždycky i o spisovatelském řemeslu, ale po formální stránce to je dobrý a ta dětskost, tam díky „útlému“ věku je velmi patrná. Chtěl bych si od Tebe zase někdy přečíst podobně bezstarostnou a milou básničku. Jednoduchou, pozitivní. Jedno přátelské slovo dokáže hřát na duši po 3 zimní měsíce. A básnička to dokáže určitě taky. A pozitivní není Radůzina „Smrtka hlavou pokyvuje“, jak se mylně domnívá, ale to už jsem Ti řikal. Tak psaní zdar a tomu, co pohladí po duši dvojnásobný!
Pozn. Vytrhlo mě to ze stavu sklíčenosti, tak jsem Ti to hned napsal, doufám, že to není jen terapeutický komentář.
| Body: 4 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|