Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ADMINE!
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 21.10.2021 > Já se samozřejmě přidávám a naprosto souzním s Análem-tohle už přesáhlo všechny meze!

Martine, nikdy jsi veřejně proti tomuhle sajrajtu nezakročil, teď je to na tobě, alespoň co se týče poesie a nás dvou! jfj
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 21.10.2021 > admine, poslední varování: jinak dneska fakt už umřu a budeš za to moct TY!!!!


:)))
<reagovat 
Čtenář - 21.10.2021 > POSLEDNÍ VAROVÁNÍ ADMINE, POSLEDNÍ! TO ŘIKÁM I ZA HELENKU, HANKU, DIAZE A VŠECH OSTATNÍCH SEDM JULŮ, KTEŘÍ TU JAKO POSLEDNÍ FUNGUJÍ (že by s tím sekla už i ufonka magda?):))).
<reagovat 
Čtenář - 21.10.2021 > myslíte, že to julián někdy pochopí, že tu už leta slouží k škodolibé zábavě egila a ostatních redaktorů? jíťa, ta ho chtěla zachránit, ale i u ní si to pokazil. přitom stačilo kejvnout na ty její lampiony a...
<reagovat 
Čtenář - 21.10.2021 > ADMINE, ZACHRAŇ JULU. HNED!
<reagovat 
čtenář PřilítliMimozemšťani - 21.10.2021 > To je marný juliáne - ta zrůda je z redakce, s Martinem určitě chodí na pivečko a chlámou se, jak je skvělý tyhle prasárny legálně dělat, i když se z toho normálním lidem obrací žaludek.

<reagovat 
 Čtenář - 21.10.2021 > čtenář> vítej magí zpět. :))) s julou je prdel, s tebou hovno, ale až dohromady je to ta nejvtipnější sračka.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 21.10.2021 > čtenář> Copak reptiliáne, dal sis moc kokainu a máš předrážděný nervík? Že máš až tak hrubé výrazy?
<reagovat 
Čtenář - 21.10.2021 > Nudlýne, tvoje poslední varování má pořadové číslo 47. Ještě chvilku a na pár dnů zmažu tebe, abys konečně pochopil, KDO je tady majitel;).
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2021 > čtenář> Víš, že se objektivně potvrdilo mimosmyslové vnímání a ten projekt má za účel, aby přistála Galaktická federace? Aby si tě pak nepřemístili na jinou planetu. Cvič být savcem, nebu studuj víc občanské právo, resp. udělej to s tou cedulí, jak jsem ti kdysi dávno radila pod mým nezapomenutelným čínským lampionem, jak jsi politicky se identifikujíce pomluvil mé malé skromné vyfocené ufíčko.

Na té ceduli by měl stát tento nápis:
Za totem.cz dávám víc jak 2 tisíce měsíčně. Mám s tím nervy a práci, beru kokain. Nejsem lidského původu, mám sociopatickou bezemoční poruchu a dělám pro NWO. Kdo tady nechce publikovat a nechat mě na sobě parazitovat, ať jde pryč.

Pak bys to měl právně pořešený.



Doporučil 
<reagovat 
čtenář egil - 22.10.2021 > TVOJE NETRPĚLIVOST JE SPROSTÁ. COPAK MI NEVĚŘÍTE, ŽE VŠE VYŠETŘÍM A ODSOUDÍM? ALE PODLE VÁS JE TO VŠECHNO SNADNÝ. ALE NENÍ, VŮBEC NENÍ. JE NAPŘÍKLAD VYSLECHNOUT (OSOBNĚ!) všechny svědky, z nichž někteří (vůbec nechápu proč) už na totem nechodí. ALE VYŠETŘÍM, VŠECHNY VYŠETŘÍM. JE MOŽNÉ ŽE JIŽ OD PONDĚLKA BUDE VŠE NA ZÁKLADĚ VÝSLEDKU JINÉ. A MEZI NÁMI JULO, VE TVÉ PŘI S MYŠTÍKEM TO VYPADÁ, ŽE ZA VŠECHNO MŮŽEŠ TY. MYŠTÍK BUDE POVÝŠEN, TY ZAMAZÁN. TY BUDEŠ KOUKAT KUKU!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter