Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
mmiiaa
(žena)
Občasný
Na Totemu: 31607x
Napsat zprávu
Autorův WEB

stroj klasický Canon AE1 stroj digitální Nikon coolpix SQ a Panasonic Lumix DC Nikon D70s

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:u9u
mmiiaa (Občasný) - 22.3.2013 > proboha, za co!!
U příspěvku:Nebeská paleta
mmiiaa (Občasný) - 22.3.2013 > beljaksen> takže zde budeš uveřejňovat celou jeho tvorbu?
U příspěvku:Nebeská paleta
mmiiaa (Občasný) - 22.3.2013 > ráda bych se zeptala, z jakého důvodu tady uveřejňuješ věci od autora: Ján Beljak?
U příspěvku:u10u
mmiiaa (Občasný) - 22.3.2013 > proč, z jakého důvodu nás tady zahrnuješ takovými shity??? graffity je umění, ale ty fotíš neskutečné sračky, které si na graffity jen hrají a navíc to ještě naprosto nevkusně ořežeš.
Proč píšeš svůj podpis pod věci, které jsi nekreslil? to má být jako umění to takto vyfotit??? nebo o co tady jde?
U příspěvku:Repotáž ze soutěže lodních modelářů Velké Přítočno 2012.
mmiiaa (Občasný) - 22.3.2013 > lada34> to je ale blbost! fotoreportáže jsou skvělé..jen je třeba umět vybrat tu správnou fotografii, umění je jich publikovat tak akorát - nepřehnat to. ale určitě s tím nekonči, to je hloupost.
U příspěvku:Repotáž ze soutěže lodních modelářů Velké Přítočno 2012.
mmiiaa (Občasný) - 21.3.2013 > Cyberian> to teda sorry, ale tahle reportáž je asi o sto procent na vyšší úrovni, než ta, kterou jsi tady nedávno uveřejnil ty. tím myslím, ty děsné fotky z vaší svatby.. víš jak se to říká: zameť si před vlastním prahem.. myslím, že kritika zrovna u reportáže, není na místě..
U příspěvku:Předjaří
mmiiaa (Občasný) - 21.3.2013 > S.z.i.> proč bys měla být blázen? prostě jsem těch tvých ptáčků přesycená. tahle fotka má duši i bez zvířat..
U příspěvku:Předjaří
mmiiaa (Občasný) - 20.3.2013 > tvá nejlepší fotografie ze poslední dobu! bravo, skvělá..
U příspěvku:Přestanovský památník
mmiiaa (Občasný) - 19.3.2013 > popleta79> Popleto, velmi rychle si domýšlíš závěry. Nejsem psycholožka, učím lidi s mentálním postižením začleňovat se do společnosti, do běžného života..proto ta má rada víš - bylo to myšleno dobře. nic mi v práci netrhá srdce tak, než když na veřejnosti mí klienti ze sebe "dělají" blby, přitom to není nutné, každý má být na co hrdý. Ty mě umíš jen urážet a to ukazuje tvůj charakter, tvé nitro, které je nicotné. Lidé sem dávají svá díla, aby jim druzí řekli svůj názor, aby jim poradili, pomohli, ukázali cestu, nebo se jen pobavili. já se tě stále dokola ptám a nedostala jsem od tebe ještě slušnou odpověď, jen napadání mé osoby a mých fotografií. proč publikuješ fotografie se svoji podobiznou na uměleckém serveru? co tě k tomu vede? co od toho očekáváš? proč máš tuto potřebu?proč se zesměšňuješ a ponižuješ?

PS: Karhajův příspěvek podepisuji
U příspěvku:Přestanovský památník
mmiiaa (Občasný) - 19.3.2013 > v mé práci učím lidi s mentálním znevýhodněním, aby ze sebe nedělali před ostatními blbce...myslím, že vzdělávání v této oblasti by ti mohlo prospět.
U příspěvku:Bianka
mmiiaa (Občasný) - 19.3.2013 > příjemné měkké světlo...
U příspěvku:Beijing, China - 1.
mmiiaa (Občasný) - 17.3.2013 > přesně jak píše Karhaj.. velká škoda, že to nedopadlo lépe.. ale moc se mi ta atmosféra líbí...ta žena, ty šaty, ta rouška, to zvláštní světlo..
i přes všechny nedostatky musím doporučit a hodnotit plným počtem. poněvadž to co se tady poslední dobou zveřejňuje je neskutečný shit.. tohle je to pravé pro mne!
U příspěvku:Svatba Cyberiana a Huwika 19.1
mmiiaa (Občasný) - 17.3.2013 > Cyberian> promiň, to jsou ty nicky no:)
U příspěvku:toaleta ženy
mmiiaa (Občasný) - 17.3.2013 > popleta79> on je nějaký umělec normální? díky bohu za to, že ne.. "být normální" je tak strašně obyčejné a nudné!
U příspěvku:deviace and me II.
mmiiaa (Občasný) - 17.3.2013 > popleta79> to je v pořádku...to nemůže pochopi každý, o to v umění jde..
U příspěvku: Zámek Smečno
mmiiaa (Občasný) - 17.3.2013 > Popleto, tvá nejlepší fotografie co jsi zveřejnil.. určitě by to chtělo lepší světlo, kontrast a hloubku.. ale dobrý začátek.. Zámek je to krásný. kombinace s kamením je skvostná.
U příspěvku:Vánoční pochod Kokořínsko okruh sochaře Levého 2007.
mmiiaa (Občasný) - 17.3.2013 > popleta79> Popleto, úplně upřímně se tě chci na něco zeptat. a byla bych ráda, kdybys na mě neútočil a odpověděl mi jako dospělý člověk. Co ti říká pojem "výtvarné dílo" ?
U příspěvku:Svatba Cyberiana a Huwika 19.1
mmiiaa (Občasný) - 17.3.2013 > moc gratuluji.. i když já celé ty roky co sem chodím mám Huwika a Cyberian za ženy :))
U příspěvku:Princezna Radunka ze všech Princezen Nej.
mmiiaa (Občasný) - 17.3.2013 > popleta79> tak hele popleto, víš o mé životě hovno.. krásná jsem, každá žena je krásná..i ta žena na fotce je krásná, ale tys ji tou fotografií úplně zprznil. když už chce fotograf umístit moji fotku na umělecký server, tak mu budu vděčná, když to bude fotografie na úrovni a né fotka v šusťákovce na autobusové zastávce - hrozné ponížení pro tu ženu. kdyby tohle věděla, co jsi tady zveřejnil, už by s tebou nejspíš nepromluvila.. co se týče poezie, můj manžel mi skládá verše a to naprosto hluboké, vnitřní, které jsou všeříkající. ne nějaké výtrusy z páté třídy základní školy, které jsi tady předvedl ty a opět tu ženu akorát tak zesměšnil.. chápu, že je pryč, tohle se prostě nedá..
U příspěvku:Zátišie uprostred mesta I.
mmiiaa (Občasný) - 17.3.2013 > beljaksen> s tím samozřejmě souhlasím, o to to je.. ale u této fotografie autor absolutně netušil, že vůbec fotí..
U příspěvku:..
mmiiaa (Občasný) - 16.3.2013 > trošku bílé by to chtělo..ale jinak moc příjemné :)
U příspěvku:Maják (z cyklu Křehké)
mmiiaa (Občasný) - 16.3.2013 > bez kytiček by to pro mne mělo značku "ideál"..příjemné
U příspěvku:Zátišie uprostred mesta I.
mmiiaa (Občasný) - 16.3.2013 > velmi záleží ako autor pracuje s fotoaparátem? to jako myslíte vážně? on tady u té fotky autor přemýšlel nad tím, jak to vyfotí?
U příspěvku:u3u
mmiiaa (Občasný) - 16.3.2013 > Bovale, ty děláš graffiti, nebo jsi jen vyfotil cizí umění?
U příspěvku:čertík
mmiiaa (Občasný) - 16.3.2013 > Co je to za příšernou úpravu? chudák holčička, tak ji zprznit fotku!
U příspěvku:Vánoční pochod Kokořínsko okruh sochaře Levého 2007.
mmiiaa (Občasný) - 16.3.2013 > ????
U příspěvku:Princezna Radunka ze všech Princezen Nej.
mmiiaa (Občasný) - 16.3.2013 > opravdu si myslíš, že se takovéto příspěvky zveřejňují na uměleckém serveru?
to je děs.. fotka i ta rádoby báseň..
U příspěvku:Č jako červená
mmiiaa (Občasný) - 21.2.2013 > zajímavé. oč jde? nemůžu to poznat.
U příspěvku:nohy v oblacích
mmiiaa (Občasný) - 20.2.2013 > Zeanddrich E.> do měkkého, neboj:) přímo do náruče
U příspěvku:slítání
mmiiaa (Občasný) - 29.11.2012 > díky moc všem, jsem ráda, že se líbí
U příspěvku:Mariánský most v Ústí n/L, je v první desítce nejkrásnějších mostů světa.
mmiiaa (Občasný) - 3.11.2012 > proboha a na tokovou koninu jsi přišel kde? tohle a v desítce nejkrásnějších mostů světa? se podívej na ty skvosty, tenhle most s mezi topem ani neškrtne!
http://tn.nova.cz/magaziny/cestovani/kuriozity/10-nejkrasnejsich-svetovych-mostu.html
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter