Poprvé jsme se poznali až v posteli. Já měla v tý době problémy s manželem a potřebovala jsem nějaký odreagování. A on měl zase problémy s erekcí a potřeboval se ujistit, že to je vinou přítelkyně. Tak jsme se rozhodli vzájemně si vypomoct a z diskotéky, kde jsme na sebe náhodně narazili, jsme se lehce na mol vydali do jeho bytu. Tu noc byla Milanova přítelkyně schválena vinnou. Ranní probuzení se na rozdíl od večera nevyvedlo. Že člověk ve světle neonů někdy vypadá líp než ve skutečnosti se v Milanově případě bohužel potvrdilo. Byl to přesně ten typ chlapa, kterýho si na ulici všimnete jen tehdy, chcete-li se po dlouhodobým vztahu ujistit, že ten váš nakonec není zas až takovej ksichtík. Ve srovnání s Milanem byla ta moje hrůzička doma druhej Tom Cruise. Co si Milan ráno myslel o mně nevím, ale podle reakce, kdy vykřikl hrůzou a přehodil přese mě deku, bych to tipla na reakci spíše negativní. Já osobně sem sama se sebou spokojená. Mám sice menší nadváhu, prsa až ke kolenům, nadměrně se potím a hrozí mi paradentóza. Ale jinak spokojenost. To jen chlapi maj v týhle anorektizovaný době přehnaně vysoký nároky. No abych to dokončila. Milanova reakce se mne velmi dotkla. Ale nakonec jsme si vše ujasnili a já sedla na vlak, abych byla co nejdřív doma.
Luboš seděl na stejným místě jako když jsem ho včerejší odpoledne opouštěla. Rozvalenej v křesle, u nohy basu piv, ovladače položený na pivním pupku, na sobě modrý tepláky a triko pokydaný nějakým červeným sajrajtem. Tak to byl můj Lůba. Předčasně zestárlej skoro-padesátník, s přehazovačkou na hlavě, s vykouřenejma plícemi a s játrama na šrot. A jak sem tam v těch dveřích stála a pozorovala ho, vztek ze včerejška, kdy mi řek, že i sousedovi dojnice má vetší sex-appeal, mě přešel. A jak sem tam v těch dveřích stála a pozorovala ho, všimla jsem si jedný zásadní věci. Tou věcí byl kuchyňskej nůž zabodnutej v jeho prsou.
Obvinili mě ze dvou vražd. Ten druhej byl Milan. Našli ho v jeho bytě udušenýho dekou. Prej sem to udělala já. JÁ!! Dyť jsme si jenom s Milanem ujasňovali, že se nesluší házet na dámu deku! A s Lubošem to byla jen menší manželská hádka!! Dnešní lidi prostě nemaj pochopení…
|