Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:ILUZE
nieboras.jan (Občasný) - 13.1.2002 > Jo, souhlasím s tím, že iluze je, ale jinak se mi to bohužel moc nelíbilo. Beru, možná je to tvůj styl, ale prostě mi nepadl do oka. Kdybych to měl hodnotit, tak dám asi dvě až tři. Mimochodem - TA OSOBA J(!!!)SI TY. Můžu mít otázku? Začínáš psát, nebo píšeš už dlouho?
U příspěvku:V chrámu svatého Víta.
nieboras.jan (Občasný) - 12.1.2002 > Já nevím co k tomu říct. Rozhodně si ale z téhle básně dokážu chrám Sv. Víta představit i s onou atmosférou. Báseň jako taková je asi dost působivá. Když už jsem si to představil. A možná to je to nejdůležitější - že ony představy a pocity opravdu vyvolává.
U příspěvku:Brány světla
nieboras.jan (Občasný) - 12.1.2002 > Mě se zase nejvíce líbí sloka poslední. Ale jako celek musím jen žasnout a souhlasit s Janou. Opravdu dobré.
U příspěvku:Televizní noviny.
nieboras.jan (Občasný) - 29.12.2001 > Prostě líbí. Docela mi to někdy připomnělo Bukowskeho, ale tohle je trochu jiné. Takové bližší. Asi.
U příspěvku:Každá jako každá jiná
nieboras.jan (Občasný) - 24.12.2001 > Mně se to celkem líbí.
U příspěvku:Konečná
nieboras.jan (Občasný) - 24.12.2001 > Já nemám slov. Vlastně prostě souhlasím s majkytkou a Fines. Smekám, smekám. Smekám.
U příspěvku:dnes
nieboras.jan (Občasný) - 24.12.2001 > Co ti mám na to napsat? Místo knotku bych dal knotu, jinak se mi to nelíbí jako vždy. :-) Ne, myslím tím to, že ty tvé básně jsou vážně výzvy. Jen aby je někdo někdy poslechnul.
U příspěvku:ukřižování
nieboras.jan (Občasný) - 10.12.2001 > Zadny snih. Jen tve dost zajimave basne.
U příspěvku:Prozaická báseň
nieboras.jan (Občasný) - 9.12.2001 > Jesus Christ Superstar! Ja fakt vim co si o tom nemyslet. Nic tamhletoho jsem nikdy cetl, jsem jaksi zmaten/a. Ty jsi byla a vzdy budes muzenou. Pridat kapku jedu a jsi Hamlet jak vysity. Tragikomicnost jedna basen a jeste k tomu voroze, teda v proze. Chtela jsi nekdy byt viditelna? Prave se stalo. Rekl Buh a dal si pauzu na cigaretku.
U příspěvku:Ztrnulost
nieboras.jan (Občasný) - 9.12.2001 > Nevim presne, co jsi tou basni myslel, ale docela se mi libi. Hlavne ten zaver, ten je dobry. A mimochodem, strnulost se pise s "S" - alespon myslim :-)
U příspěvku:Nikdo neútočí
nieboras.jan (Občasný) - 6.12.2001 > Nemyslim ze to je neuskutecnitelne. Vsechno je to jen a jen v nas a samozrejme v autorovi.
U příspěvku:Pocit
nieboras.jan (Občasný) - 6.12.2001 > Libi se mi to, az na to ze slovo PIJI je podle meho moc umele. I kdyz to je spisovne. Lepsi by asi bylo PIJU - ale to je jen a jen tvoje vec a ja rikam: 1
U příspěvku:Po
nieboras.jan (Občasný) - 4.12.2001 > BOMBA
U příspěvku:Můza po dvaceti letech
nieboras.jan (Občasný) - 2.11.2001 > Drsnější než cokoli, co jsem kdy napsal. Nevím, jestli se tohle hodí přímo do kolekce Unavená růže. Ale když tak nad tím přemýšlím, je to v podstatě pravda. Nebo ne? Já fakt nevím. Jsem z toho nějak zmaten. Ne proto, že by se mi to nelíbílo, ale proto, že k tobě mi takové básně nějak nesedí. Ale co, jestli bude ještě jedna (nebo více) taková, určitě ti dám hodnocení. Jinak si, prosím, mysli, že to je za 1.
U příspěvku:Zpověď
nieboras.jan (Občasný) - 27.10.2001 > Já nevím. Je to fakt dobré.
U příspěvku:Prázdnota slov
nieboras.jan (Občasný) - 27.10.2001 > Fajn
U příspěvku:OBRAZY (Kamile M.)
nieboras.jan (Občasný) - 21.10.2001 > Já myslím, že to je hodně hezké. Vím, že tu poznámku dávám pozdě, ale snad ne zbytečně...
U příspěvku:PODZIM 2001
nieboras.jan (Občasný) - 21.10.2001 > Nádhera
U příspěvku:ZVONOKOSY
nieboras.jan (Občasný) - 21.10.2001 >
U příspěvku:KRITIKA
nieboras.jan (Občasný) - 21.10.2001 > Ty vole. Nemám, co k tomu dodat. Fakt good
U příspěvku:Emoce
nieboras.jan (Občasný) - 21.10.2001 > Jednou? Ale je to dobré. Krátké a (opět) výstižné
U příspěvku:Slepá ulička
nieboras.jan (Občasný) - 21.10.2001 > Bomba! Jen jednu věc (můj vlastní názor) - nedávat všechno. Nechme si něco i na další. Stejně se nakonec rozdáš celý a pak? Neodejdeš. Pak to jen nepřežiješ.
U příspěvku:Přezrálá láska
nieboras.jan (Občasný) - 21.10.2001 > To je síla! Hnus! Odporné! Pravdivé! Chceš ty čtenáře dohnat k sebevraždě? Něco tak super jsem nečetl už dlouho! Vážně - super. Deprese to je moje! (Zvlášť, když jsem v podstatě šťastný)
U příspěvku:V čem tkví konec
nieboras.jan (Občasný) - 18.10.2001 > Nevím, co napsat. Podle mně - kde nejdou použít slova, musí člověk použít city. A v tvé básni je obojí, což je rozhodně super.
A mimochodem, tvé poslední básně ve stylu jedno slovo = jeden verš, se mi hodně líbí. Je to moc zajímavé a má to dobré myšlenky.
U příspěvku:Kytarista
nieboras.jan (Občasný) - 18.10.2001 > Omlouvám se všem, je to o Jimmy Morrisonovi. Nicméně - jak jsem psal, nikdy jsem ho pořádně neslyšel. Ale je fakt (teď jsem si to uvědomil), že to kytarista není. Ještě jednou se omlouvám.
U příspěvku:Okouzlení
nieboras.jan (Občasný) - 16.10.2001 > Pierote, první, co mně napadlo bylo "do prdele". Doufám, že mi to odpustíš, ale líbí se mi to. Je to v pohodě. Obzvlášť teď (pokud jsem to dobře pochopil), když zažívám úplně stejnou věc.
U příspěvku:Radost z příchodu
nieboras.jan (Občasný) - 30.9.2001 > Pierot? No comment. Stejně Ti píšu stále stejné hodnocení.
U příspěvku:Čekání pod koněm
nieboras.jan (Občasný) - 13.9.2001 > Nehodnotím, protože absolutně nevím, co si o tom myslet. Na jednu stranu se mi to líbí, ale na druhou? ... No vidíš, fakt nevím.
U příspěvku:Absurdita
nieboras.jan (Občasný) - 13.9.2001 > Souhlasím s Kajmanem, ale přece jen se mi to líbí. Hlavně závěr: klasický příklad, jak lidi ničí sny nejen sobě, ale i druhým
U příspěvku:Sníček
nieboras.jan (Občasný) - 3.9.2001 > To beru. když jsem se díval na další Tvé básně, tak jsem v nich zase našel něco, co mně hodně zaujalo.
U příspěvku:O tvém prstě
nieboras.jan (Občasný) - 3.9.2001 > Hodně dobré. Obzvláště super mi připadá poslední sloka. Fakt, fakt, fakt.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter