Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 9.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:zrelost
Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > bohuzel to neni dobry 1-2
U příspěvku:clandestino
Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > bavíš mě
U příspěvku:IndiviDualita
Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > tak mi se to libi moc! skvela kombinace barev, super struktura, kompozice (nevim ale, jak to vytvaris... kdysi jsem mela program... menil tam clkovek promenne a definici barev a ono to generovalo... ale vlastne i to byl kumst :)... ma to styl! ty barevne proflakle fraktaly me spise neberou, ale tohle jo.
U příspěvku:konina
Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > :)
U příspěvku:*
Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > néé, tohle je zlo. :(
dobarvený přebarvený výcvak a nějaký kouřový/mlhový filtr... :(
U příspěvku:Zátiší bez lebky
Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > mi tady ta stredovka a motiv z rohu do rohu vyjimecne nijak nevadi... ale chybi tomu neco, mozna neco spise prebyva... uz vcera me ta predchozi vec zaujala, ale osobne by se mi to libilo asi vice smerem snovym, jemnejsim a klidne i tmavsim... Ty to mas hodne kontrastni a jakoby preostrene, takove cele "tvrde"...

(zkusim si pohrat, jestli bych z toho vytriskala neco, co by mi smakovalo vice :)
U příspěvku:P-HOLE
Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > luxus! cumim, ze i takove fotky se mezi hromadou hrozne vyfocenych kyticek a stromecku daji na Totemu najit a ze jsou dokonce doceneny!
U příspěvku:Prsteny
Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > mmiiaa> no, mozna jsme se videly, ale ja nepoznam Tebe a Ty zase me ;)
U příspěvku:PADLOPLAVBA
Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > velke mile prekvapeni na Totemu!
U příspěvku:Louka
Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > svět se zbláznil! :/
lidi, vy to nevidíte, že to neni fotka, ale jen cvak?! :( nic... nedá se mluvit o kompozici, nějaké myšlence či momentu, náladě a slovo ostrost asi ani nebudu vyslovovat...
U příspěvku:Prsteny
Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > Neexistující> ?? :) "obraz z televize, dyž se na nějakym kanálu už nic nevysílá..." tomu se rika MONOSKOP a jako graficky motiv pro tricka, tasky ci cokoliv se pouziva hojne a mnoho let ;)
U příspěvku:Hozená...
Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > DUNNKIN> :D líp bych to nenapsala! ;)
U příspěvku:Vitamíny
Mishka (Občasný) - 2.8.2010 > no, křičím taky "ježišmarijá", ale s nejnižší bodovou škálou.
je to veliká špaténka, výcvaky. ten rybíz je úplné peklo, jedině ten angrešt by mohl být snad za 2+ bodu...
U příspěvku:PowerPoint
Mishka (Občasný) - 2.8.2010 > :)
U příspěvku:Prsteny
Mishka (Občasný) - 2.8.2010 > prsteny jsou krasne (byla jsem tam, ale tohle nevidela :/), ale fotka jako takova nijaka... ostreni na visacku, kompozice nedobra... takze mame-li hodnotit foto a ne prsteny, nebylo by to dobre... ;)
U příspěvku:Padlý anděl
Mishka (Občasný) - 2.8.2010 > Na pomeru Totemu jednoznacne hruby nadprumer. Krasne svetlo, pekne barvy, kompozice by taky sla... jen ostrost mi chybi a tematicky a naladou mam radeji jine fotozanry...
U příspěvku:šv...
Mishka (Občasný) - 2.8.2010 > špatenka veliká... :/ nic, cvak...
U příspěvku:*řeka*
Mishka (Občasný) - 2.8.2010 > hodne prijemna atmosfera...
jen me rusi spousta tech bilych "ostrejch" pixelu... rusi tu ladnost a snovost...
U příspěvku:Kýč...
Mishka (Občasný) - 2.8.2010 > vidim to tak jako 1983... ten krivy horizont to potopil o to vice...
U příspěvku:jeskynní tajemství..
Mishka (Občasný) - 2.8.2010 > Rayer> Pokud ty nedostatky fotaku fotce ubiraji na kvalite, vyrazu, neni co resit preci. Takto mazla fotka (a ze ostra opravdu neni) by byla "chybou" z jakehokoliv stroje, zvlast z tech digitalu. Podle me to proste neni dobra fotka. Nema ani technicke kvality, ani nikterak extra moment/obsah. Preci nebudu davat petky fotkam, ktere maji silne nedostatky a nebudu privirat oci proto, ze je to levnym kompaktem.

Mela jsem kdysi taky kompakt a musela jsem se snazit stejne jako dnes, aby ta fotka byla ostra, pekna, zajimava... at kompakt, zrcadlovka ci analog.. pravidla jsou stejne... kompozice, svetlo, ostrost/kontrast/barvy a samozrejme zajimavost obsahu... tam neni kde proc delat podle me kompromisy.

U příspěvku:Demeter
Mishka (Občasný) - 2.8.2010 > takova kvalitni prace a ticho po pesine! :/
a fotovycvaky sbiraji doporucenky... :((
U příspěvku:Smutná euforie
Mishka (Občasný) - 31.7.2010 > Rayer> souvislost to ma... navaznost na predchozi desku (velkej Egon v temnem svete dospelych... :) a hlavne prani kapely... temne az dekadentni, ve stylu "Mishka"... caste konzultace od prvku az po pismo... :)
U příspěvku:Pěší zóna
Mishka (Občasný) - 31.7.2010 > Franta F.> to jsem porad jeste nevidela a chystam se na to leta! :)
U příspěvku:Banda loupežníků
Mishka (Občasný) - 31.7.2010 > :):) vtipne. jen by se mi to libilo vice asi jako "Prostorové objekty", rptooze jako fotka nic moc, ale jako napad a pajdulaci ok. :)
U příspěvku:p
Mishka (Občasný) - 31.7.2010 > moment super, hloubka ostrosti dobra, jen skoda, ze se nepovedla trochu lepsi kompozice (je mi jasne, ze v tom kalupu... ale... :)
U příspěvku:Pěší zóna
Mishka (Občasný) - 31.7.2010 > JARO> :) Nekteri si holt pletou "ritni alpinismus" s dobrym vkusem! ;))

No, kdyz jsem vcera koukala na uroven zdejsich fotek, jejich hodnoceni a jistotou jejich autoru, jak jsou ty fotky dobre, nepomohla by ani smrst Jar a Mishek...

Oni asi ani vetsinou nechteji vedet, ze to stoji za ho... a nikdy s takovou nikam nepostoupi. Jim je tu dobre, kamaradi jim daji ty peticky, poplacaji se po zadech za nejvetsi sragory a jim to vyhovuje.

Ja to mela a mam holt jinak.

Je jen zajimave, ze uroven maleb, grafik i psani je o hodne vys, nez ty fotky, to je tady tristni. Asi proto, ze kazdy dnes s digitalem mysli, ze je umelec! :(

Diky!

(Jeste tu neco asi chvili budu sypat a oxidovat, treba si nekteri na me uprimne komenty zvyknou a neco si i z toho vemou...)
U příspěvku:L´humanité I. 105/177
Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > a ještě to doporuč! ;)
U příspěvku:Pěší zóna
Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > cvakal> Ty jsi tak mimo, až je to mimo. :)

Barevně a digitálem?! = po vzoru Tvých kytiček, podle kterých nevíš o fotografii nic, natož abys měl cit a vkus?!

Digitálem fotím běžně (nejen pro sebe, ale i na zakázku i exkluzivně pro jednu světovou vyhlášenou fotobanku) a toto rozhodně není žádný převod do ČB!

Všechny ty poznámky o tmavých rozích, převodu do čb atd. jen ukazují, jak uzoučké je Tvé zorné pole v žánru fotografie, že víš a poznáš prd, ale kážeš jako mistr.

A pokud tak jasně upřednostňuješ barevné digi fotky před poctivou klasickou čb fotkou, mluví to opravdu za vše.

Tím končím tyhle debaty o h*vně a o hrášku.

Ty si dál mysli, že fotkám naprosto rozumíš a fotíš dobře a že já fotit neumím a nerozumím tomu ani za mák.
Já si budu dále myslet, že jsi naprosto mimo a s takovým přístupem, že nikdy nevyfotíš dobrou fotku a že já fotkám přeci jen už trochu rozumím a že se mi občas i podaří dobrá fotka (nemluvím o průměrnosti, ale o DOBRÉ fotce). ;)

Přát dobré světlo v tomto případě asi ani nemá smysl...
U příspěvku:podmořský svět..
Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > u prvni fotky jsem se tesila, ze to bude "real" pod vodou... skoda. :)
ale prozrad, je to nekde v CR?
toho mesicnika bych moc rada videla aspon takto v akvariu...
U příspěvku:jeskynní tajemství..
Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > andzi> :))
U příspěvku:L´humanité I. 105/177
Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > jóó Lumik! :) některé kvality se nemění! ;)
  <<< předchozí 
9.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter