|
|
|
|
|
|
| BlueSky (Občasný) - 2.2.2004 > Gottstein> Co víš, Kventýne....třeba jsem Gottsteinova manželka, teda ta az po Marušce, Janičce a Iloně, viď GS?:-))...to se pak dobře mluví o inspiraci:-))) A píšu z nebe, proto ten nick, páč už mě o život připravil, ale na druhé straně jsem byla svatá, že jsem s ním žila, tak jsem v nebi:-)
Jinak..co máte? Mně se to líbí, na tak malé ploše zachycení pocitů hned dvou lidí?:-))) Já bych to popisovala aspoň na jedné A4:-) Taková hezká zkratka.
Teda, a Gottsteine, název SM asociuje ouplně jinej název:-))) Ještě že´s to vysvětlil, jinak bych byla ještě za dominu či tak podobně:-)))
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
| Gottstein (Občasný) - 3.2.2004 > BlueSky> :-)) To je poprvé, co se někdo hrne do role mé manželky :-))) Ovšem z mé strany žádný problém, pokavad ti nevadí zatuchlá domácnost a smrt v perspektivě tří týdnů, určitě se dohodnem (ano, synku, to víš, že ji zabijem, tatínek se teď snaží bejt přesvědčivej, víš??;-)) Jen se bojim, co na to QB :-)))
A jsem rád, že jsem ti nezkazil pověst, samozřejmě za předpokladu, že domina nejsi ;-)))
A hlavně jsem rád, že se líbí, díky za čtení i komentáře :-))
| | | <reagovat |
|
| Montrealer (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> quentinbubakoff> Velký Montrealer ? Jak směšná to figurka na šachovnici Judith Polgárovej.
Explanation: Nejlepší maďarská šachistka. Szérvusz, Judith !
Jinak - po dnešku se cejtim jako spráskanej, pokousanej, umolousanej pes, kupřýkladu Podvraťák Čivava...
Ještě že má
pochopení,
miluju ji,
nad ni není...
Kdopak asi ?
ptám se znova.
Quentina von
Bubakoffa.
| | | <reagovat |
|
|
| BlueSky (Občasný) - 3.2.2004 > Gottstein> Mńo...se mi zdá, že vás pobiju fffffšechny..včetně QB
Jeden, teda jedna, tady nezištně a nevinně věnuje bodíky, doporučení a poznámku a nadšení a potáže se s takovejma vošklivejma poznámkama
| | | <reagovat |
|
| BlueSky (Občasný) - 3.2.2004 > Gottstein> Mńo...se mi zdá, že vás pobiju fffffšechny..včetně QB
Jeden, teda jedna, tady nezištně a nevinně věnuje bodíky, doporučení a poznámku a nadšení a potáže se s takovejma vošklivejma poznámkama
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|