Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

13. číslo časopisu...červen 2006

1.Titulní strana - toto číslo je optimalizováno pro rozlišení 1024x768
2.Na vlnách OSSH - slovo úvodem
3.Achillovy múzy - Swedish_nigg
4.Výběr foto
5.Za obzor vertikály - ruský básník Igor Pomerancev
6.Výběr z výtvarných děl
7.Tož ten... Brdéčka - povídka Dědci od Anah
8.Incendiary crime - pokec s Maxem Bubakoffem
9.Trable v Joeyho preclíkárně - kapitola z Quewoodu Maxe Bubakoffa a Pierra Bosqueta
10.Posun od kresby. Kam? - al-ash, profil autora
11.A,B,C,D…F…M,N…Q… nevím. - Truman Capote
12.Výběr z grafiky
13.Rozhovor - Česká centra
14.Tento způsob poezie... 2 - tentokrát pohled kladný
15.Čtyřma očima - dvojrecenze knihy Okolnosti smrti S.H.
16.Čtyřikrát do černého - čtyři krátké recenze na aktuální tituly
17.Posviťme si na ně - tematická stránka
18.Cesta (k) jednoduchosti - foto
19.A já rázem padám do snu - aneb Dmýchejte divadlo na Totemu
20.Totem živě - tentokrát v Jindřišské věži
21.Čínská tečka
22.Tři barvy - uživatelská stránka
23.Mé nejlepší dílo - výsledky soutěže
24.Autoři - ti, kteří porušili třinácté přikázání
12.číslo   
 13. 
   14.číslo

               

  
  
 
 

undefined

 

Naty - Nataša Černá. Kde jinde mohla skončit tahle "stará indiánka" než u Totemu? Kam jinam se mohla odstěhovat z útulné dvougarsonky v Praze, než do chalupy staré 150 let, skýtající veškeré nepohodlí, na které si jen vzpomenete? Původně možná za přírodou, ale spíš ji najdete před monitorem, kde do klávesnice vyťukává své básnické pokusy a ještě raději překlady poezie. 

 

 

undefined 

 

Václav Mráz, narozen 1984 ve Zlíně, bydlí v Ostravě, kde studuje obor Filologie se zaměřením  Český jazyk a literatura a pracuje jako korektor. Na Totemu působí v redakci poezie a prózy, v reálném životě má rád pohodu, klid, paizari a ženy s hlubokým hlasem. (A taky chlastá jako duha a je to známý prasák ... )

 

 

undefined

 

Ztratila – Jana Matějková (*1980), muzejnice, studentka, stíhačka, nestíhačka, múza.

 

 

undefined

 

egil - Ladislav Zedník (*1977) se narodil v Praze, kde žije a pracuje coby paleontolog. Kouří nadmíru (a ještě se k tomu drze přiznává), má rád soboly, i když vlastně nikdy žádného neviděl, ale líbí se mu to slovo – "sobol"...

 

 

undefined

 

Lei - Lukáš Zádrapa se narodil v roce 1980 v Jindřichově Hradci. Vystudoval sinologii a v
současné době učí čínštinu na Ústavu Dálného východu FF UK, zabývá se gramatikou a
lexikologií staré čínštiny. Na Totemu působí jako redaktor poezie. K jeho dalším
veřejným činnostem patří obsluha kytary a flétny v sinologické skupině Kungpao -
Chinese Rock Revival Band. Z jeho mnohočetných zájmů lze namátkou uvést dějiny,
zeměpis nebo sporty jako lyžování a stolní tenis.

 

 

undefined

 

Lucie Pařízková, fotografka

 

 

undefined

 

Lumig - ano, odvozeno od lumík - trochu hloupé, trochu zbrklé, ale snad milé zvířátko. Jmenuje se Daniel Krejbich. Narodil se 1969 v Praze. Vystudoval Fakultu architektury ČVUT a absolvoval několik semestrů kresby u profesora Borise Jirků na VŠUP. Jeho díla byla, jsou nebo budou, krátce či déle, toto léto k vidění v Ostravě, v Praze v galerii La Femme, v Praze v Mánesu v rámci Art Prague 2006, v Bechyni na výstave Boris Jirků a jeho žáci a snad i jinde...

 

 

undefined

 

Martin Zborník, narozen 1974, bydlí v Praze. Totemácký redaktor a člen v několika organizacích, které spolu nesouvisí, neb do všeho strká nos. Žije rád, nejraději by nafurt...to mu naštěstí moudrá příroda jednou zatrhne. Otázkou je kdy. V současné době je pronásledován kamarádem, kterému psa přebarvil na zebru.

 

 

undefined

 

Oplatka - Martina Oplatková se narodila v Praze, vystudovala (mimo jiné) žurnalistiku a v současnosti píše pro časopis Naše rodina. Vedle toho vyučuje angličtinu na jazykové škole. Na Totemu se pohybuje od roku 2001, poslední čtyři roky je redaktorkou filmové rubriky. Seznámení s Totemem považuje za jedno z nejpříjemnějších setkání svého života.

 

 

undefined

 

xmark - Marek Vojtíšek, narozen a živ v Praze, na Totemu od roku 2003. Víc toho o sobě neprozradil.

 

 

undefined

 

Alex Elgart se narodil 4. října 1982 v Kyjově. V současné době studuje na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Aktivně se věnuje překladům krásné literatury a filozofických textů z ruštiny a ukrajinštiny. V roce 2005 stál u založení Českého lektorátu v Oděse. Třetím rokem se věnuje průvodcovské činnosti a přípravě zájezdů do rusky mluvících zemí.

 

 

undefined

 

al-ash - Aleš Buček, narozen 1985 v Hranicích na Moravě, většinu času tráví v Praze, kde studuje biochemii.

S estetikou i přírodními vědami začal díky sbírce brouků. Totem si našel googlem ("galerie, publikovat"), když oskenoval svoji první kresbu. Trávil tolik času čtením nebo u počítače, až nakonec potřeboval brýle. Aby to nebylo poznat, nosí teď kontaktní čočky.

 

 

undefined 

 

Ariel Jaffé - Své občanské jméno se rozhodl utajit. 33 let. Narozen v Pardubicích, žije v Praze. Učitel, student psychologie. Příznivec exaktního autenticismu. Na Totemu vystupoval či vystupuje pod mnoha přezdívkami.

Ariel Jaffé je členem triády já-svět-poezie.

 

 

undefined 

 

Esencia Smrti - narodená 2.4. 1985 v Bratislave, excentrický introvert plný protikladov balansujúcich často na úkor rovnováhy, so záujmom o mystiku a okultno ako hĺbkovú sondu do najtienistejšej priepasti invencie z ktorej stále ťažím ešte príliš málo.

 

 

undefined

 

MiKa -Míla Koubová, učitelka angličtiny a výtvarné výchovy na gymnáziu. Má ráda umění, v
kterém se jede nadoraz, rozmanitost, volnost, lidi se smyslem pro humor a samozřejmě
také svou rodinu včetně bláznivého psa Jerryho a poťouchlé kočky Tonky.

  

 

 

 

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
 

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter