Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jaká asi je...
Dawinea (Občasný) - 22.5.2003 > Líbí.... pojmenování doslovně vystihuje náladu  Upravovaná fotka?
U příspěvku:Slunce...
Dawinea (Občasný) - 22.5.2003 > NÁDHERA!  
U příspěvku:Jednou tě dostanu...
Dawinea (Občasný) - 22.5.2003 > ►Nicol► Na koho byla ta otázka s tím zkoušením? Předpokládám, že na čtenářku Kačku, protože u mě je ten dotaz "lehce bezpředmětný".....
U příspěvku:Jednou tě dostanu...
Dawinea (Občasný) - 22.5.2003 > Ještě mi tak došlo - že ne všemu dost dobře rozumím ... třeba: "...svážu tě polibky, jen klidně lež!..."... asi bych to potřebovala vysvětlit, možná ukázat... nějak mi stávkuje fantazie ...
U příspěvku:Jednou tě dostanu...
Dawinea (Občasný) - 22.5.2003 > Tak Ty si TO dáváš..... Je to překrásný.... Víc osobně.....
U příspěvku:šachová partie
Dawinea (Občasný) - 21.5.2003 > Je to zvláští. Pokusisit se o představu života HRY. :o)  Líbí se mi obzvláště: "....třese v poli sám svůj strach.." a "....z šatů cítit prohry ŠACH....". Příjemné. Moc.
U příspěvku:Tady tak žít...
Dawinea (Občasný) - 21.5.2003 > Není to až moc "uklizené"?
U příspěvku:Něco romantického
Dawinea (Občasný) - 21.5.2003 > Kelly> ►Kelly► vždyť já nemám vůbec žádný problém. Každá hodnotíme něco jiného. Já myšlenku, Ty formu. V pohodě.  Ten první odstavec Tvé reakce pomíjím, nic podobného jsem na mysli neměla. Psala jsem o tom, že chce-li někdo (obecně) něco (obecně) kritizovat nebo postavit se k danému (obecně) negativně, ať to RADĚJI nejprve zhodnotí vůči sobě samotnému (obecně). Nebylo v tom nic konkrétního k Tobě, byla to věta do davu zdejším domorodcům, možná spíš příležitostným návštěvníkům. Nemám s ničím absolutně problém. Minimálně tady.  Myslím, že v jádru si dost dobře rozumíme. Každá vidíme to světlo jiným směrem, ale svítí nám stejně.
U příspěvku:Něco romantického
Dawinea (Občasný) - 21.5.2003 >

►Lian► V pohodě. Obhajoba subjektivity.

U příspěvku:Něco romantického
Dawinea (Občasný) - 21.5.2003 > Kelly> 

►Kelly► Naopak. Dělím. Nesměšuji dvě věci dohromady. Rozděluji.  Hodnoť si dle svého, já zde (v tomto případě, silně ojedinělém) hodnotila právě jen TO UVNITŘ, protože pro mě osobně to bylo něco něuvěřitelně citlivého, jemného, v současné době ojedinělého; něco, čeho si hodlám vážit. A tohoto člověka jeho zkušenost evidentně (dle zážitku) nepřesvědčila, aby to šel někdy a třeba i brzy zopakovat zas. Naopak. Život mu ukázal, jak je směšný a "nezapadající" ve svém jednání. Jen proto, že kvílí pod okny své milé uprostřed noci. Záležitost, při které slečny kdysi vzdychaly, záviděly si a tonuly v myšlenkách, kdy tohle štěstí potká i je. Dnes ne. Ale já si toho jednání vážím. Jsme včichni od přírody příliš "stádoidní" (doporučuji bratry Karamazovi - Tolstoj - oddíl INKVIZITOR, nalezneš tam doslovné pocity toho, co mě vede k těmto rozvláčnělým textům - dohromady nic nedávajícím a nepřinášejícím....) na to, abychom se dokázali OSOBNĚ a bez PŘIČINĚNÍ či SNAHY někoho jiného obhájit v rámci denní existence před zástupy "ryb", jejichž těla  (a především existenci a myšlenky) denně míjíme. Jistě, souhlasím - hodnotí se (dle rozhodnutí hodnotícího) FORMA toho co PRODÁVÁME vlastními či naučenými slovy. ALE tohle dílko pro mne znamenalo víc. Viděla jsem v něm (a vidím jistě stále) ŽIVOT, jaký NÁM přijde krásný a milý (PROČ BYCHOM O NĚM JINAK PSALI????), ale ZÁROVEŇ jeho chování BYLO POTLAČENO. Já se jen snažila tuhle PŘEDNOST vyzdvihnout, protože tak to cítím. Jestli je to pravda? Pochybuješ o jeho slovech? Pochybují jiní o Tvých? Ano? Kde je chyba? Proč si nevěříme? Je někdo lepší než druhý, že má PRÁVO pochybovat? "....Vše, co zneužiji,....bude mi vráceno...." První pohled musí směřovat dovnitř, NIKOLIV VEN.

 

Jistě, neschválíš vraždu. ...... Minulý týden jsem na ulici viděla bít mladou (17,18 let) holku urostlým, silným,  velkým chlapem.... Plakala, ... , bránila se, ... prosila..... když to uvidí žák ZŠ napíše o tom slohovou práci, MŮŽE BÝT SEBELEPŠÍ. Nebude-li závěr, že se tomu snažil zabránit, odsoudím ho. TO  je život mýma očima. ŽIJEME TU VŠICHNI. Se stejnými právy, stejnými pravidly. Chceš-li plivat špínu a dštít oheň, pošli oči svými myšlenkami nejprve do své duše. Vydržíš-li tento pohled (sakra upřímně), PAK TEPRVE jej obracej ven..... před ten práh, který sis UŽ zametla.

 

Neurážím, nesoudím, neodsuzuji. Hájím. Sebe.

U příspěvku:Něco romantického
Dawinea (Občasný) - 21.5.2003 > ► Lian ► Nemluv, prosím, globálně za všechny. Každému - co jeho jest. Já hodnotila myšlenku, kteréžto si tímto cením, mnohem více však samotného skutku. Děj a reál byl v tomto případě příliš silný, než aby jej dokázalo srdce a ruka slovy vystihnout ve stejné kráse. Ty a ostatní jste zde hodnotili projev. Osobně v tomto případě nemohu propadnout jen "obalu". Hodnotím to, CO je v něm zabaleno.
U příspěvku:Mámení
Dawinea (Občasný) - 21.5.2003 > Strašlivě abstraktní. I na můj hrubý vkus až příliš. Ovšem "motherboard" by se tu našel.
U příspěvku:Něco romantického
Dawinea (Občasný) - 21.5.2003 > Kelly> ►Kelly► Když někoho v parku v noci rozčtvrtím a napíšu o tom super baladu, taky mi dáš za jedna?
U příspěvku:Něco romantického
Dawinea (Občasný) - 21.5.2003 > ►Lian►Vyjímka potvrzuje pravidlo....
U příspěvku:kov křehkých řas
Dawinea (Občasný) - 21.5.2003 >

Cítím se strnule od té doby, co jsem si poprvé uvědomila, že jsou kolem mě lidé.... A světě div a Pán Bůh mě ochraňuj - ONI JSOU JINÍ!!! 

U příspěvku:Rok poté ...
Dawinea (Občasný) - 21.5.2003 > Je to nádherný!!!!!!!!!!!!! Slovo za slovem, všechno tak krásně plyne, příjemně se to čte i fantasie nebloudí.... Mě osobně to hovoří z duše - stylem, myšlenkou, pointou... Nádhera.... Díky... Nelze jinak, než za tohle poděkovat....
U příspěvku:kov křehkých řas
Dawinea (Občasný) - 21.5.2003 > Nechává to hodně prostoru pro představivost. Tato slova lze (ekla bych) pochpit několika možnými způsoby, ten celek se mi ale líbí... cítím z toho popud ke svobodě a volnosti, ovšem projevuje se tam i jakási touha, aby "to" neodlétlo pryč.... Alespoň tot ak vnímám.  Subjektivní. Zaujmulo mne slovní spojení "....kov křečovitých řas..." - jako by ty řasy nebyly přirozené, ale uměle vyhnány na jakousi exhibici, s níž vnitřně nesouhlasí... Líbí se mi to, moc.
U příspěvku:Les v mlze I
Dawinea (Občasný) - 20.5.2003 > Tomu i věřím, ale ten pocit nesníží ani vlhkost ani zima.....v přírodě je totiž príma...
U příspěvku:Něco romantického
Dawinea (Občasný) - 20.5.2003 > Hm.... čtouce kritiky, srdce se mi nevolí vzpíná... Pominu-li definici "básnické slovo", snad by bylo fajn si prvotně uvědomit, že tu tunu romantiky, lásky a zhrzených myšlenek na ta krásná AŽ a KÉŽ a ACH a KDYBY a KDYSI, o nichž  my tu jen většinou cintáme, tenhle  chlapík uskutečnil v reálu..... Kdo z Vás tohle už zažil....? Slečny, paní... Kdo z Vašich milých popadnul hudební nástroj (aniž by jej dokázal alespoň zčásti obstojně obsloužiti) a šel Vám vyznávat lásku po vzoru šlechetných jinochů a paniců z dob námi opěvovaných? No.... ?  Už v tom je, v daném ohledu, o dost jinde.... Hodnotím myšlenku, obsah, vyjádření a jeho styl v tomto případě už není tak důležitý... Za pár let možná, ale TEĎ NE. Chlapče, klobouk dolů. Ať už jsi břinkal a ladil, až uši tahaly, tohle chtělo odvahu. Uvěřejnit to tady... taky...
U příspěvku:utopené srdce
Dawinea (Občasný) - 20.5.2003 > Moc hezký. Zvláštní úhel snímání, možná i světlem.... íbí. Efekt VERY GOOD
U příspěvku:Eutanázie
Dawinea (Občasný) - 20.5.2003 > "...vymáčkne z nich tóny jako uhříky,

co praskají mi o sklo..." - to chce silný žaludek. Jinak souhlas s Kampak  Líbí.

U příspěvku:Z Ameriky
Dawinea (Občasný) - 20.5.2003 > Postaršího data oběhu, ale klasická amer. propaganda. Osobně si v tom hledám možnost hodnocení účelu
U příspěvku:Léto
Dawinea (Občasný) - 20.5.2003 > Hustý!!!! Slušnej úlet  Takový dadaistický
U příspěvku:...A VYBER SI KAM JÍT?!
Dawinea (Občasný) - 20.5.2003 > Moc pěkný.... Tam bych si šla zaplavat.... Ovšem jen v případě, že je ve vodě bezpečno....
U příspěvku:Zillik
Dawinea (Občasný) - 20.5.2003 > Je to skvělé!!!! Směla bych vědět, jak to vzniklo? Díky předem.
U příspěvku:Láskování
Dawinea (Občasný) - 20.5.2003 > Líbí se mi to. Snad - při oslovování odlišných subjektů bych v tomto případě volila rozdělení do odstavců (nebo jiné vizuální oddělení). V 3.řádku oslovuješ osobu ženského pohlaví, 4. řádek je ještě -asi- k ní a v 8. a 14.řádku oslovuješ skupinu. Celek se mi ovšem moc líbí, snad že ta slova se tak nějak objevují v myšlenkách sama.
U příspěvku:Billboard
Dawinea (Občasný) - 20.5.2003 >

Moc tam nemusím tu tašku od Mc´Donald´s, ale je to super. Billboard na zdi - zeď na zdi - dobrý, moc moc dobrý!!!

U příspěvku:...Nikol...
Dawinea (Občasný) - 20.5.2003 >

►Lian, máš někdy jen vlastní názor? Spoustukrát tu čekáš až co řeknou někteří z ostatních. "...kam vítr, tam plášť...?" (je to jen dotaz na důvod, nic jiného )

►Drakulína► Moc se mi to líbí, souhlas s Lian ohledně tvářiček, možná osobně bych vytáhla světlem trochu víc ty oči. Je to moc pěkné...

U příspěvku:Kouzlo vody
Dawinea (Občasný) - 19.5.2003 > To jsi vážně chytal(a)? Mňo, zlatý ručičky
U příspěvku:Ovečka na cestě k Matterhornu
Dawinea (Občasný) - 19.5.2003 >

Ofcéééé je moc moc a moc dobrá. Vážně. S oblohou a tak... 

U příspěvku: Divná
Dawinea (Občasný) - 19.5.2003 > Hledám nějaký moudro v těch třech komnatách, ale nic mě nenapadá. To bude tím, že mě ty trojiky chybí.  Líbí. Jo. Líbí.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter