Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 3.7.
Radomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:O tvém prstě
nieboras.jan (Občasný) - 3.9.2001 > Hodně dobré. Obzvláště super mi připadá poslední sloka. Fakt, fakt, fakt.
U příspěvku:Odpověď na všechny otázky na světě
nieboras.jan (Občasný) - 3.9.2001 > Mně se to líbí. Téma možná otřepané, ale hezky zpracované. Vždyť jak bychom dopadli, kdybychom nepsali o lásce, že?
U příspěvku:Pěšák a holčička
nieboras.jan (Občasný) - 3.9.2001 > Já už nemám, co bych dodal. Asi jsi měl pravdu - čím dál, tím lepší.
U příspěvku:MARJÁNKA (Marjánce von TOTEM)
nieboras.jan (Občasný) - 29.8.2001 > ANdrstEND. JEDna zMÁLA co JseM aSI PoChOpiL. A je V Tom i TRoChu hUDbY. (a MARJÁNKY)
U příspěvku:Vzkaz
nieboras.jan (Občasný) - 29.8.2001 > Tak tohle už se mi opravdu líbí. Každopádně myslím, že Ti to sedlo více než ta minulá. Fakt povedená básnička.
U příspěvku:Sníček
nieboras.jan (Občasný) - 29.8.2001 > Nelíbí se mi tohle: "úplně celí zmatení", "oběmama" (?!) a nějaké rýmy. Jinak je to celkem zajímavé, ale myslím, že už jsem od Tebe četl mnohem lepší básně.
U příspěvku:Čajové lístky
nieboras.jan (Občasný) - 22.8.2001 > Moc se mi to líbí. Hlavně to, že mnich pláče nad svou zemí. Jo, číňané (aspoň podle toho, co tam udělali), jsou svině. Ale je to opravdu křehké (to slovo bych nevymyslel, ale když už ho použili nahoře...). Jaké jiné slovo k tomu dodat? Melancholie?!
U příspěvku:Kacíř a družice
nieboras.jan (Občasný) - 20.8.2001 > Zneuctění poutníci nebe - tím jsem myslel ony družice v období vesmírných závodů. Vždyť - jak se asi musely cítit, když vypustili jednu jen aby ukázala USA, za co toho stojí loket. A pak pustili USA a pak SSSR... Prostě furt dokola. Kdyby si Tě házely mezi sebou dvě holky jen proto, aby si dokázaly, která je lepší. Ty by ses necítil tak trochu zneuctěný? :-)
U příspěvku:Jakým právem zabíjíte lásku?
nieboras.jan (Občasný) - 18.8.2001 > Abych napsal svůj názor: Láska se nedá zabít. Ale myslím, že ta opravdová se dá zažít jen jednou. Co jiného se pak naskýtá člověku, než být s někým "jen" proto, že je mu s ním dobře:
"Miláčku, máš mě rád?"
"Ne, ale je mi s tebou fajn."
"Jak mi to můžeš říct?"
"Chceš, abych ti lhal? Holka, takhle to prostě je."
"Ale miláčku..."
"Už o tom nechci slyšet, jestli něco chceš, tak se se mnou rozejdi. Já to přežiju. Ale jak jsem řekl, je mi s tebou příjemně."
"Ne, to víš že ne. Vždyť mně na tobě taky záleží..."

Lidi by si měli uvědomit, že střídání partnerů je jen jiná forma lásky. Do každého z nich se můžeme zamilovat, ale nikoho nebudeme MILOVAT.

A k té básni? Moc se mi líbila.
U příspěvku:Naposledy
nieboras.jan (Občasný) - 15.8.2001 >
U příspěvku:Prý láska
nieboras.jan (Občasný) - 15.8.2001 > Tak tohle je naprosto perfektní. No cemment, no beton. Krátké, výstižné a jasné. Žádné uměle přidané prvky. Prostě mně tohle opravdu ohromilo.
U příspěvku:Deprese
nieboras.jan (Občasný) - 15.8.2001 > Nevím jestli jsem to pochopil dobře, ale střídáš je tak často? Hraješ si s něma? Jestli jo, to by sis měl dát spíš přezdívku Valmont, ne? Ne, teď vážně: Docela se mi to líbí. Každopádně se to dá určitě vyložit mnoha způsoby.
U příspěvku:Začátek
nieboras.jan (Občasný) - 8.7.2001 > Mně se to líbí i s posledním řádkem. Nic netrvá věčně, co? Natož to poprvé.
U příspěvku:Budoucnost
nieboras.jan (Občasný) - 8.7.2001 > Mně se to líbí. Ne tak moc, jako tvá "Něžná", ale je to dobré. A zase ten konec: Slepý k ostatním živým... Myslím, že to je dobře vymyšlené. Námět sice starý, ale kamínky na cestě. Kdo může říct, že vždy vymyslí něco nového???
U příspěvku:Něžná
nieboras.jan (Občasný) - 8.7.2001 > To se mi moc líbí. Nemám co říct. Snad jen, že realita je krutá. Hezké verše a líbí se mi hlavně to s tou revolucí. To jsem ještě nikde neslyšel. Taky by mně zajímalo, kolikahlavá je ta saň? Ale když se jedná o ženu, asi hodně.
U příspěvku:Věřit
nieboras.jan (Občasný) - 2.7.2001 > Tam, kde máš slovo "toť", patří slovo "to" - alespoň gramaticky. Jinak je to vcelku slušné - důležité je věřit. Dle mého názoru - je jedno jestli v Něho (v něhož nevěřím), nebo v někoho jiného, v něco jiné. Důležité je neztrácet víru. Ale - promiň - možná by to chtělo zpracovat trochu víc. Nevzniklo to náhodou pouhou myšlenkou, které rozum nedal formu?
U příspěvku:Vědět tak, jaké to je...
nieboras.jan (Občasný) - 1.7.2001 > Myslím, že to je celkem dobré, ale taky myslím, že ses mohla držet více toho rozkouskovaného - jako v prvním odstavci. Některé odstavce mají zbytečně dlouhé věty. Trochu je rozkouskovat a mohlo to být lepší. CO se týče nápadu a obsahu, myslím, že to je dost dobré.
U příspěvku:Rozloučení a okamžik
nieboras.jan (Občasný) - 1.7.2001 > V podstatě stejný komentář jako u tvé předchozí básně.
U příspěvku:Co nepoví slova
nieboras.jan (Občasný) - 1.7.2001 > Jestli to můžu trochu okomentovat: Ta ruka mi unikla (myslím v reálu), mé srdce je totálně rozlité a já nejsem já. Co z toho plyne? Že ta básnička se mi moc líbí a je tötálně přesná.
U příspěvku:Slova Moci
nieboras.jan (Občasný) - 25.6.2001 > Myslím si, že ten konec přesně vystihuje tu situaci: Jakmile ta dvě slůvka řekneš, končí to. Prostě máš tu zbraň u hlavy a tvůj partner(ka) jen přemýšlí, jestli stiskne, nebo ne. (U mně stiskla :-(((
U příspěvku:Siluety v okně
nieboras.jan (Občasný) - 25.6.2001 > Mně se to líbilo hodně. Asi taky proto, že jsem něco takového psával taky hodně často. Ale nejvíce se mi líbil předposlední odstavec. Myslím, že to jsou city vylité na podlahu. Ale v tom případě to je zvláštní tekutina, protože každý (asi) s respektem obchází tu kaluž a říká si: Smutná nádhera
U příspěvku:Duše
nieboras.jan (Občasný) - 20.6.2001 > To se mi fakt líbí. Plno hezkých obratů a zdařilý je i závěr (ten Otazník). A taky to asi vystihuje to, o čem jsi chtěla psát. Vím, že říkám pořád tytéž věci, ale je to super. Alespoň to tak na mně působí.
U příspěvku:CHUŤ
nieboras.jan (Občasný) - 20.6.2001 > Pro Ellennu: Mám hlad - na to fyzično, nebo na sex, chceš-li. Mám hlad = toužím po tom, abych se dotkl její kůže. A když už jsou ty doteky a kůže, je to zcela jasné - jednou se při tom stejně svléknout musíme, takže začnu já - svléknu se jako had... :-)
U příspěvku:Zatím
nieboras.jan (Občasný) - 19.6.2001 > Znervózňuje mně tam jen to slovo "pro srandu". Jinak hezké (pokud mohu soudit).
U příspěvku:Kdy umírá láska
nieboras.jan (Občasný) - 16.6.2001 > Dá se tohle vůbec hodnotit? Jsem mužského pohlaví a tohle se mi stalo taky - že jsem se zklamal. Jenže tam je ještě jedno slovo: Mnohokrát. Každý se mnohokrát zklame a souhlasím s Veou: Láska je i o volnosti a svobodě, i když se to těžko dodržuje, zvlášť, když se to týká nás samých.
Každopádně ale nesouhlasím s FLO a Godardem - myšlenka v tom totiž je a nejedna. Ale to je asi jedno, že? Ohodnotím to, ale takovéhle věci by se hodnotit neměly. Měly by prostě vstoupit do povědomí jiných lidí...
U příspěvku:Slovo od slova pomalu padá
nieboras.jan (Občasný) - 7.6.2001 > Jo, řekl bych... Hnus, ale fakt dobrý. Je to zajímavé. Hlavně ten konec. Realistické pojetí dnešního světa???
U příspěvku:Něco.
nieboras.jan (Občasný) - 7.6.2001 > Já bych zase souhlasil s Arwen. To láska na veřejnosti k tomu patří. A až se budou potkávat potom? Kdy potom? (Už zas filozofuju - sorry.) Končím. Prostě moc hezká myšlenka a ten otevřený (nevyřčený) konec je zajímavý. Jen si nejsem jistý, jestli všichni lidi si odnesou to, co my tady. Ale jinak fakt super.
U příspěvku:O počítaní oveček a jiný havěti
nieboras.jan (Občasný) - 5.6.2001 > Tak to je totální! U nás říkáme MARAS!
U příspěvku:Modlitba královny Anny
nieboras.jan (Občasný) - 5.6.2001 > Co dodat?
U příspěvku:Jen svět 3
nieboras.jan (Občasný) - 4.6.2001 > Pro Kikina: Mělo to být o tom, jak mnozí lidé nechtějí ráno vstávat - když je špatně. To pak zabijí celý den. A proč ho zabíjet? Vždyť každý den je výjimečný...
U příspěvku: MOTÝLEK
nieboras.jan (Občasný) - 30.5.2001 > Mně se hodně líbí to "posmutněl moje oči". To je fakt dobré. Na druhou stranu se mi zdá trochu neobratné to s těmi křídly - "jen zavře křídla..." (ne že bych psal lépe, ale...) Ale jako celek se mi to fakt hodně líbí. A to posmutnění, to je perfektní.
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter