Selekce brambor, patnáct let a dva měsíce. V půl šestý na valníku na pole. Drncání traktoru a mladá cikánka vedle mě. Ranní erekce. Poť se mnou večer na hótel do Téply. Musim myslet na něco jinýho, jinak budu muset chodit v předklonu! Myslim na technologii výroby drátu. Povedlo se, doufám jen, že až to budu jednou potřebovat, bude to fungovat i vobráceně. V předklonu ale stejně chodim, selekce brambor se jinak dělat nedá.
První vopice. Tři piva a malej becher. Mnichov. Dobrej název vesnice pro první vopici. Hrušouna musíme na ubytovnu vodtáhnout. Všechno je jednou poprvý. První šavle. První kamínky zadřený v dlani. První kocovina. Ráno zase myslim na drát.
Je veux coucher avec toi ce soir. Překládám to Romanovi. Pro patnáctiletýho kluka od třicítky dobrá pecka. Učitelka jak má bejt. Odpoledne jezdíme na vypůjčený mašině. Jawa 350 Californian. Prostě Kalif, náš tajný sen. Jablečný víno. Už něco snesem. Už ani neblejem.
Sundej si to tričko! Probouzím se. No tak, sundej si to tričko! Netušim, kde jsem. Proč by ksakru učitelka v noci někomu řikala, aby si sundal tričko? Někomu, kdo leží na posteli přes uličku? Vrzání postele. Pomalu mi to dochází. Všechno je jednou poprvý. Jsem rád, že jsem Romanovi tu větu ráno přeložil správně. Učim se francouzsky první rok. Zase musim myslet na technologii výroby drátu.
|