|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saimon (Občasný) - 27.1.2004 > Lidi nechtějte mi vehnat slzy do očí!:)
Co, říct? Snad jen děkujuděkujuděkuju a znova děkuju.
No, pak menší vysvětlivka pro Lian, ona byla strašně vyděšená, nevěděla, co se to dějě. Proč její otec, proč on, kterého si nejvíce vážila a obdivovala, ten ze kterého měla strach a respekt zároveň(proto mu říkala pane).Proč on popraví její koťátka, věř, že nebyla schopna nijak zasáhnout. Už jen to, jak zarývala prsty do betonové podlahy...
A PAK TADY JE JEDEN VELKEJ DÍK PRO JEDNOHO ČLOVÍČKA BEZ KTERÉHO BY JSTE NEMĚLI ŠANCI SI KOŤÁTKA PŘEČÍST!A TÍM JE QUENTINBUBAKOFF. JE PRO MĚ OPOROU A CHCI ŘÍCT TO, CO ON V POSLEDNÍ DOBĚ SLÝCHÁVÁ DOSTI ČASTO A TO, ŽE MU FAKTICKY DĚKUJU!!A ZÁROVEŇ MU VĚNUJU SVŮJ PRVNÍ VĚTŠÍ ÚSPĚCH A TO TENHLE PŘÍBĚH!
PS:Quentine, vím, žes nechtěl ať ke koťatům přikládám jakýkoliv pokec, ale pak bych tam dal, že ti to věnuju:))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BlueSky (Občasný) - 28.1.2004 > Ani se nechce věřit, že by autorovi bylo 16 let. Velkej talent.
Má to atmosféru. Je to citlivé.Výborně napsané, děsivé a bohužel i lehce uvěřitelné. Na tak malé ploše zachytit rodinnou atmosféru a rozehrát a vypointovat drama, klobouk dolů.
No což, přidám se jen k řadě adorujících:-))
A Lian: Z toho tatínka jde hrůza.......taky bych bohužel ze strachu před takovým fanatikem jen přihlížela. Jako dítě určitě.Resp. ochromení hrůzou někdy nedovolí cokoliv udělat.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Saimon (Občasný) - 21.2.2004 > Petrax> Děkuju, myslím si naprosto to samé: že to nevypadá jako slohová práce. A toho jsem chtěl dosáhnout, slohovku tady sice mám taky, ale je o ničem a slohový cvičení z ní úplně dejchá...mám namysli sen nebo realita.
PS: Ano náboženství jsem do těhto povídek zakomponoval, ale u ostatních nikoli
Díky moc a ještě jednou chválím tvou fotečku...
| | | <reagovat |
|
|
|
|