Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 
Tentokrát o výtvarnu, fotkách a grafice


Milí čtenáři,

Už delší dobu jsme nevydali číslo časopisu, takže to tímto napravujeme. Tentokrát jsme se zaměřili na výběry autorů, kteří se zabývají tvorbou výtvarného umění, grafikou a fotografováním. Připravili jsme tedy jakýsi grafický speciál zakončený příběhem na pokračování, pojatým jako comics. K tomuto převážně "vizuálnímu" číslu už asi není nutno nic dodávat, snad jen, že vám přejeme příjemné pokoukání...

redakce Totemu a šéfredaktor 3.čísla Pišišvor
malba Thomas Hudson


A ještě několik novinek z poslední doby

Dobrá trafika Od 26.dubna do 23.května probíhá v kavárně Dobrá trafika v Praze výstava děl autorů z Totemu. Vystaveny jsou básně, fotografie, malby, kresby a povídky. Na její přípravě se podíleli tito Cobain, Anděl, Martin, Thomas Hudson, Hackman. Adresa kavárny: www.dobratrafika.cz

Zveřejnili jsme novou sekci s názvem VÁŠ PROSTOR, v němž se uveřejňují příspěvky ihned po publikování autorem. Do tohoto prostoru redakce nezasahuje a příspěvky, které se zde objevují, mají šanci se dostat i do časopisu, pokud jejich obsah zaujme čtenáře nebo redakci Totemu.


Vystavujeme v Národním divadleOd 1.4.2001 po dobu dvou měsíců pořádá kulturní sdružení Loreta, vydavatel Totemu, výstavu děl našich fotografů v prostorách kavárny Národního divadla v Praze. Další informace o výstavě - viz. Lucie , Jirka Šizling, Martin.


Již brzo proběhne další kolo podpory našich autorů. Výstava básní, fotografií, kreseb v pražských tramvajích. I vy máte šanci se zapojit do příští akce. Staňte se pravidelným autorem. Stav prvního a druhého kola výstav naleznete ZDE.

 

Zveme vás každou třetí neděli v měsíci na pravidelné autorské večery do pražského JazzClubu v Železné ulici č.p.16 u Staroměstského náměstí. Začátky jsou v 17 hodin.

Pokud chcete naši snahu o zviditelnění nadějných autorů podpořit, můžete tak učinit příspěvkem na konto našeho sdružení Loreta, které je vydavatelem Totemu ... 170 137 747 / 5100
Jsme nezisková organizace a veškeré finanćní prostředky slouží k financování námi pořádaných akcí na podporu publikujících autorů.

 

  
     
                                                   
 
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter