Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Poslat mail správci

Podpořte nás, chcete-li

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nápověda
Autor: redakce (Občasný,Redaktor) - publikováno 8.7.2004 (00:04:53)

Podrobná nápověda pro návštěvníky Totemu

Pokud si s něčím nevíte rady, tak v následujícím textu možná naleznete odpovědi. Pokud zde něco chybí, napište to do poznámky dole nebo nám pošlete email na redakce@totem.cz nebo na dusan@totem.cz

 

SEZNAM DOTAZŮ A MOŽNOSTÍ:



  • Jak si mohu zaregistrovat svou přezdívku?

    Váš účet vzniká snadným vyplněním registračního formuláře. V registračním formuláři si také můžete vybrat ze seznamu ikon svou ikonku. Pokud vám žádná z nabízených nevyhovuje, můžete nahrát do seznamu novou a tu si pak vybrat. Automaticky je vám po registraci (založení účtu) navíc přidělena mailová adresa váš nickname@totem.cz.


  • Jaké funkce mají přihlášení oproti nepřihlášeným?

    Jste-li přihlášeni pod svým nickem, můžete bodovat a hodnotit díla publikovaná na TOTEMU. Boduje se od 5 do 1 bodů (5 je nevyšší počet). Máte také možnost udílet doporučení a to podle toho, jakým jste uživatelem: Nový - 1 doporučení, Pravidelný a Stálý 2 doporučení denně v každé rubrice (redaktoři mají 3 doporučení). O rozdílech mezi Novým, Pravidelným a Stálým uživatelem se dozvíte zde (v seznamu autorů). Jako přihlášený uživatel můžete publikovat svá díla, viz níže.


  • Jak se mohu stát autorem?

    Autorem se stáváte automaticky po vaši registraci, kterou můžete provést ZDE.



  • Jak mohu vyhledat nějakého autora?

    1. Nejrychlejší cesta k vyhledání autora (jste-li zalogovaní) vede skrz roletu vpravo nahoře Tvé možnosti / Online. Při jejím roztažení máte v seznamu možností odkaz na Seznam autorů. 2. Pokud kliknete na jméno autora v horním seznamu aktuálně přihlášených, otevře se vám jeho autorská stránka (tedy seznam jeho příspěvků na Totemu). 3. Pokud kliknete na jméno autora v záhlaví jeho příspěvku, který si právě prohlížíte, opět se vám zobrazí jeho autorská stránka, totéž se stane, pokud kliknete na jeho jméno v seznamu příspěvků ve Vašem prostoru, Literatuře nebo Galerii. 4. Hledáte-li díla autora, který není aktuálně přihlášený, použijte k tomu seznam autorů, který najdete ve Vašem prostoru v levém sloupci nahoře pod odkazem: Co se má zobrazovat > Autoři. Seznam autorů je řazen abecedně, avšak je možné i přímé vyhledávání - nahoře na stránce seznamu autorů (kolonka s názvem: Vyhledat autora podle jména). Tento seznam autorů je přístupný i ze stránek rubrik Literatura a Kultura (opět v levém sloupci, který slouží jako hlavní rozcestník při výběru podrubrik a vyhledávacích funkcí. Seznam autorů v trochu jiné podobě je přístupný i ze stránky rubriky Galerie.


  • Lze vyhledat konkrétní příspěvek?

    Vyhledávání konkrétních příspěvků a sice podle: 1. slov z názvů, 2. jména autora, 3. data publikace, je opět přístupné pomocí odkazu Co se má zobrazovat > Vyhledat příspěvek v levém sloupci stránek rubrik: Váš prostor, Literatura, Kultura. Navíc je toto vyhledávání doplněno o možnost fulltextového pomocí portálu www.google.com 


  • Jak mohu publikovat příspěvky?

    Možností jak publikovat příspěvek je na Totemu několik. I. Z osobní stránky po přihlášení - I.1 Vpravo úplně nahoře pod odkazem odhlásit je ikona s publikačním formulářem. I.2 Opět vpravo nahoře na osobní stránce po přihlášení je roleta nazvaná: Tvé možnosti online, v ní hned nahoře najdeme odkazy na: Publikovat příspěvek, Publikovat foto/obraz a Publikovat formulářem (o rozdílech mezi těmito publikačními formuláři, viz níže). I.3 Opět na osobní stránce po přihlášení v pravém sloupci dole najdete odkazy všechny tyto tři možnosti publikování (jsou nazvány Vložit příspěvek, Vložit foto/obraz a Vložit formulářem). Publikovat dílo na Totemu můžete i z jiných stránek, než je vaše autorská. II.1 Odkazy na publikační formuláře najdete v pravém sloupci dole na stránkách rubrik: Časopis, Váš prostor, Kultura, Literatura, Galerie a sice v kolonce Tvé další možnosti. Z Galerie vede publikační formulář pouze na publikování fotografických a výtvarných děl (viz níže).


  • Různé druhy publikačních editorů

    Tak jak se postupně historicky rozrůstaly rubriky Totemu a typy publikovaných děl, vzniklo i několik různě nazvaných publikačních formulářů (editorů pro vkládání děl).

    1. Výše zmíněný formulář:
    Publikovat příspěvek/Vložit příspěvek 
    Po kliknutí na tento odkaz se vám otevře stránka s ONLINE EDITOREM příspěvků, kde můžete své textové příspěvky formátovat obdobným způsobem, jak jste zvyklí z textových editorů. Formátovací tlačítka najdete na horní liště. Můžete měnit taktéž pozadí vašeho příspěvku či vkládat obrázky do příspěvku. Obrázek popřípadě předpřipravený vzor pozadí můžete vložit pomocí tlačítek v dolní liště. Taktéž můžete příspěvek podbarvit zvukem ve formátu MP3 do velikosti 1.5 MB. Tento editor je určen primárně pro publikování literárních příspěvků, ale je možno pomocí něho publikovat výtvarné, které si přes odkaz Obrázek nahrajete. Nahoře jsou umístěny kolonky pro popis příspěvku (rubrika, datum publikace, název ap.). Co je velkou výhodou, je funkce přepínání mezi designovým zobrazením a html kódem při editaci příspěvku. Tlačítko k tomu určené je vpravo dole. V html módu můžete vkládat tagy. Příspěvek můžete buď rovnou publikovat (pomocí tlačítka vpravo dole Publikovat příspěvek) anebo si ho jen uložit do svého archivu, kde nebude přístupný ostatním uživatelům (pomocí tlačítka vlevo dole Uložit příspěvek) - příspěvek bude označen jako čekající. Každý čekající příspěvek je kdykoli možné změnit na publikovaný.

    2. Formulář: Vložit foto/obraz-Publikovat foto, obraz 
    Tento formulář je určen pro publikování souborů ve formátu *.jpg, *.gif, *.png do velikosti cca 100 kB při rozlišení 600*600 bodů, odkaz: VLOŽIT OBRÁZEK. K tomuto obrázku můžete nahrát ještě jeho kvalitnější kopii, která se při zobrazení příspěvku rozbalí po kliknutí - odkaz: Obrázek bude odkazovat na kvalitnější obrázek. Po kliknutí na příspěvek se pro kvalitnější verzi obrázku můžete odkazovat i na jiné URL. Opět si můžete nastavit barvu pozadí, nahrát pozadí jako specielní *.gif, *.jpg soubor popřípadě uložit do pozadí zvuk ve formátu MP3. Taktéž je možno automaticky nastavit okolo obrázku/fotografie černý rám a jeho tloušťku.

    3. Formulář: Vložit formulářem/Publikovat formulářem
    Pomocí tohoto formuláře můžete opět publikovat soubory *.jpg, *.gif, *.png a navíc flash animace ve formátu *.swf do velikosti 1.5MB. 

    Po kliknutí na tlačítko publikovat se váš příspěvek objeví ve Vašem prostoru, který je hlavním seznamem (všech) publikovaných děl na Totemu, v den, na který jste ho k publikaci nastavili. Objeví se také na stránkách odpovídajících rubrik (pokud jste tedy zaškrtli rubriku např. poezie, objeví se na stránce také v seznamu děl na stránce Literatura). Pozor, v každé rubrice je povoleno publikovat pouze jedno dílo denně, aby se dostalo pozornosti všem autorům! Ale systém případné další příspěvky posouvá na další dny, takže můžete publikovat do zásoby :)

    Upozornění: Při publikaci příspěvku je úplně dole na stránce publikační editoru dvojice tlačítek, první se týká zájmu o případnou hlubší kritiku (zaškrtne-li autor toto políčku, bude tato informace pro čtenáře zviditělněna na stránce publikovaného příspěvku a bude signálem pro čtenáře, že autor má o kritiku zájem - ta ovšem může být i negativní). Druhé tlačítko se týká publikování děl umístěných na Totemu mimo Totem. Vydavatel a provozovatel Totemu, občanské sdružení Loreta, pořádá pravidelné pořady, při kterých prezentuje díla autorů z Totemu veřejnosti, vyškrtnutím toho tlačítka autor odebírá redakci Totemu právo toto dílo veřejně prezentovat i mimo Totem.


  • Jak mohu editovat svůj příspěvek?

    Již publikovaný příspěvek můžete dále upravovat buď pomocí odkazu UPRAVIT obsah, který naleznete v levém sloupci na stránce každého vašeho příspěvku, anebo na stránce seznamu vašich děl (přístupný z menu v levém sloupci na vaší autorské stránce odkazem: Tvé příspěvky, kde máte možnost jak editovat obsah, tak základní údaje o příspěvku (název, datum publikace, rubriku...) 


  • Jak mohu psát poznámky a hodnotit příspěvky?

    Pod každým dílem je okénko pro psaní poznámek, do kterého můžete napsat svůj názor na dílo. Dílo můžete také bodovat ve stupnici od 5 bodů (nejlepší) do 1. Dílům, o kterých se domníváte, že stojí za zvláštní pozornost můžete udělit doporučení.


  • Další funkce u psaní poznámek

    Vámi napsanou poznámku je možno znovu editovat, popřípadě ji úplně smazat. Dále je možno si dané dílo uložit do svého archivu, který se zobrazuje v seznamu: Autor si uložil. Můžete zaslat avízo jinému uživateli, že jste zde napsali poznámku; adresátovi přijde do zpráv, kde bude mít snadnou možnost na ni kliknout a zobrazit si vámi hodnocený příspěvek. Dále si v poznámce pod dílem můžete zaškrtnout políčko: Zasílat poznámky emailem. Tzn., že vás dílo zaujalo a přejete si být informováni o každé nové poznámce, která se pod ním objeví - tyto poznámky vám budou chodit do zpráv. Tuto funkci zrušíte opětovným zasláním poznámky pod tímto dílem, avšak již s vyškrtnutým políčkem pro zasílání zpráv. Dole na stránce publikovaného příspěvku máte také možnost poslat autorovi soukromou zprávu.


  • Jednotlivé volby u výpisu příspěvků

    Statistiky hodnocení děl se zobrazují na stránce autora a u seznamů děl v jednotlivých rubrikách. Zobrazované statistiky je možno si nastavit, slouží k tomu odkaz na začátku seznamu děl na stránkách rubrik: Časopis, Váš prostor, Literatura a Kultura.    
    Publikované příspěvky v rubrikách  
     
    Hned pod tímto odkazem je také možnost určit si vlastní způsob řazení příspěvků na stránce rubriky (je možno si nastavit řazení příspěvků podle: data, počtu poznámek, počtu zobrazení příspěvku, počtu uložení, doporučení, bodů a bodového průměru), defaultně jsou příspěvky zobrazovány podle data publikace. Navíc je možno u každého díla si zobrazit statistiky příspěvku pomocí tlačítka
    ,
    které najdete v levém sloupci na stránce příspěvku.


  • Různé možnosti na stránce vybraného autora

    Na stránce vybraného autora máte opět možnost seřadit si jeho díla podle data publikace, počtu poznámek, počtu uložení, zobrazení, doporučení, bodů a bodového průměru - vše naleznete v liště na začátku seznamu příspěvků. Na osobní stránce autora je opět odkaz pro poslání zprávy autorovi. U každého autora je možno si nechat zobrazit seznam jeho poznámek (kritik) - tyto se pak dají odkazy nahoře na stránce třídit (popřípadě se dá v seznamu poznámek vyhledávat [opět nahoře na stránce poznámek]) -, archiv jím doporučených příspěvků, archiv jím uložených si příspěvků, seznam jeho příspěvků, které si ostatní uložili anebo je doporučili.


  • Komu mám napsat pokud najdu nějakou chybu?

    Objevíte-li někde nějakou chybu pište buď na mail redakce@totem.cz nebo přímo správci na Dusan@totem.cz.


  • Popis jednotlivých částí Totemu

    Čísla časopisu
     Přibližně jednou za dva měsíce vychází Číslo časopisu TOTEM, které je obdobou tištěného časopisu - má přiděleno ISSN pro periodika registrovaná ČNK. Na tvorbě čísel se podílí redakce a jí vybraní uživatelé Totemu. V číslech se objevují především tématicky zaměřené výběry redaktorů.

    Doporučujeme (První rubrika, po Úvodu, v hlavním seznamu rubrik Totemu v horní liště.) Tuto rubriku vytvářejí redaktoři Totemu za účelem většího zviditelnění příspěvků, které je na Totemu zaujaly. Je to seznam děl, která redaktoři doporučují ke shlédnutí ostatním uživatelům.

    Váš prostor Rubrika Váš prostor je hlavní seznam děl publikovaných na Totemu, objeví se v něm každé dílo (ať už literární, výtvarné, animace či recenze ap.) publikované pomocí výše popsaných publikačních formulářů. Z tohoto seznamu děl redaktoři vybírají do rubriky Doporučujeme.

    Literatura Literatura je seznam všech děl publikovaných v literárních rubrikách.

    Kultura Rubrika Kultura v horní liště tvoří seznam děl publikovaných v rubrikách film, hudba, divadlo. 

    Galerie Galerie Totemu je seznam výtvarných a fotografických příspěvků na Totemu, u kterých lze předpokládat, že jejich estetický účinek či hodnota budou mít přesah i mimo osobu autora - tj. i na ostatní "čtenáře". Defaultně jsou výtvarné příspěvky do této rubriky zařazeny všechny, avšak redakce si vyhrazuje právo příspěvky, jenž nesplňují alespoň minimální nároky na umělecké ambice, z Galerie vyřadit - př. dokumentární fotka z vaší "chlastačky".

    Soutěže V této rubrice se zobrazuje seznam soutěží pořádaných redakcí.

    Fórum Diskuzní fórum uživatelů Totemu. Každý může založit diskuzi na vlastní téma. Upozorňujeme čtenáře, že chování ve fóru má svá pravidla a prosíme je, aby nepřekračovali meze obecné slušnosti. Provozovatel Totemu si vyhrazuje právo, v případě že tato pravidla budou fórem překročena, přeřadit dané fórum do rubriky Odpadkový koš.

    Pokec Několikavrstevný chat Totemu.

    Hry Seznam her, které je možno na Totemu hrát.

    Knihy Seznam recenzí a upoutávek na vámi přečtené knihy. Vkládání nového příspěvku probíhá vlastním formulářem na této stránce.

    WEBy Odkazy na jiné weby. Každý může vložit odkaz na nějaký zajímavý web týkající se kultury.

    Akce  Seznam vámi vložených upoutávek na různé kulturní akce. Vkládání nového příspěvku probíhá vlastním formulářem na této stránce.


Poznámky k tomuto příspěvku
zirael (Občasný) - 6.8.2005 > šikovný. škoda, že jsem to už všechna nabyla bojem;-)
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.10.2005 > četla jsem. děkuju.
<reagovat 
Ondřej Prokop (Občasný) - 13.11.2005 > Není mi jasné, jak mám publikovat příspěvek, aby se ocitl v určité soutěži? Chtěl jsem dát obrázek do Podzimního listí.
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 13.11.2005 > Prispevek staci zaradit do prislusne soutezni rubriky. A ty jsou na konci seznamu rubrik pri publikovani noveho prispevku nebo zarazovanni prispevku do rubriky.
<reagovat 
Stáňa (Občasný) - 16.11.2005 > Snažila jsem se vložit příspěvek do soutěže Podzimní depky (fotografie). Řádek se svým příspěvkem vidím, jen nevím, zda je tam i fotografie. Co je špatně?
Díky za radu. S.
<reagovat 
fff (Občasný) - 6.8.2005 > díky:o)
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 6.8.2005 > zkrveživ> Tu nápovědu sepsal hlavně drfaust.

<reagovat 
 Stáňa (Občasný) - 5.1.2006 > Dusan> Chtěla bych poradit: jak lze vložit sérii fotografií
(jako jeden příspěve)?
Jsem hloupá a nejde mi "natrénovat".

Díky S.
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 5.1.2006 > Stáňa> Pri publikovani noveho prispevku existuje tato moznost:
Zařadit do kolekce: seznam kolekci do nové: moznost vytvorit novou kolekci.
<reagovat 
 Stáňa (Občasný) - 6.1.2006 > Dusan> Měla jsem na mysli něco jiného, ale i tak díky.
P.S. Už vím, kde....
<reagovat 
RENARD (Občasný) - 14.1.2006 > Proč se mi nezobrazuje ikonka, kde dělám chybu?
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 14.1.2006 > RENARD> Posli mi tu ikonku zpravou jako prilohu nebo na email dusan@totem.cz a podivam se na to.
<reagovat 
POIUZTR (Občasný) - 27.1.2006 > Mám takovej dotázek. Je možný nějak zrušit svojí starou a nepoužívanou přezdívku aby tady nestrašila???
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 27.1.2006 > Borek Duffy> Prezdivka lze zrusit jedine prejmenovanim na nejaky nesmyslny text...Kompletni zruseni prezdivky se vsim co s ni souvisi bohuzel v systemu nejde.
<reagovat 
ostrich (Občasný) - 17.2.2006 > Lze si někam ukládat seznam oblíbených autorů, abych se přes něj mohl rychle podívat, zda něco nového publikovali? Přece jen hledat pokaždé autora (a zapamatovat si přesně přezdívku...) není to pravé ořechové...
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 18.2.2006 > ostrich> Tenhle napad uz jsem chtel davno realizovat. Jak by to podle tebe melo fungovat idealne? Napr.

A...Prijdes po mesici na Totem, prihlasis se, kliknes na seznam Moji oblibeni autori a vyjede ti seznam autoru, ktere sis kdysi ulozil a u tech, kteri neco noveho publikovali to bude zvyrazneno. Ty si pak muzes vybrat, od ktereho si co precist.

B...Nebo prijdes po mesici na Totem, prihlasis se a ve Vasem prostoru budou prispevky od oblibenych nejak zvyrazneny.

C...Nebo nejaka jina funkce u vlastnich oblibenych, ktera ti tu chybi?
<reagovat 
 ostrich (Občasný) - 18.2.2006 > Dusan> To A. se mi zdá nejlepší, protože zvýraznění příspěvků od oblíbených by nemělo ten efekt, který jsem uvažoval:
1) moci se jednoduše vracet k těm autorům, kteří toho publikovali třeba hodně, já zatím stihl třeba jen jedno dvě díla a chci si přečíst další - jenže když zapomenu přezdívku, jsem v háji.
2) zjistit, kdo z mých oblíbených autorů něco nového publikoval - nejjednodušší by bylo, kdyby tam byl datum posledního nového díla. To "od poslední návštěvy" mi nepřipadá moc šťastné, protože návštěva může být jen velice krátká a na oblíbeného autora se nedostane - a jeho nové dílo by tak "zapadlo".
3) ještě mne napadlo, že mne zajímají i kritiky oblíbených autorů, protože nakonec na Totemu jde o "setkávání myslí", leckdy se v kritikách vyjádří to, co do díla neproniklo, protože je to implicitní, samozřejmé - jenže právě ta implicita je pro setkávání podstatná... ovšem kritiky nějakého autora se snad zjistit dají, ne?


<reagovat 
Andromeda (Občasný) - 17.4.2006 > Nevím, jak mám SMAZAT dílko! :o(
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 31.5.2006 > Andromeda> 

vymaž si nejprve text uvnitř příspěvku pomocí příkazu upravit příspěvek. poté smaž celé dílo pomocí seznamu příkazů dole na stránce se svými příspěvky.


<reagovat 
ondřej (Občasný) - 31.5.2006 >

It's my first visit to your website. After just a quick browse, I'm really impressed!

 

Your website is appealing. Be encouraged to do the work of the Lord.


<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 7.6.2006 >

neviem, možnože tomu nerozumiem

/najskôr/

ako publikovať príspevok, ktorý čaká v galérii

/má nastavený dátum publikácie na 7.6.2006 na 9.00/

a bol iba uložený

 


<reagovat 
 xmark (Občasný) - 14.6.2006 > maxima gali> Mrkni na status příspěvku, jestli je publikovaný, nebo čekající - i čekající příspěvky mají uvedené nějaké datum, ale neobjeví se.
Je-li publikovaný, měl by se toho 7. objevit. Pokud je čekající, stačí nastavit datum publikování a status se změní automaticky.
<reagovat 
Gabra (Občasný) - 14.2.2006 > mam ulozeny prispevek a nejde mi publikovat, jak na to? diky
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 18.2.2006 > Gabra> Cekajici prispevek lze publikovat tak, ze se mu na strance TVE PRISPEVKY (v menu po prihlaseni) zmeni stav z CEKAJICI na PUBLIKOVANY. Na te strance je nutno dany prispevek vybrat a zvolit pod seznamem prispevku akci >PUBLIKOVANY...Oznaceny prispevek zvolit jako publikovany<.
<reagovat 
 Gabra (Občasný) - 14.3.2006 > Dusan> Jo, jasne. Nemela jsem to oznacene. Diky.
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 29.6.2006 > Dusan> 

Dušane, nahlédni sem pod nápovědu. Někdo nám tu od 30.5. sází spamy do poznámek. Už jich je tu skoro 600, je to katastrofální. Já vím, že nemáš moc času, ale tohle je hrozná ostuda.

Nedalo by se aspoň zařídit, abychom my redaktoři měli podobná mazací práva na poznámky kdekoli, jako máme u fór?

Sice nás to taky nebaví furt mazat, alespoň pokud vím, tak já a Lei mažeme imrvérepořád co se dá, ale alespoň ty nejhorší věci, jako je tohle, bychom snad mohli zlikvidovat.


<reagovat 
Darline (Občasný) - 19.1.2007 > Dobrý den, měl bych 2 dotazy. Nejprve, jak mohu vkládat foto serie, například 3 fotografie pod sebou? Jak se dá udělat černé pozadí?
Mockrát děkuji za případnou odpověď.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 20.11.2007 > Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku... jedná se mi právě o toto okno. Rád bych v něm používal editor, ale nevím, jak si ho zapnout. U jiných literárních serverů (např. Literra) lze při psaní komentářů k příspěvkům editor zapnout a vypnout. Jak je to vlastně u TOTEM-u?
<reagovat 
čtenář palestina-clan - 14.12.2007 > čus, nejde se mi přihlásit (prý špatné heslo) a když ho tedy chci poslat na mail uvedený při registraci, nic se neděje/nejde to... kde je chyba? dík:)
<reagovat 
El condor (Stálý) - 9.9.2008 > Není mi jasné, jak mám přípěvek, který jsem si uložil, publikovat! Omylem jsem zmáčkl talčítko uložit místo publikovat, když to zkusím změnit či alespoň dát nějaký budoucí datum /má to vztah k 11. září, tak jsem zvolil datum a hodinu,ale po kliknutí na upravit se datum stejně vrátilo zpět, stejně tak i čas.../Nápověda mi v tom moc nepomáhá...
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 16.8.2009 > zajímalo by mě, jestli je nějaká možnost pro člověka, který zapomene heslo. posledně už jsem fakt myslela, že se sem nedostanu a náhodně jsem si vzpomněla...

ale když jsem zkoušela psát na email, nikdo mi neodpověděl...a ani jsem tady nenašla žádnou nápovědu (která by měla být u přihlašování), co by měl člověk v danou chvíli dělat.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 14.11.2009 > rád bych si nějak pro sebe zviditelnil oblíbené autory. na Liteře i na Písmáku si je mohu nadefinovat a pak mi pokaždé přijde avízo, když publikují.

Poslal jsem e-mail na adresu redakce, ale nedočkal jsem se žádné odpovědi...:o(
Zkusím se ještě zeptat mailem přímo Dušana.
<reagovat 
klein (Stálý) - 9.12.2009 > Ahoj, potřebovala bych vysvětlit smysl doporučování.Mé příspěvky , které jsem sem zatím vložila, byly fotografie....kdosi z nahlížejících moje fota doporučil.....a já nevím....komu...nebo co to má vlastně za význam....navíc se tato hodnota zvlášť kladně objeví v hodnoceních ....znám tady dvě osoby......těm bych mohla třeba doporučit, ale co když mají jiný vkus.....ach jo.....Vysvětlete mi prosím...jak používat...má snad doporučení větší hodnotu než plný počet bodů.....a kde se dozvím, kdo si uložil můj obrázek? A jak si můžu ukládat obrázky ostatních a kam? Nějak zatím nevím...líbí se mi tu....ale mrzí mně, že neznám úplně všechna pravidla. Přeju hezký den Rakshi 55
<reagovat 
čtenář JAN - 2.1.2011 > Nabízím majiteli tohoto webu výměnu odkazu.
http://www.brno-rekonstrukce-domu.soukop.cz

<reagovat 
anakonda (Občasný) - 19.8.2010 > Chtěla bych některé svoje příspěvky (fotky) vymazat ze své rubriky,ale nevím jak to udělat..
<reagovat 
 redakce (Občasný,Redaktor) - 3.3.2011 > anakonda> Jdi na Tvé příspěvky - po přihlášení, tam zaškrtni příspěvky, které chceš vymazat a dej dole volbu smazat
<reagovat 
Mima (Občasný) - 11.10.2011 > Rozepsala jsem zprávu pouze jednomu konkrétnímu autorovi, téměř ukončenou jsem ji nečekaně nějakým omylem odklikla "nevímkam", "nevímjak", .....Zmizela mi z "okna"......a nemohu ji znovu najít žádným " zpětným chodem", obnovit,aktualizovat, ani v historii ji nenalézám, ani v "oblíbených" a "dnes navštívených",...a nechce se mi ji psát celou zase znova.....Je možno ji nějak někde vyhledat, dokončit, a odeslat?.....Pátrala jsem všelijak a všelickde, nebyla vyplněna kolonka "titulek", či jak se to nazývá, jen nick autora a jeho totemová adresa.Děkuji za jakoukoliv radu, i za eventualitu, že už nic nedohledám.....Díky, M.
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 14.12.2012 > Mám problém a nemohu kontaktovat redakci, přihlašovala jsem se v knihovně a teď když mám net doma, se přihlásit sice mohu ale....
Ale nemohu kontaktovat redakci furt mi to hází, že nejsem přihlášená, přitom mám vyplněn nick i heslo a mohu nick i odhlásit. Je to děs nemohu nikomu nic poslat, aby mi s problémem pomohl a vysvětlil mi ho, mohu maximálně s problémy publikovat a komentovat příspěvky, což momentálně není akutní...

Prosím, poraďte mi co mám dělat, to si mám jako udělat nový nick, to by bylo dost děs, na tento už jsem si zvykla!!!

Předem díky Marthas PS: Též mi to hází, takové bílé okénko úplně dole před přihlášením, a po přihlášení, že je problém se vzdáleným serverem!!!
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 28.2.2006 > zdar, jde tu nejak hodit video?
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 3.3.2006 > Pitoma kaca> 

Video z kamery se da pridat primo pres tuhle stranku: http://www.totem.cz/newm.php 

Ale tys asi myslela pridani jiz hotoveho video souboru co? Je tu jen moznost exportovanim souboru do Flashe (max. 1,5 MB) a vlozeni pres tenhle editor: http://www.totem.cz/newp.php. Premyslel jsem i o te moznosti pridavat velke hudebni nebo video soubory jiz davno, ale zatim jsem to nerealizoval, protoze o to nebyl velky zajem. Jestli chces pridat nejake zajimave video, tak mi jej posli na tuhle adresu dusan@totem.cz nebo se muzem domluvit na jinem zpusobu, jak jej dat na Totem. Klidne se ozvi.


<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 3.3.2006 > Dusan> no ehm jeden a pul mega to nema v zadnym pripade...aa tak to jedno, neva neva :)
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 15.1.2013 > Dusan> Ahoj Dušane. Nejdou mi publikovat literární příspěvky,
vyplním všechny kolonky. A tam kde má být text, tak se mi nezobrazí kurzor.Dá se to poslat i jinak a když ano tak přesně jak? Předem Ti Děkuji. S pozdravem Vašek
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 19.6.2012 > Ahoj.
Když mi přijde reakce na nějakou poznámku pod něčím dílem, jsem upozorněn blikající obálkou, ovšem po kliknutí se objeví pouze datum a autor reakce. Chybí text, nebo navigace -kde, co. Mám za to, že to dřív tak nebývalo.
<reagovat 
 Marthas (Občasný) - 17.2.2013 > Sallybill> Připojuji se k Salllybilovi, díkybohu teď už mohu skoro všechno, ale vyskytl se problém, který právě on popisuje, nevím, zda jsem tam měla obálku, nevšimla jsem si, ale přesto jsem zaregisrovala novou zprávu, byl tam autor, datum ale dál nic, myslala jsem si, že to někdo spletl, ale pak jsem si vzpomněla na tento příspěvek a raději jsem to prověřila, a bylo to tak, podívala jsem se do všech příspěvků daného autora, které jsem komentovala, a opravdu v jednom byla mnou hledaná reakce, kupodivu v této verzi bylo i něco napsáno a já se ptám, to pokaždé, když někdo zareaguje na můj komentář, budu muset projet s prominutím spoustu komentářů, abych se dohledala, kdo mi a hlavně, co napsal!??
Díky za odpověď Marthas
<reagovat 
eddie1111 (Občasný) - 29.6.2016 > ....ja bych také(jsem tu dnes poprvé) rad SMAZAL svůj první nesmysl (***:P), ale nevim jak....:D ,..poradite, prosim ?))
Doporučil 
<reagovat 
eddie1111 (Občasný) - 29.6.2016 > ....ja bych také(jsem tu dnes poprvé) rad SMAZAL svůj první nesmysl (***:P), ale nevim jak....:D ,..poradite, prosim ?))
<reagovat 
eddie1111 (Občasný) - 29.6.2016 > ....ja bych také(jsem tu dnes poprvé) rad SMAZAL svůj první nesmysl (***:P), ale nevim jak....:D ,..poradite, prosim ?))
<reagovat 
eddie1111 (Občasný) - 29.6.2016 > ....ja bych také(jsem tu dnes poprvé) rad SMAZAL svůj první nesmysl (***:P), ale nevim jak....:D ,..poradite, prosim ?))
<reagovat 
eddie1111 (Občasný) - 29.6.2016 > ....ja bych také(jsem tu dnes poprvé) rad SMAZAL svůj první nesmysl (***:P), ale nevim jak....:D ,..poradite, prosim ?))
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 2.1.2021 > PROČ není možnost publikovat-datum je nastaveno na rok 2020!!!!
Přenastavíte to????
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter