Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

Náš střet na Střekově

 

Vlak drncá a z několika světových stran se blížíme ke Střekovu. Nebe je modré jako obloha a tráva zelená jako palouk, posedíme v místní restaraci, prohlédneme si hrad, Lili zpívá uprostřed věže, Peťula vypráví o čarodějnicích, Milly si na to zula boty a ty si již neobula, z Teplic přijela Přeslička, která stále plodně píše a píše, Garth přichází s Delikt a Noem, kteří se těší na výlet pod širák, Vesuvanka rozkládá po stole své obrázky zřícenin a hradů, Vlastička s doprovodem si připravuje pohádku, v podhradí nebydlí Bílá paní, ale Márty...který jelení chůzí vybíhá až k věži...a nakonec..čteme pod úpatím trosek Střekova vše, co jsme měli a máme v sobě. Nuže alespoň pár snímků z onoho 4. července léta tohoto roku:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

Zleva Noe,Garth,Milly,Peťula,Přeslička


 

 

 

 

 

 

 

 

U vchodu na nádvoří

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Garth,Delikt,Noe


 








Peťula a Milly nechtějí hladovět:-)


 








Zleva Márty,Lili,Peťula,Milly


 

 

 

 

 

 

 

 

Vesuvanka ukazuje Milly své obrázky hradů



 








Márty vepředu, v pozadí Milly, Peťula, Přeslička, Garth


 

 

 

 

 

 

 

 

Márty


 


Úsměv Vlastičky Bakalové

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Peťula s Milly pod básnivou skalou



 








Před skalou, u které se četlo










Vesuvanka







Cesta Ústím na vlak - Lili, Milly, Peťula


Podepsán a skryt - Martin:-)

 

 

První čtení v Řetězové v nové sezóně (19. 9. 2005)


undefinedundefined

Celkový pohled plus knížky určené pro ceny.

 

V pondělí 19. září jsme v Literární kavárně v Řetězové (v Praze) zahájili další sezónu totemáckých akcí. Na čtení dorazilo přibližně třicet pět diváků, z nichž šest se odvážilo k přednesu svých děl. Svoji poezii četli tkadlec, ariel, G_B_Shaw, zkrveživ, Lyryk a Noe. Autorské čtení bylo tentokrát nově zpestřeno hlasováním diváků a zástupců redakce Totemu o pro ně nejvýraznějším autorovi daného večera. Cenu diváků (knížku od našeho sponzora) dostal zkrveživ a cenu redakce - která se sešla ve skoro neuvěřitelném počtu sedmi lidí - získal ariel. Po přestávce (jaksi mimo soutěž) vystoupili ještě egil a tkadlec (s interpretací tkalcovi poezie) a drfaust, jenž přečetl z knihy V kořenech světla ryby španělského básníka Jose Angela Valenteho. Naše další autorské čtení můžete navštívit opět v říjnu na tomtéž místě.

 

 

undefinedundefined
zkrveživ, který si z nabízených knih vybral Citadelu, a tkadlec s poznámkovým blokem.

 

undefinedundefined

 

Vlevo: Petula s Oplatkou, vpravo: gestikulující Noe, Kelly a egil.

 

 

Další fotografie můžete nalézt na MPospově stránce fotek totemových akcí: http://mposp.ebe.cz/Totem/index.html.

drf












  
     
                                                   
Předchozí stránka   
 

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter