Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

 

Slet v Totemu

 

 

 

I vy Kulihraši! Scházíme se tu denně a mnohdy o tom druhém ani netušíme, kde se vlastně nachází. Jsme leckdy od sebe stovky i tisíce kilometrů vzdáleni, je nás tu 13 500 zaregistrovaných a leckterý z nás žije léta za hranicemi své rodné země a právě Totem je jeho jediným pojítkem s lidmi, kteří mluví česky.

 

/obrázek - nik, původní návrh titulní stránky:-)

 

V tomto čísle se dočtete mimo jiné o tom, jak během tvorby čísla odjel Lei do Číny a přijel šťastně zpátky, o Timee, která se po letech navrátila do rodného Maďarska, Václav Mráz ze Zlína dělal rozhovor s Petrem Měrkou z Valašské Polanky, drfaust s rohem. Dočtete se o Radimu Kopáčovi, průkopníku naší literatury v zahraničí, najdete tu díla, psaná i focená v různých místech naší vlasti i mimo ni. Vydáte se s Oplatkou do kina, kdo jste ještě nebyli číst v kavárně Řetězová, náhlédnete sem společně s drfaustem. Uživatelskou stránku si připravila Přeslička, pocházející z Teplic. Z Českého středohoří se do poezie opřela Naty. A nakonec Lumig, Lucie a xmark vytáhnou na světlo Vaše hry se světlem.

 

Vychází další z čísel kulturního magazínu Totem.cz, možná s nejhektičtější historií vůbec. Redakce se během některých jeho stránek přela doslova o odstavce, vznikl tak v celku zajímavý stav střetu různých protinázorů. V první chvíli jsem si vzal na krk jak se říká šéfredaktorování čísla a nakonec mne v tomto zachránila především Naty, která neúnavně po večerech graficky upravovala stránku po stránce. Ztratila dělala pravopisné korekce, drfaust mi psal užitečné diplomaticky výhružné připomínky, na co jsem opět zapomněl, a nik je autorem zdejších ilustrací. Nakonec jsme se sešli v kavárně Řetězová a číslo bylo na světě.

 

V tomto směru bychom rádi vyzvali především Vás, autoři, kteří dáváte Totemu duši a díky kterým čísla vznikají, abyste nám posílali své nápady na email redakce@totem.cz

 

Moc díky za vše a už listujte!

 

Za redakci Totemu přeje příjemné chvíle

 

Martin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kulturní elektronický magazín TOTEM.cz (TOTální Elektronický Magazín) vydává Občanské sdružení Loreta, Píseckého 15, 150 00, Praha 5, tel.: 603 740142, 608 234 844


  
     
                                                   
Předchozí stránka   
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter