Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VÝSEKY /vzpomínky z kolekce oděrky
Autor: no-next (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
no-next (Občasný) - 20.2.2004 >

a mizí jako ty. beze stopy.

 


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 20.2.2004 >

První sloka skvělá, druhá - tam mi trochu vadí ty vysoké frekvence, ale je mi jasné, že je to jen můj problém.

 

Cizí se břehům - je krásný obrat.


<reagovat 
 no-next (Občasný) - 20.2.2004 > ouvej> vysoký frekvence... takovej obrázek. většinou mi to tepe o něco rychlejc, když se mi někdo líbí:o)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 20.2.2004 > Já vím, já je tak dokonce vnímám jako zcela organickou součást - to je jen míra osobního vkusu - že se ježím proti technickostem, přestože jim vlastně rozumově neupírám právo na život v poezii.
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 20.2.2004 > ouvej> ajajaj:o)))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.2.2004 > moc pěknej kousek.....cizí se břehům se mi líbí stejně  jako Ouvej......tak zase žádný body.....moc pěkná...stačí???:o)
Doporučil 
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 20.2.2004 > quentinbubakoff> jasně že jo.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.2.2004 >
<reagovat 
noa (Občasný) - 20.2.2004 > mně taky "cizí se břehům"... a klidně by to sneslo natahnout, tohle téma
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 20.2.2004 > noa> třeba bude druhej díl:o)
<reagovat 
aJSha (Občasný) - 20.2.2004 > stečena v barvy
do řek
kde se třou
sebou protékají
a cizí se břehům

... a myslím si to čo NOA. Často ťa napadajú také pekné obrazy?
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 20.2.2004 > aJSha> no... snad jo:o) se podívej na starší příspěvky, jestli se ti budou líbit...
<reagovat 
 aJSha (Občasný) - 20.2.2004 > no-next> Prečítam, začala som ... nestíham je tu toho vaľa ))))
<reagovat 
probably (Občasný) - 21.2.2004 > jsou tam
- vyryta -
stečena v barvy
do řek
kde se třou
sebou protékají
a cizí se břehům

nádherná
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 21.2.2004 > Hezké.

Nechtěl bys pouvažovat o tom, jestli by nebylo lepší napsat - "vyryty" a "stečeny v barvy"? Stejně by každý pochopil, že "místa", která přijdou potom, se vztahují k názvu.

Jinak mě to oslovuje.
Doporučil 
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 21.2.2004 > Jonáš Hájek> 

 právě mi šlo o ta místa - místa, do kterejch vtejkaj vzpomínky - barvy, míchaj se, proplejtaj, trhaj a nakonec z nich vznikne neurčito - když mícháš dohromady barvy a neumíš to, většinou ti z toho vznikne taková pěkně neurčitá, která ti chvíli připomíná zelenou, za chvíli zas šedou, béžovou, hnědou... stejně tak si řikáš, jo, to už jsem někde viděl, něco mi to připomíná, ale co... a takový místa jsou!:o) za hodnocení dík...

 


<reagovat 
lindgren (Občasný) - 21.2.2004 > pěkně!
Doporučil 
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 21.2.2004 > lindgren> 

díky, ale že to trvalo:o))))

 


<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.2.2004 >

cizí se - nemá chybu

 

báseň moc pěkná

 

i mé vzpmínky se zachvěly a začaly se odlepovat od dna


<reagovat 
Čtenář - 22.2.2004 > Jo, pěkná
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.2.2004 > napsaný je to šikovně...

jen malá logická - když je něco vyryto, tak je to pevně a nezničitelně zapsáno, mám pravdu? takže by to nemělo být zároveň stečeno a smícháno dohromady - mimochodem, tahle pasáž moc pěkně zobrazuje to, co se děle se vzpomínkami při vybavování zážitků :o)

to už je logičtější závěr - zážitek nejdřív jako záblesk vypálený na sítnici, který postupně bledne... a tím by to možná mohlo začít...

takže bacha na logickou jednotu! .o))
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 23.2.2004 > Kelly> ech, máš pravdu, ovšem je to chyba v textu. původní myšlenka totiž byla, že jsou místa, do kterejch se slejvaj vzpomínky, který tam pak blednou. čili je chyba v tom, že mám vyryta (místa) a pak zase koncovku s a (a přitom už jde o vzpomínky). v tom přemejšlení o a-a nebo y-y jsem to nějak přehlíd. jdu to opravit.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.2.2004 > no-next> Tak to by měl být pohromadě začátek - vyryta - s koncem - místa, a pak ty vzpomínky. Takhle je to fakt docela nepřehledné, i když opravíš -y a -a :o)
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 23.2.2004 > Kelly> 

tak teď!:o) a korespodnuje to i s názvem - VÝSEKY (to je další změna:o)) jsou ta místa a za lomítkem vzpomínky - kurzíva je mocná zbraň:o)))

 

uf. příště si to radši všechno zkontroluju sám... dík


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.2.2004 > no-next> Jo, to už je jiná :o) Jen bych možná prdla ještě nějakej podmět jako první verš kurzívy, aby bylo jo jasný, že jsou to nějaký věci (vzpomínky), co se dějou na těch vysekanejch místech... což? :o)
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 23.2.2004 > Kelly> to je vopruz. eště chvíli a dám ti déčko:o)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.2.2004 > teď je to myslím daleko srozumitelnější, aniž by dostala na prdel obraznost ;o)
<reagovat 
wynton (Občasný) - 13.3.2004 > ...nevim, jak to koresponduje s ostatními díly zda na TOTEMu, ale něco podobnýho jsem tu neviděl. ...je to moc zajímavý.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter