Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 21.6.
Alois
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mihlava21
Brain (Občasný) - 21.4.2006 > hermite - myslím, že patříš k nejnadanějším lidem naší generace vůbec. ale odmítám tě číst z monitoru. postarej se, ať je to v tisku a budu se těšit.
U příspěvku:úsměv paranoie
Brain (Občasný) - 21.4.2006 > no co je TOTO?
U příspěvku:kolikátá už prostředníkům výmluv
Brain (Občasný) - 21.4.2006 > A víš co... Často, přečasto píšeš hrozné sračky - zvlášť tehdy, když se domníváš experimentovat... A kdyby kdosi jiný spustil takhle zhurta, s takovým vzteklým patosem - praskl bych smíchy.


Jenže já - jak tě pozoruju a trochu za ta léta znám - ti věřím, že v tobě ten kus patetického strouhátkem na tužky okrouhaného obra, který by se rozeřval, jen kdyby mohl, existuje.


Věřím ti to vlastně...
U příspěvku:Paroubek
Brain (Občasný) - 21.4.2006 > Mimochodem - volím sociální demokracii od doby, kdy jsem poprvé vzal do rukou volební lístek. Sociální demokracie zkrátka funguje lépe. ,-)
U příspěvku:Paroubek
Brain (Občasný) - 21.4.2006 > No nevím - literárně, jako hospodský popěvek? Za 5 b D. Obsahově - jedna bez D. Jelikož d nejde půlit, tedy 3... Prostě miluju pubertální politology z Neviditelného psa a jejich zkorumpovaného guru. ,-)
U příspěvku:Svoboda
Brain (Občasný) - 21.4.2006 > hmmmm.... tak promiň, ale abych nedevalvoval svou vlastní chválu jinde - tohle nemá drajv.
U příspěvku:Šifra mistra Leonarda - Dan Brown
Brain (Občasný) - 20.4.2006 > Zcela určitě. Já si toho všiml asi na třicáté stránce a pak už mi to bylo jasné. Na čtenářky zvyklé na to, že většinu literatury tvoří machisti, misogynové nebo teplouši (a různě zfrustrovaní škaredí chlapíci, kteří to s ženskýma neměli lehké) s tím odpovídajícím pohledem na něžné pohlaví coby spolek kachen a husí, nutně musí četba Browna působit jako očistná lázeň. Nejsem kachna, pomyslí si kachna za plotnou, jsem bohyně!
U příspěvku:Šifra mistra Leonarda - Dan Brown
Brain (Občasný) - 20.4.2006 > Všechno, co Max říká, je pravda, pravda a nic než pravda.

Upozornil bych mj. na muže o berlích, který v letícím aeroplánu s tácem v ruce servíruje čaj. :) Což je ale detail - poopravil bych Maxovo tvrzení, že hádanky jsou "složité". Nikoliv - ta cesta chlapa s čistým průstřelem je zcela zbytečná, stopy krve by totiž musely každého dovést k cíli.

Dále mě uráží jeho debilní tvrzení a zamlčování podstatných informací pro vývoj událostí, je to falzum detektivky, nejhorší šmíra jakou jsem četl za posledních pět let. Lichotí ovšem ženským (ty ho myslím prosadily) na každém kroku. Proto jej čtenářky "hltají jedním dechem". Řemeslník je samozřejmě ze současných komerčně úspěšných literátů jednoznačně úplně ten nejhorší. To už budu raději číst Dicka Francise.

Jednou jsem se dokonce během té smrtelné nudy i rozeřval (fakt nahlas) smíchy, a sice, když dvojka Langdon, Pitka vyhledává odkazy podle klíčových slov. Napínavé líčení chroustajícío IBM mě prostě dostalo.
U příspěvku:The Mormon Bishop and the Cowboy
Brain (Občasný) - 19.4.2006 > ptákovina... :)
U příspěvku:S tebou
Brain (Občasný) - 18.4.2006 > mno co se to tady děje?
U příspěvku:Žluté hovínko
Brain (Občasný) - 16.4.2006 > Vidím, že te tu nemají příliš rádi - a přece je to taková škoda. :)
U příspěvku:The Midget with the Speech Impediment
Brain (Občasný) - 15.4.2006 > hihihihihi... :)))
U příspěvku:Inflační básník
Brain (Občasný) - 15.4.2006 > takže Uroboros v tichu seděl na sbírce, jo? je to fajn... líbí. upřímně.
U příspěvku:Osudové h....
Brain (Občasný) - 15.4.2006 > jo... je to fajn.
U příspěvku:První čtení
Brain (Občasný) - 15.4.2006 > Je to výborně napsaná povídka - žánr sem, žánr tam, koneckonců, kdyby ses upřel, že to fejeton je, těžko se ti to bude vyvracet, byl by to takový delší fejeton. :) Každopádně je to duchaplné, vtipné, zasmál jsem se jako už dlouho ne. :)
U příspěvku:Podzim
Brain (Občasný) - 15.4.2006 > Příjemné, klidné, obecně básnivé... Na druhou stranu příliš se obecné básnivosti nevymykající... ,-)
U příspěvku:Knoflíčkovo pojetí drsné nadreality
Brain (Občasný) - 15.4.2006 > Text se dá číst, když si to vezmete do bloku. :) Ale je to zbytečná námaha. Magnetóza je totiž - co si budem lháti - čím dál horší.
U příspěvku:Čas
Brain (Občasný) - 12.4.2006 > vítej nám - Urobore básníku. Zde mzda Tvá. :)
U příspěvku:Alecož
Brain (Občasný) - 12.4.2006 > No já bych - skolde5 - moc na tvé místě jedničky nerozdával, protože by se taky někdo mohl mrknout na tvé pokusy, které mají k hvězdnosti předaleko. Je to samozřejmě špatné, ale jednička patří k hrubkovaté prachšpatnosti. Což u tohoto patetického výlevu pravda není.
U příspěvku:Kroky do vtíravosti
Brain (Občasný) - 11.4.2006 > Tak tak... Skutky mimořádné svou silou přelámou nás ostrou pilou! :))) Jdu číst dál, začíná to být skutečně zajímavé.
U příspěvku:Vlhká sláva/zabité ens
Brain (Občasný) - 11.4.2006 > S dovolením, jsem spisovatel a publicista, ČTK uznaný básník... :) Ostatně, již jsi vyzkoušel můj recept? Jaké to bylo?
U příspěvku:Segmenty
Brain (Občasný) - 10.4.2006 > mně to přijde fajn - škobrtavé, jeblé, ale fajn. :)
U příspěvku:Vlhká sláva/zabité ens
Brain (Občasný) - 10.4.2006 > Já vždycky radím autorům takovýchto - řekněme, veršů, následující:

vytisknout verš, svléknout se do naha, postavit se před zrcadlo s papírem v levé ruce a pravici pozvednout v řečnickém gestu.

Následně nasadit co nejdramatičtější výraz tváře a co nejdramatičtějším hlasem začít skandovat svůj text, přitom se upřeně sám sobě dívat do očí...

Nu... A jsme vyléčeni. :)
U příspěvku:VŠECHNO, CO JSME O SEXU VĚDĚT NECHTĚLI, ALE MUSELI SI TO PROŽÍT
Brain (Občasný) - 9.4.2006 > Vikinga - tenhle text, tuto nepovídku, nenic, rozhodně neobhajuju, a pokud jde o CHB, vidíme to zřejmě podobně nebo stejně. Ale trošku jsi mě zvedla s něčím jiným. V čem ti hlavní postava Obsluhoval jsem anglického krále přijde cynická, přízemní nebo bezcitná? Já si myslím, že to byl velký idealista a snílek.
U příspěvku:VŠECHNO, CO JSME O SEXU VĚDĚT NECHTĚLI, ALE MUSELI SI TO PROŽÍT
Brain (Občasný) - 8.4.2006 > Vikinga: fór je v tom, že u Bukowského jde taky o stylizaci a samozřejmě si taky obrovsky vymýšlí - jenže došlo k tomu, že tahle stylizace nějak veřejně splynula s ním. Ostatně na sklonku života se proti tomu trošku ohrazoval.

Ale jde tu spíš o to, že i taková věc (mluvíme o B.) vydává jakési svědectví o stavu společnosti, o člověku atp.
U příspěvku:VŠECHNO, CO JSME O SEXU VĚDĚT NECHTĚLI, ALE MUSELI SI TO PROŽÍT
Brain (Občasný) - 8.4.2006 > Jakousi útěchou člověku může být, že to mají všichni. Nedávno jsem to řešil s jedním špičkovým žurnalistou. Mít takhle právo vložit si třeba ve dvě ráno, když má člověk v kouli, blogpost do Reflexu, to je teprvá v 9:30 stíha! :)))
U příspěvku:VŠECHNO, CO JSME O SEXU VĚDĚT NECHTĚLI, ALE MUSELI SI TO PROŽÍT
Brain (Občasný) - 8.4.2006 > Jo, jo. Václave. To známe. Ošklivé internetové návyky a hrůza, co to člověk vložil. Občas se mi ještě taky vrací absťák po déčkách transformovaný do zuřivého pročítání logů u sebe na webu. A to i tehdy, když ten stejný text předtím četlo 300 000 lidí. Psychické návyky jsou horší než heroin.
U příspěvku:VŠECHNO, CO JSME O SEXU VĚDĚT NECHTĚLI, ALE MUSELI SI TO PROŽÍT
Brain (Občasný) - 8.4.2006 > Jinak Bell skutečně, v přímé řeči se píše správně takto:


"To je vedro!" zvolal Karel.


Ale i kdyby se to psalo jinak, bylo by to úplně jedno.
U příspěvku:VŠECHNO, CO JSME O SEXU VĚDĚT NECHTĚLI, ALE MUSELI SI TO PROŽÍT
Brain (Občasný) - 8.4.2006 > Je škoda, že si to nepoleželo v šuplíku aspoň rok, místo toho, aby to bylo plácnuto na web v žízni po déčku a troše pozornosti. :)



Je škoda té básničky uvnitř, text působí jako (a asi taky je) kompilát ze dvou až čtyř různých slepený dohromady. Možná to tak není, ale výsledný dojem je určující.


Zcela zjevně se nám tady rvou dva bítníci a jeden falešný český somr - Ginsberg, Bukowski a Pelc. Ten Ginsbergův vliv v básničce je akceptovatelný. Je to vidět, ale nepřekáží to - horší je to s těmi pelcobukovskými vycpávkami kolem. Navenek to vypadá (výsledný dojem je určující, příp. egilovysvětlivky jsou irrelevantní), že měl autor jakousi inspiraci - jenže ještě nevěděl přesně co, pak přešel k básničce a pak už nevěděl kudy kam dál, tak něco namatlal.


Čili tak se věci mají z mého úhlu pohledu. Básnička sama (ač silně inspirovaná Ginsbergem) 5 BD, ostatní vata kolem sotva za jedna. Zajímavé to je - už jako ukázka toho, co se ještě pod vlastním jménem publikovat nemá takže D a aritmetickým průměrem 3 B.
U příspěvku:Leopoldiny staré boty
Brain (Občasný) - 8.4.2006 > Felipemu je to jedno.
U příspěvku:Leopoldiny staré boty
Brain (Občasný) - 7.4.2006 > Já nevím, co je to tedy zase k..va za rozjezd. Kachličky, dlaždičky mršení obchodní značky.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter