Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZÁSADNÍ VZKAZ NÁRODU
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 18.9.2020 > TO JE SÍLA, MUSÍM SI TO PUSTIT JEŠTĚ V KLIDU, PROTOŽE PO 5 MINUTÁCH JSEM SE TAK NASRAL...
TY NAKONEC BUDEŠ MÍT PRAVDU I S DVOJČATY I S BOMBOVÝMI ÚTOKY V RUSKU, MUSÍM SI VZPOMENOUT COS MI VŠECHNO ŘIKAL... už tě beru vážně drahý příteli, je to hrůza a Chvilkaři nikde😂😁👹
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 18.9.2020 > tak jsem viděl ten první díl a dává to smysl víc než to co do nás valí média...

Chtěl bych vidět reakci premiéra, \Prymuly, Jágrový, ale to mám asi smůlu...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 18.9.2020 > My v Litovli věříme tomu, čemu věříš TY!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.9.2020 > ZDŠ Litovel 9A> a to děláte správně, nyní mi věřte, že mám ukrutnou žízeň! ale zkusím vydržet s tím ošklivým chlastem až do pondělí, pak to ale zahučí... bohužel nemám na pondělí sparinga (anál se předvádí v Polsku-jestli mu ho nezavřou, tak kdyby nějaká odvážná dáma...)
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.9.2020 > hochu, ty se vystavuješ na odiv úplně zbytečně, každý chytřejší dávno ví, že jsi provokATÉR, ale klidně se dojímej, mne nedojmeš!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.9.2020 > ty sis to nepustila, nebo NEPOCHOPILA co by pochopilo i pětileté dítě?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.9.2020 > http://www.otevrisvoumysl.cz/plandemie-cast-1-a-2/
<reagovat 
Čtenář - 19.9.2020 > Do úvodníku jsem dal pořady, které byste si měli poslechnout! MUSÍTE si je poslechnout, i když tam nejsou, protože je tam neumim dát, ale poslechnout si je stejně musíte, i když tam nejsou, tak si je poslechněte.

(diskuze s alkáčema miluju:)))

<reagovat 
 Čtenář - 19.9.2020 > čtenář> SEDM LET NUDLOVI TRVALO, NEŽ SE NAUČIL VKLÁDAT OBRÁZKY A ODKAZY BY SI CHTĚLA, ABY ZVLÁDL RYCHLEJI? NAIVNÍ. JUDLA NUDLA NÁS TADY HODLÁ JEŠTĚ DVACET LET OBTĚŽOVAT SVÝM UMÍRÁNÍM, TEN MÁ ČASU DOST, LAKATOŠ NÁŠ UBULENÝ.
<reagovat 
Čtenář - 18.9.2020 > Jasně, statisíce lékařů a vědců na celé Zeměkouli se tajně spiklo, a jako kamufláž použili zdánlivě mrtvé -simulanty
<reagovat 
Čtenář - 19.9.2020 > Nechceme to vidět, protože už předem víme, o čem to je!!
<reagovat 
Čtenář - 19.9.2020 > Tohle debžo fakt neumí vložit normální otvírací odkaz?!? Ale řikat lidem, co si maj myslet, to by mu šlo. Je to Dežo Debža, co si jakživ nevrzl. Proč by sem jinak dával takový fotky, že?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.9.2020 > nauč se nejdřív česky, když chceš působit v Čechách a nauč se přihlásit, dřív na Totemu nedostaneš pozornost, ignorante impotemtní
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.9.2020 > Teď čtu, že ten zpovykanec Hamáček chce zase zavést roušky i venku! Je normální? Hamáčku a Babiši, jestli uděláte z naší země lágr otroků závislých na několika zmrdech, tak to je váš KONEC! To vám garantuju, jakože jsem se v odhadech ještě nikdy nespletl! Přestaňte lidi šikanovat, kdo chce, ať si ten poslintanej hadr nosí, a nám soudným vyližte prdele, ignoranti neschopní.
Ale POZOR! Samozřejmě že nebudeme volit ty vítače a udavače, budeme volit SPD a budeme trvat na vašem potrestání nepodmíněnými tresty!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.9.2020 > Odstoupil Vojtěch, byl to sympaťák, ale dovnitř nevidíme...

Jen se dívejte jak pomalu a polehoučku opozice otočí a začne ho obhajovat, aby tím útočila na Babiše...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.9.2020 > Bohužel se splnilo, co jsem zde předvídal již několik měsíců - ministrem je Prymula, takže začíná rouškový, nikdy nekončící peklo!

Vše špatné je k něčemu dobré, třeba se to konečně rozčísne a projeví se občanská nespokojenost radikálními činy.
Předpovídám mu krátkou vládu, začne šikanovat a Babiš ho sundá, šmejda.
<reagovat 
Čtenář - 18.9.2020 >








Je konečně potřeba, aby se české demokratické a pokrokové síly (Piráti, Lidovci, ..., pokrokové neziskovky, Šimon Pánek, Magda Vašáryová, Jiří Menzel, TOP 09, Hiršl, Fišer, Dědek, Janeček, Hůle, Starostové, Miroslav Kalousek, Zd. Svěrák, ..., prof.Švejnar, Lejla Abásová, Rozoumek, mladý Dienstbier, ...., Šabatová, Minář, ..., Kroupa, Vendlová, Roll, ..., Hilery Clintonová a Joe Biden, prof. Drahoš, F. F. F. a Greta Thunbergová, prof. Přibáň a další síly světla apod.)konečně sjednotily, aby mohly tvrději, takzvaně se železnou pěstí, prosazovat důsledně a nelítostně pokrok, dobro a lásku proti temnotě a zlu, atd., apod.

Nezbývá než doufat, že si čs.tajné služby dnes alespoň pečlivě dělají seznamy reakcionářů, aby je, až nazraje čas, mohly ..urychleně internovat, případně jinak efektivně eliminovat.

(( ...)).


<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2020 > čtenář> Chybí ti tam ještě Lady Di, Frau Merkel a Uršula z EU
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.9.2020 > PRYMULA
Nejlepší lék na zocelení mužů je vojna.
Proto budu iniciovat aby mladí muži od 18 do 40 let zvládli alespoň
půl roky vojenské služby...

S tímto názorem naprosto souhlasím, ti dnešní ubrečenci z Pirátů a Chvilkařů si to zaslouží!
Jó, nechtěli jste stát jako firmu, dostanete stát, jako VOJNU!
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2020 > j.f.julian> Zavést znovu vojnu je správné
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2020 > Nemělo by se s popírači účinnosti roušek zacházet podobně, jako s popírači holocaustu?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 21.9.2020 > čtenář> Tos mi nahrál na smeč!

Holocaust - slyším to už 60 let stále dokola!
Židé... to je podle těch holocaustníků-rouškařů v tvém případě symbolické...
Kdo ti nakukal, že jste nějaký vybraný národ - sorta?
Co je to za demagogii?

Lidé, kteří byli proti židům je obviňovali krom jiného z toho, že se povyšují nad ostatní, že zabrali ty nejlepší pozice ve státě atp, že si přihrávají fleky, kšefty a naprosto pomíjejí ostatní, řekněme rasy, národnosti atd.

Vím, že se to neříká, protože jsou tu udavači, vlezdoprdelkové atd., jenže ti ostatní, včetně pomíjených cca 20 milionů mrtvých ve 2 sv. válce, měli pravdu!
Jistěže nesouhlasím s formou kterou zvolil Hitler, k tomu se nesnížím, ale čeho je moc, toho je příliš!

Ta uzurpace je tu dodnes! Například v bankovnictví, ve filmu, ve spisovatelství. Když někdo napíše knihu o válce a druhý, ale žid, napíše podobnou - horší, kdo slízne úspěch, ceny, kdo bude vynášen do nebe-jistěže ten žid!

A tak je to se slaboduchými rouškaři a popírači práva na čerstvý vzduch! Jestli by se někdo měl trestat, tak tito panikáři, a znovu tě upozorňuji - podívej se pod sebe - vypadla ti vyplašenka!!!
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2020 > j.f.julian> Kdo je chytrý, tomu se závidí. Židi chytrý sou (znám osobně nejméň tři, a to sedí)
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 24.9.2020 > čtenář> co má závist společného s 24 milionem mrtvých na které se kašle? Já znám mraky židů, kteří jsou nejen duchem slabí, ale především netolerantní, povýšení, bez citu a bez ohledů na kohokoliv, prostě sobci deroucí se za mamonem přes lidská neštěstí a mrtvoly. Těm opravdu není co závidět.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.9.2020 > jestli je člověk zfanatizovaný omezený hovado, na to nemuší mít roušku! To poznám po pár slovech.
Tvoje kecy unavují všechny lidi okolo tobe, má slova všechny baví-znamená to co? ANO, že bys měl zmlknout a neobtěžovat myslící soudný lidi. TEČKA!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.9.2020 > Tvoje rouška je jen tvá a já ti ten humus fakt nezávidím, do mojí roušky ti nic není, tak se o to nestarej! Kanály jsou volné, choď kanálama... poděkuj!
<reagovat 
Čtenář - 25.9.2020 >

„Moje rouška ochraňuje tebe, …, ta tvoje zase mne“. Tím je řečeno to nejpodstatnější, jak se člověk v běžném svém prostředí (…) může, v této pro někoho velice nelehké a život ohrožující situaci, postavit k lidem kolem


sebe -může se prostě chovat zodpovědně a s úctou k životu toho ohroženějšího člověka vedle sebe , …,anebo jako asociál, …, sobec a bezohledná lidská kreatůrka.
(( ...)). Podle takové drobnosti, jako je nasazená


rouška v MHD, ..., v hospodě, ..., v hledišti stadionu či (i potmě!) v kině či divadle, atd., apod., ...., se prostě dnes dá poznat mnohé. A okecat se to moc nedá.


<reagovat 
 Čtenář - 25.9.2020 > čtenář> tvá poflusaná rouška nikoho nechrání, pitomče, nasaď si na držku klidně krvavýho peška, ale nenuť druhý aby si ho nasazovali taky! Tohle je přesně ta nedemokracie, to zasraný sobectví! Nelíbí se ti mezi lidma? Tak zalez do prdele a dokud ti idiot minář nebo primamula nedá pokyn tak nevylejzej z klece, pomatenče!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 25.9.2020 > čtenář> BON, je neuvěřitelný jaký primitivní blábol vyplivnutý na obrazovku rajcovní hérečkou dokáže zblbnout méně chápavé bezmozky. Až mi to bude říkat osobně a bude přitom rozcapená jak Dáša Veškrnová za onoho času, tak jí věnuji pozornost-jinak je to jen blábol a reklama na byznys pana prymumuly, nic víc!
<reagovat 
Čtenář - 25.9.2020 > Každá rozumná žena (a člověk všeobecně) poznají, z koho tu mluví pravda, a z koho prázdná nebo nejapná vulgarita, nebo dětský názor. Rouška přece vůbec nemusí být poplivaná, může být vypraná, nebo s obrázkem apod., a vonět svému nositeli, anebo může být i jednorázová, a podobně. To si jen někteří lidé ještě zprotivují součást svého života, bez které se třeba nehnou po příštích 20 let.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.9.2020 > 1-totéž lze říci o fusekli nebo o vložce
2-vy zpovykanci to budete nosit, to my, slušní a normální lidé to už nenosíme dávno!
3-užijte si to, přijdou z toho další choroby a nenavratné poškození dýchacích cest, včetně smradu z vašeho dechu ap. GRATULUJEME.
4-nepřihlášeným už nic prozrazovat nebudu, byli by chytří a to není v mém zájmu!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter