|
|
|
egil (Stálý,Redaktor) - 10.5.2005 >
Tvé dílko mě opravdu zaujalo, milý anonyme!
fascinuje mě především tvá odvaha, s jakou se ukrýváš ...
to se to křičí přes mříže, což? mno jo, je to lákavý...
samozřejmě 5D, to je naprosto bez diskuse!
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
drfaust (Občasný) - 10.5.2005 > o svoje IQ strach nemám a ani ty ho mít nemusíš...
a ten text? že by sis s tím dal nějakou práci, kterou bych mohl ocenit? nic moc...
| | | <reagovat |
|
|
FilipSklenář (Občasný) - 10.5.2005 > drfaustovi:
!!!
Já nejsem vinen tomu, že nesouzníš. Asi máš nízké IQ, promiň, tím tě nechci urazit... Když nedokážeš pochopit celou velkolepou rafinovanost tohoto zpěvu. Ten mataforicko-rétorický oblouk, ano! Že jsi na chápání tak jemných nuancí příliš omezený - tím tě nechci urazit - to dokazuje, tvůj první příspěvek, totiž že jsi to nepochopil. Inu. Nízké IQ, tím tě ovšem nechci urazit. A špatný vkus.
Ostatně, znáš gruzínského básníka Tiziana Tabidze (1893-1937), vedoucího skupiny Modré rohy?
No právě.
Tak se nediv, že nedokážeš souznít a chápat.
| | | <reagovat |
|
| egil (Stálý,Redaktor) - 10.5.2005 > evil> A děkuju za inspiraci, tvoje báseň mě velmi zaujala, takže si rozhodně dílka Tiziana Dabidze v knihovně dohledám!
| | | <reagovat |
|
maxima gali (Občasný) - 10.5.2005 > certiku bertiku
ze vraj nech je to co chce
dam len tak bodov 5, na koho trafim (ber to tak, ze "ne" stastena sa na teba usmiala)
vsetci vystrajame po svojom
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FilipSklenář (Občasný) - 10.5.2005 > Pro mně za mně, když tě vzrušuje vydávat se za někoho jiného, mně je to úplně ukradené. Zaregistruj se třeba pod jmény SklenářFilip, Sklenář-Filip, Filip:Sklenář a já nevím jaké, normálně je to důkaz psychické poruchy, fascinace schopnější a talentovanější osobností, kterou nejspíš nejsi, a zamindrákovanosti, která tě může dovést až na dlouhodobou léčbu. Často jsou tyhle věci nevratné. A ještě se zaregistruj pod jmény Václav Klaus, Gerhard Schröder a pak Napoleon Bonaparte... Nehodlám už se dál zabývat každým kokotem, jako jsi ty. Není to poprvé, ani naposledy, co tohle někdo dělá. Kdybys to hodlal přehánět, obrátím se na Dušana a vyřídím si to s ním, protože identitu uživatele není vůbec tak složité ověřit. Jinak nemám náladu se s jakýmsi kokotkem, co se podepisuje mým jménem, vybavovat. S pozdravem Filip Sklenář
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
Rambonaut (Občasný) - 11.5.2005 > Kokot na Totemu; jak běžné!!! - Sklenář
Ani mě po přečtení už jen úvodníku nenapadlo jiné jméno, než výše tolikrát zmíněné. Je to jen další důkaz absolutní nevyrovnanosti.
A pokud chceš bodíky, tak tady máš jeden. A pokud chceš Déčko, tak si naser:))))
| Body: 1
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
čtenář Filip Sklenář - 11.5.2005 > VÁŽENÍ PŘÁTELÉ! DLOUHO JSEM SE POKOUŠEL POCHOPIT TU DRZOST, S JAKOU SE KDOSI VYDÁVÁ ZA MNE SAMOTNÉHO, ALE PAK MI DOŠLO, ŽE VELKÉ OSOBNOSTI - OBZVLÁŠTĚ TY GENIÁLNÍ - JSOU IMITOVÁNY VŽDY A KAŽDÝM. IZER NAPODOBUJE KLAUSE, EWONNE BUKOVSKÉHO. PROTO, JÁ FILIP SKLENÁŘ (ZE SVÉ SOUKROMÉ, NA VLASTNÍ JMÉNO REGISTROVANÉ IP ADRESY, DSN ID OVĚŘITELNÉ Z ÚDAJŮ SERVERU) ****VYHLAŠUJU SOUTĚŽ O NEJLEPŠÍHO IMITÁTORA FILIPA SKLENÁŘE ***** ZKUSTE SI TO, SÁM POSOUDÍM NEJLÉPE, KOMU Z VÁS SE POVEDLO - STEJNĚ JAKO BYCH TO DOKÁZAL JÁ - VYNADAT EMMETU_RAYOVI do zukrvených pitomých buzerantů, co se stydí přiznat, DRFAUSTOVI do vyjebaných grafomanů, BOBROVI do vykráchyných jezuitských pičů, co nepoznají cizí použitý kondom od vlastního ocasu, NAVRCH MŮŽETE PŘIDAT NĚCO, CO SI ASI MYSLÍ FILIP SKLENÁŘ O ADMINOVI TOHOTO SERVERU - DUŠANOVI!!!!!! SOUTĚŽ O NEJLEPŠÍHO IMITÁTORA MNE SAMOTNÉHO JE ZAHÁJENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| | | <reagovat |
|
|
Čtenář - 11.5.2005 > Autor: Filip Sklenář (---.as-l006.contactel.cz) Datum: 13. 02. 2005 18:15
Vážená redakce Totemu, vážení uživatelé Totemu a všichni náhodní návštěvníci tohoto fóra. Jelikož mě k tomu vyzývají i lidé soudní, kterých si obecně velmi vážím, a jelikož se to shoduje s mým vnitřním přesvědčením a pocitem (kromě soudce Okresního soudu Opava JUDr. Jaroslava Kuhla kdysi mě ještě nikdo nic nepřinutil dělat proti mé vůli) rád bych - kromě už včera zmíněného nicku zkrveživ - požádal i ostatní uživatele za prominutí mé prudké povahy, která - doplněna o široké vyjadřovací prostředky - se často transformuje do mimořádné a zákeřné hrubosti. Touto omluvou nesleduji žádné cíle; každý tomu snadno uvěří, neboť z této věci nemám žádný hmotný ani jiný prospěch. V souvislosti s omluvou za své projevy bych rád podotknul, že ani já sám nehodlám nikomu připomínat četné projevy zákeřnosti, znevažování a zesměšňování mé vlastní osoby, které jsem ne vždy a ne od každého ochotníka zde sebeméně zasloužil, a které mi způsobily nemenší chvíle trpkosti, nežli jsem komu kdy způsobil já sám.
| | | <reagovat |
|
|
|