Oh Read Devil Kterýs mne šťopkovitýma nohama honil po závodní dráze blázince světa Bál jsem se tě a mé dětské nohy vrůstaly mi do země Pak ztloustls a podlil ses krví Poznávám tě otče Upíre - Sklobijče! Tvá vítězství jsou vždy mými prohrami Zatemňuješ mne rudými kruhy Ale nakonec jsem to vždy já kdo bodne první Bolest oběti je stokrát bolestí mou Bojím se tě, nenávidím tě, hladím tě, mé přerostlé dítě Proboha, spi už!
Oh Black Lilith Kterás mě svým motýlím tělem stlačovala hluboko do svých výkalů Nenáviděl jsem tvoji zemi a miloval tvá křídla Lapal jsem po dechu a čaroval ti hvězdy do vlasů Plakal jsem aby sis mne všimla Poznávám tě matko Bestie - Dusitelko! Tajemství tvé lampy dlouho nemohl rozluštit Že bez bolesti srdce zůstane olověné Že tys sestrou rudého bojovníka Sázím své srdce do zničené země Rozkveť už!
Oh Blue Arcana Která mne neviditelna provázíš po věky těmito mlžnými světy V tvých blankytných perutích nehledám jistotu otroctví Ale volnost krásu prostor hudbu světlo - a co je láska? Z tvých modrých vlasů vyrůstá rudý drak i černá víla Sovo-Kočko-Anděli-Milenko má jediná Sluncem těhotná Kolébko a hrobe Sklobijce a Dusitelky Ochraňuj mne dál Vyslyš mne Modrovlásko Slyšíme všichni tři vodopády tvé modré hudby Zemřeme všichni čtyři spolu Ve Slunci...
|