Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

 

7.číslo časopisu Totem.cz

PF2005   Milí čtenáři Totemu, je tomu již více než rok, kdy vyšlo zatím poslední číslo časopisu Totem. Proto jsme se rozhodli, že vám s novým rokem předložíme další výběr redakce z příspěvků, které jste na www.totem.cz v roce 2004 průběžně uveřejnili. Předkládáme vám výběr z vašich básniček, próz, fotografií a ostatních příspěvků. Číslo 7 není nijak tématicky laděno, jde spíše o výběr podle estetických měřítek jednotlivých redaktorů.

 

   Na úvod uveřejňujeme rozhovor s Doc. PhDr. Jiřím Trávníčkem, M.A. o české poezii, který jste před nedávnem mohli číst. Následuje výběr Fotografií. Prózu zastupují například autoři pavson, MiKa či noa. V čísle dále nejdete básničky od Lefa, Rawena, sjuuu, ouvej,  sbírku Píseň oranžového kouře od pjera, dále básničky od egila, autora jménem Odpad, MiKy, vlny a mnoha dalších autorů. Na další stránce fotografií mimo jiné jsou autoři TRMAN, tomash nebo Cedrik. V čísle časopisu dále naleznete i několik výtvarných a grafických děl, která se na Totemu objevila. Na závěr jsme pro vás připravili ohlédnutí za Soutěžemi, které proběhly v minulosti.

 

 

 

Redakce časopisu Totem děkuje přispěvatelům za odvahu publikovat veřejně své příspěvky v tomto internetovém prostoru, za odvahu snášet tak veřejnou kritiku a hodnocení od ostatních uživatelů. Děkuje převážné většině za to, že se na Totemu snaží vytvořit mírumilovné a vlídné prostředí, v němž mohou publikovat všichni, kteří mají zájem a respektují práva ostatních uživatelů. Všem čtenářům přejeme co nejpříjemnější a nejúspěšnější rok 2005 a těšíme se, že v tomto novém roce se budeme na Totemu opět setkávat nad vašimi novými příspěvky.

 

 

  
     
                                                   
 
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter