Fotografie
výběr - MPosp
Po kliknutí na zmenšený náhled se fotografie zobrazí v původním formátu.
d.
(nikkaela)
Slovo autorky :
tahle fotka vznikla cca před rokem,když jsem si zkoušela co to 300D vlastně umí
použitá technika : canon 300D,objektiv canon EF 50/1.4 USM a denní světlo od okna
*
Hrošákova Praha
(Strážce_majáku)
Slovo autora :
Fotka vznikla jedno sobotní dopoledne na přelomu února a března 2005. Místo: stanice metra Rajská zahrada. Foceno na analogový Pentax P-30T (manuální ostření), objektiv Tamron 28-80 mm. Je to poměrně dost ořezaná část větší fotky, tenhle detail mi doma u PC připadl zajímavý.
*
.: ČERNÉ SVĚDOMÍ :.
(aret)
Slovo autora :
fotka vznikla na všeobecný burze v menze na praze 6. protože většina stolků byla umístěných po obvodu místnosti, která byla ze všech stran prosklená okny, z mého pohledu v proti světle. tak jsem si řekl, že bych mohl udělat pár siluetovek. no a tahle byla jedna z nich.
fotil jsem canonem eos 10d,obj. ef 50/1,4 čas 4000, clona 2, iso 400.
*
Je jaro, je jaro!
(Janahe)
Slovo autorky :
Fotka vznikla proto, že jsem jela vlakem, koukala z okna a zbláznila se do té řady stromů na horizontu, takže jsem jela vlakem ještě jednou, tentokrát s foťákem (Nikon Coolpix 4500) a snažila se udělat fotku, na které by nebylo jen rozmazané křoví rostoucí podél trati. Ale při prohlížení úlovku se mi na některých snímcích to rozmazané křoví zalíbilo. Fotka je upravená v Corelu (jas, kontrast). Toť vše. Technika je focení z okna jedoucího vlaku.
*
Něžné krutosti (I.)
(protěž)
*
zrcadleni...
(dark)
Slovo autora :
Vznikla naprosto náhodně, na vycházce s pejskem jsem si prohlížel trosky rozbitého skleníku. V jednom okně se zrcadlilo slunce a obloha a stromy. Udělal jsem 3 fotografie. Z nich jsem vybral dvě a z nich Abyss vybrala tuto. Fotografie je skutečně neupravená bez jakéhokoliv zásahu.
*
*II
(TomasW)
Slovo autora :
Fotku jsem prostě udělal při jednom nudném dnu v práci:)
*
Dědovo
(Mishka)
Slovo autorky :
Zátiší starého pána v chaloupce na Brocně má svou atmosféru a lákalo k zachycení. Následovaly úpravy na PC (kontrast, barvy). (srpen 2003, Olympus Camedia E-100RS)
*
někdy to štěstí není moc vidět
(gongey)
Slovo autora :
bylo to asi tak pět hodin od chvíle, kdy jsem vystoupil z auta. měl jsem kliku, střecha nad řidičem byla zmačkaná, dveře zdeformované, naštěstí jsem se trefil na pole mezi dva stromy a dopadl zpět na kola. o pár hodin později jsem měl nutkání fotit a zlepšit si tak náladu. vlezl jsem s límcem kolem krku, odřenou hlavou a stativem na půdu, ani nevím proč. no, a on tam seděl. měl jsem velké štěstí, ale nebylo to ten den moc vidět.
*
|