|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Xam (Občasný) - 15.11.2004 > Thomas Hudson> Thomasi, nepřeháněj tolik - přehnaná kritika není v zájmu nikoho - z Tvého působení tady na Totemu mám pocit, že podle Tebe je většina fotek buď kýč, nebo... kýč... Ale proboha, vždyť nejde jen tak říct, co je to kýč. Pro každýho to znamená něco trochu jinýho. Pokud Ti většina fotek tady na Totemu přijde jako kýč nebo jako nějaká naprosto neoriginální kravina, tak hodnoť jenom to, co je hodno Tvého úsudku - kdybys aspoň ty jedničky nerozdával furt... zní to dost nevěrohodně... Nejdřív jsem si myslela, že jsi poměrně velký profík fotograf, ale zatím ten pocit nemám... Fotografování není jen o kompozici, ale také o pocitech - pocity, chápeš? A ty tahle fotka teda opravdu vzbuzuje! Zkus se nad tím zamyslet...
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
Thomas Hudson (Občasný) - 16.11.2004 > xamantha : Profik nejsem určitě, ale můžu říct, že jsem "pár" fotek viděl. Snažím se držet průměr hodnocení kolem 3 bobků - objektivně je to víc fér než tady praktikované pětkování. Hodnocení souvisí s mým vlastním SUBJEKTIVNÍM vkusem - to taky neskrývám a nedůvěryhodně na mě působí lidé, kteří říkají, že hodnotí objektivně.
Jasně že jsou obrazy i o citech, ale když vidíš už poněkolikáté ten samý obraz (ještě třeba západy slunce tu celkem dost frčí), tak je pocitem nuda a ne nadšení.
Na tomhle listě nevidím ani snahu o to, aby fotka dopadla nějak zajímavě. Zajímavý podzimní námět tu měl třeba MPosp.
Umění fotografa je tyto krásy objevit? Na podzim, kde je všude takového listí plno?
Adina Roubal : A co myslíš že dělaj profesionální umělečtí kritici? Podle tebe by museli být profesionální umělci, aby se mohli jen slůvkem zmínit? Samozřejmě, že nejsou všichni dobří.
| | | <reagovat |
|
|