|
|
|
|
Anarela (Občasný) - 10.10.2003 > Hezký paneláček, jen co je pravda, fčeličko, za ten ode mne dostaneš bodíky i doporučení.
Jinak, když už jsem tady, tak se Tě mohu zeptat jestli jsi zjistila že moje fotka Delfín Panelákový není o tom paneláku, ale o tom delfínu, který se vyskytuje na jednom z balkónů v prvním patře?
Jinak mládeži, nepřehánějte to s tou oslavou Anarely, já se tu normálně rdím rozpaky. Nejdřív básnička pro mne od Stanislava a pak fotočka na mou počest od fčeličky, to by porazilo i vola.
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Pierre Bosquet (Občasný) - 10.10.2003 > stanislav> ale toho genia z ni udelame my, kteri nechceme, nebo neumime pochopit hloubku jejiho umeni...nakonec, az bude (a to ji samozrejme nepreju !!! to bych chtel zduraznit) treba po smrti, objevi se vizionar, ktery uz samozrejme davno pronikl do sameho jadra jeji tvorby a objevil jeji koule (ty tvorby...aby nedoslo k nedorozumeni) a ktery bohuzel nechtel konfrontovat sve presvedceni o genialite jejiho dila primo s autorkou, protoze nechtel genia uvest do rozpaku a nakonec mozna taky zjistit, ze jeho vizionarstvi je spise posedlost hledanim neceho, co se nikdo jiny snad ani hledat neodvazil, nebo nebyl dostatecne houzevnaty a trpelivy, a obsese ze objevil, co hledal...a lide mu mozna budou verit, tak jako lide veri v Boha...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|