Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Periskop
Napsat zprávu
> Poznámky
 
 

 Tvé možnosti v Galerii

 Vložit fotku nebo obrázek
 Vyhledat autora podle jména
 Vyhledat příspěvek
 

 Zobrazit příspěvky podle 

data publikování
počtu zobrazení
počtu poznámek
počtu doporučení
výsledku hodnocení
  
Seznam všech kategorií
Fotografie
Krajiny
Příroda
Zvířata
Makro
Zátiší
Portréty
Akty
Architektura
Experimenty
Fotodokumenty
Fotoreportáž
Cestopis
Sport
Abstrakce
Rodinné foto
Ostatní
Výtvarno, kresby
Kresby, skici
Malby
Koláže
Klasická grafika
Ilustrace
Blbůstky-pokusy
Experimenty
Prostorové objekty
Grafika
Comics
Multimédia
Soutěže na Totemu
Prázdninová fotka
Podzimní listí
Česká zima (fotografie)
Česká zima (ostatní výtvarno)
Podzimní depky (fotografie)
Podzimní depky (ostatní výtvarno)
Mé nejlepší dílo (fotografie)
Mé nejlepší dílo (výtvarno)
Mé nejlepší dílo (grafika)
Mé nejlepší dílo (multimédia)
MĚSTO (moře, kuře, stavení) - foto
MĚSTO (moře, kuře, stavení) - výtvarno
MĚSTO (moře, kuře, stavení) - multimédia
Podzimní depky 2 (fotografie)
Podzimní depky 2 (ostatní)
Pod povrchem (fotografie)
Pod povrchem (ostatní)
Soutěž - Doširoka otevřené (fotografie)
Soutěž - Doširoka otevřené (ostatní)
Soutěž - Pojďte se chvíli bát (foto)
Soutěž - Pojďte se chvíli bát (ostatní)
  

 Zobrazit poznámky

všechny
vlastní poznámky
u vlastních příspěvků
  

   

 
 Galerie fotek a obrázků - 9. strana

Příspěvek: Letní mánie
Zobrazeno:6582× Uloženo:0× Doporučeno:6× Bodů:45 Průměr:5.00

Periskop> huwik> huwíku, že tě kousnu... je tam v titulu "Výstava Amadea Modiglianiho"... koukej si ihned vygůglovat jak se ten chlápek jmenoval... :-)

Příspěvek: Letní mánie
Zobrazeno:6582× Uloženo:0× Doporučeno:6× Bodů:45 Průměr:5.00

Periskop> huwik> checht, nojo, ostravak! :-)

Příspěvek: noční koupání
Zobrazeno:2096× Uloženo:0× Doporučeno:1× Bodů:22 Průměr:3.66

PeriskopOpravdu líbí 

Příspěvek: Do nebíčka
Zobrazeno:3017× Uloženo:0× Doporučeno:1× Bodů:9 Průměr:2.25

PeriskopOpravdu líbí 

Příspěvek: ___////___
Zobrazeno:1824× Uloženo:1× Doporučeno:2× Bodů:43 Průměr:4.77

Periskop> Autorka má zájem o kritiku tož hurá... tři plány jsou v pohodě, trochu mi vadí takřka půlený horizont, ten ostatně používáš často... byť to není právě ideální... ale budiž, v tomto případě nevadí až tak moc... vcelku rozumně zvolená žabí perspektiva dělá snímek rozhodně zajímavější, největší nedostatek je fádní a placaté osvětlení, myslím, že např. rasantní boční světlo by věci prospělo více... takhle je obrázek přes své tři plány poněkud plochý... zkus zvážit ztmavení, zvýšení kontrastu a převod do čb... apropos zdánlivě maličkost, ale tři zelené koruny stromů směrem k obzoru působí při pečlivějším pohledu rušivě... summou záběrově to není tentokrát zlé, schválně si tuhle věc porovnej s těmi svými nudnými krajinými celky...

Příspěvek: ___////___
Zobrazeno:1824× Uloženo:1× Doporučeno:2× Bodů:43 Průměr:4.77

PeriskopUjde Pardon, ještě body, velmi solidní tři, jakože dobré...

Příspěvek: Večer
Zobrazeno:1628× Uloženo:0× Doporučeno:1× Bodů:20 Průměr:5.00

Periskop> tak pravil Zarathustra: Což je toto možné? Tato zkušená žena dosud nepochopila, že jedny dešťové kapky za půl roku jsou tak maximum co může i ten nejotrlejší divák snést? ale fakt... na rozdíl od předchozí fotografie, kde alespoň výtvarně působí perokresba makovic... tady už je jenom pusto a nudno... hele Jani, von i ten Sudek občas vylezl ze své zahrádky a šel se podívat po světě... nechceš to taky zkusit? a nejlépe až nebude pršet, to by mohlo výrazně pomoct! .-)

Příspěvek: mom, so tired i am....
Zobrazeno:2022× Uloženo:0× Doporučeno:3× Bodů:20 Průměr:5.00

Periskop> dobrá, je zde vidět celkem jasná snaha o výtvarné vyjádření, což platí o většině tebou publikovaných fotografií, byť z tvé galerie často jasně čiší tápavost a místy až bezradnost... že je to na současné poměry fotografií publikovaných na totemu spíše nadstandard je sice fakt, na druhou stranu by to asi chtělo se připozastavit a zamyslet co vlastně chceš a kudy dál... místo štěkání se s jarem (což, jak už si jistě pochopila, je ztráta času) se soustřeď na práci... žádost o kritiku nevidím, tak se v tom nebudu dál patlat... na vysvětlenou: doporučení neznamená, že bych z toho diptychu vrněl blahem, znamená pouze, že je to jedna z mála věcí, na kterou se tu dá kouknout, aniž by člověku vstávaly vlasy hrůzou na hlavě!

Příspěvek: mom, so tired i am....
Zobrazeno:2022× Uloženo:0× Doporučeno:3× Bodů:20 Průměr:5.00

Periskop> JARO> milé nepoučitelné jaro, nechci už dál zaplevelovat nevinným autorům kritiky našimi "diskuzemi" ale rád bych to nějak uzavřel... udělám to tedy prostě tak, že ti napíšu otevřený dopis a pošlu ti od něj odkaz...

Příspěvek: ...
Zobrazeno:3072× Uloženo:0× Doporučeno:2× Bodů:29 Průměr:4.83

Periskop> zatím tvá asi nejlepší... škoda, že paní leze z těla klandr a že jí vinětace (to ty fujiny mají vážně takhle špatné objektivy, nebo je to snaha o vylepšení?)odsunula do temnoty... obrázek je navíc dost šedivej, chtělo by to víc kontrastu...

Příspěvek: Balada
Zobrazeno:1796× Uloženo:0× Doporučeno:1× Bodů:12 Průměr:4.00

Periskop> je to bohužel stejné jako všechny tvé další zde publikované obrázky, pofotografovaná skutečnost bez špetky výtvarné aspirace, po technické stránce také zcela nepoužitelné (ostatně od toho mobilu nelze nic jiného očekávat)... hluboce kritizovat zde opravdu není co... přiznám se bez mučení, že vůbec nechápu co tě vede k tomu tahat podobné věci do veřejného prostoru... bez urážky, je to zkrátka čiročirý diletantismus...

Příspěvek: "... "předělový", ryze soukromý rozhovor"
Zobrazeno:4740× Uloženo:1× Doporučeno:1× Bodů:15 Průměr:5.00

Periskop> sh.č.1: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový, z toho důvodu nelze "hlouběji" hodnotit ani přidělit body, neboť záporné hodnoty nejsou k dispozici...

Příspěvek: mejk buks
Zobrazeno:1054× Uloženo:0× Doporučeno:1× Bodů:5 Průměr:5.00

Periskop> sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

Příspěvek: mejk buks
Zobrazeno:1054× Uloženo:0× Doporučeno:1× Bodů:5 Průměr:5.00

Periskop> vosička> pokud si to uvědomuješ a nechceš z toho dělat kuličku tak je to v pohodě... :-)

Příspěvek: jízda po zábradlí
Zobrazeno:5691× Uloženo:0× Doporučeno:0× Bodů:15 Průměr:5.00

Periskop> inu tak, není to fotografie, není to ani fotografika, je to nudné čekání na to, co z počítače vyleze... výsledek tomu odpovídá... podobných věcí se dá vyrobit za hodinu kolik, třicet, čtyřicet? jenom nechápu, proč je ještě veřejně publikovat... bez urážky, tohle je snad ještě horší, než ty spousty velmi špatných fotografií, které se tu vrší... zasloužilo by si to ohodnotit jedním bodem, ale aspoň nejsi takový hlupák aby ses dožadoval hlubší kritiky... tak spánembohem...

Příspěvek: **
Zobrazeno:1892× Uloženo:2× Doporučeno:2× Bodů:37 Průměr:4.62

Periskop> kompozice není špatná, ona se spíš jaksi ani snaha o kompozici nevyskytuje... přijdu, cvaknu a jdu pryč... hlavně se nesnažit začít fotografovat, nebo u toho dokonce začít přemýšlet... prostě další ukázka diletantismu, nic ve zlém...

Příspěvek: Třešně za oknem
Zobrazeno:1565× Uloženo:0× Doporučeno:0× Bodů:11 Průměr:3.66

Periskop> sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... sice již patrný, ale pouze velmi malý náznak autorského vkladu...

patrně snaha o zachycení jakési imprese, která se tentokrát bohužel vůbec nezdařila... žádost o "hlubší" není, tudíž se v tom dál nepatlám ani neboduji...

Příspěvek: --
Zobrazeno:717× Uloženo:0× Doporučeno:0× Bodů:7 Průměr:3.50

Periskop> sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...

Příspěvek: dýně mírně kubistické
Zobrazeno:4675× Uloženo:0× Doporučeno:0× Bodů:14 Průměr:4.66

Periskop> viz má poznámka u tvého nejnovějšího "díla", navíc zcela otřesná kvalita výstupu...

Příspěvek: Něco letního
Zobrazeno:2376× Uloženo:0× Doporučeno:11× Bodů:64 Průměr:4.92

Periskop> jakžtakž...

Příspěvek: anděl strážný
Zobrazeno:3473× Uloženo:0× Doporučeno:1× Bodů:13 Průměr:4.33

Periskop> sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad zcela minimální...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...

Příspěvek: vyrostu snad
Zobrazeno:842× Uloženo:0× Doporučeno:0× Bodů:13 Průměr:4.33

Periskop> sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...

Příspěvek: Při žních
Zobrazeno:1537× Uloženo:1× Doporučeno:2× Bodů:22 Průměr:4.40

Periskop> sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad zcela minimální...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...

Příspěvek: Západ slunce...
Zobrazeno:2203× Uloženo:0× Doporučeno:2× Bodů:11 Průměr:3.66

Periskop> sh.č.1: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...

Příspěvek: =
Zobrazeno:3395× Uloženo:0× Doporučeno:1× Bodů:30 Průměr:4.28

Periskop> sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad minimální...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...

Příspěvek: Airfreshner
Zobrazeno:15126× Uloženo:2× Doporučeno:7× Bodů:29 Průměr:3.62

Periskop> jak mám tvoje věci celkem rád a zaplaťtamten, že se tady mezi těmi záplavami hovadin objevují... tak tohle je jenom zručně odvedená plytkost... kdyby slečna měla větší zadek s dostatečnou dávkou celulitidy a květinka byla ručně kolorovaná... ale mám pocit, že tohle víš i sama...
nebo se pletu? J.

Příspěvek: Cesta
Zobrazeno:4751× Uloženo:0× Doporučeno:0× Bodů:15 Průměr:5.00

Periskop> víš, že jsi skoro tak dobrá jako jaro a věza? a opravdu chceš hlubší kritiku?

Příspěvek: --
Zobrazeno:1673× Uloženo:0× Doporučeno:3× Bodů:20 Průměr:5.00

Periskop> ačkoliv jsem blázen do koček a nedovedu si představit život bez svého kočičího souputníka... fakt ti to není ještě trapné???

Příspěvek: ...
Zobrazeno:4380× Uloženo:1× Doporučeno:1× Bodů:35 Průměr:4.37

Periskop> v kontextu tvé "tvorby" je tohle to lepší... ačkoliv se mi ten obrázek (o postprocesingu nemluvě) vůbec nelíbí, s ohledem na to, co je dnes na totemu k mání... by si zasloužil téměř déčko...

Příspěvek: Jaro je tu...;)
Zobrazeno:3248× Uloženo:0× Doporučeno:1× Bodů:14 Průměr:4.66

Periskop> co na tom chceš kritizovat? ja jaro, kvetou bledule, mám se z toho posrat nebo udělat stojku?

«Předchozí 
9.strana poznámek
 Následující»
Vložit novou fotku nebo obrázek
     
   
Design by Váš WEB

 
free web hit counter