Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 14.6.
Roland
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Jakub Očivid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1452x
Napsat zprávu

Stačí mi to, čo povedia fotky...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 20.11.2006 > aké obálky, čo za obálky? ako sa robia obálky?:)
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 20.11.2006 > toono> doup nie je slepý a už vôbec nie blbý a jeho poznámky mi prídu niekedy, keď sa k nim dostanem, dosť vtipné, ale toť asi všjo. Ono totiž nejak neholdujem čítaniu iných komentov, max. k svojim fotkám...ale niekedy sa pritrafí...
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 20.11.2006 > Jakub Očivid> ...fantastické, vzhľadom na spôsob pretvorenia niečoho na niečo nové - použitím citácie, apropriácie a alúzie vznikol zaujímavý metapríbeh... predtým som to vnímal v trocha zubatejšom kontexte...
U příspěvku:/bez názvu/
Jakub Očivid (Občasný) - 20.11.2006 > tento motív ma v tvojom podaní už začína kapku unavovať...
U příspěvku:/bez názvu/
Jakub Očivid (Občasný) - 20.11.2006 > pre mňa nášup...
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > toono> asi tri roky. amatér praktik, teórie neobchádzam. inak aj publicista a žurnalista, zatiaľ na voľnej nohe. foto je pre mňa o komunikácii, na akejkoľvek úrovni. keď ma niečo osloví, reagujem... P.s. nechápem, ako sa môžeš rozčulovať nad poznámkami niekoho, kto vyprodukuje viac gárbidžu než dobrých fotiek (a to akceptujem aj nefoto ako skvelé práce a ten "manifest" v katalógu ma dosť oslovil - len aby byuo jasnejšie). Fotka je proste obraz, vizuálna komunikácia a to kategorizovanie ma tu už v niektorých prípadoch trochu rozľaďuje. Dľa mňa je len orientačné a fotka (alebo séria) napokon aj tak hovorí sama za seba... jaks na tom vlastne ty? už sa mi nechce o sebe... snáď postačuje...
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > trocha preriediť, tá posledná je zbytoč. inak fantastické...
U příspěvku:[Nefoto] Ne-stydatost
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > Desí ma to. Aj keď je svetlo v ne-fotografii asi ne-podstatné, v tejto fotke zohráva dosť dôležitú úlohu. Vykresľuje plastické bytie figúr v plnej "nahote"... lazaretné emócie lazarentej nádeje...
U příspěvku:/bez názvu/
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 >
U příspěvku:... příběh jednoho schodiště II. ... NEFOTO
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > Na ktorej púšti som mal v piesku hlavu zaborenú, že som doteraz videl len tvoje 2 fotky? A oby dve absolútne skvosty...
U příspěvku:..17.
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > teší ma tvoj, aj keď asi iba chvíľkový, návrat k fotografii...
U příspěvku:..17.
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > neuveríš, ale nejak podobne sa teraz cítim. len namiesto vína zelený čaj a namiesto 17 20:13. i tých chlpov na hrudi mám tiež menej. empatickú chvíľku uzavriem numerom.
U příspěvku:Podzim (nefoto)
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > Príde mi to nápadité a originálne, asi hlavne preto, že som sa s takýmto vyjadrením motívu jesene (podzimu) ešte nestretol.
U příspěvku:Maoisté řádí a Nefoto stále nekončí
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > už dávno som nevidel toľko vypatlancov pohromade v jednej fotosérii...
U příspěvku:Moje pohádky: Vánektýnka
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > prvý krát som na túto fotku natrafil na fstope, ale vzhľadom na to, že som tam neni registrovaný, tak som ti nemohol napísať, že je to odzbrojujúce a podmanivé...
U příspěvku:/bez názvu/
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > relatívny koniec v bludnom kruhu...
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > vážne nič
U příspěvku:...Někam
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > ale inak funguje...
U příspěvku:...Někam
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > sága "o něčem" pokračuje... to isté, čo pri predchádzajúcej - štipka kontrastu.
U příspěvku:/bez názvu/
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > oslovilo...
U příspěvku:Zas ten západ slunce (nefoto)
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > Janahe> P.s. Kedy a kde budú výsledky?
U příspěvku:Zas ten západ slunce (nefoto)
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > Janahe> Ahoj. Všetky fotky, čo som tam (Běžím s hovnem...) chcel dať, som poslal aj na pokharu. Dokonca sa do zoznamu dostali aj tie, ktoré som z totemu zámerne zmazal pred ukončením prijímania príspevkov, lebo som sa proste časom rozhodol, že tie tam nechcem. Tak neviem, neporiadok asi nebude na mojej strane. Ale hlavu si z toho nerobím...
U příspěvku:Skejťak II
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > Dľa mňa je tam všetko, čo by tam malo byť... no comentos
U příspěvku:...Někdy...
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > Konečne niekto, kto si nepohnojil dobré fotky názvom. Páčia sa mi vďaka tej symbióze, ktorú spolu tvoria. Jediné, čo by som zmenil je, že by som pridal trochu kontrastu na zvýraznenie dramatickosti stálosti a vyprahnutosti tých vecí.
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > uniká mi zmysel toho sfarbenia. zdá sa mi, že bez toho by to aj fungovalo. takto ee. je to skôr o umení skaziť hypoteticky dobrú fotku.
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > 3. aj sólo. pri niektorých tvojich prezentačkách ma napadá, či by nebolo lepšie preferovať kvalitu pred kvantitou a toto je jedna z nich. ale možno sa mýlim...
U příspěvku:... krajina v pohybu ... (NEFOTO)
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > uf, prekrásnoje...
U příspěvku:ap
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > až na ten fucken zlatý rez a prepaly zhora...:)
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > Prvý dojem: "páchateľ sa vracia na miesto činu". Tajomnosť a samota, ktorá povznáša... Tvoj usmerňovač smerom fashion ma preto trochu zmiatol.
Nie že by som chcel stavať nejaké ideály a gerojov, ale z fashion to naj, čo som v poslednom čase videl:

http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=7565
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 16.11.2006 > nechytačky...
U příspěvku:Zas ten západ slunce (nefoto)
Jakub Očivid (Občasný) - 16.11.2006 > No ale tento je predsa len v niečom iný...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter