Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 21.6.
Alois
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Teflonace
tatokalan (Občasný) - 9.2.2003 > Je to vážně zajímavý nápad a já mám nepříjemnej pocit, že taková ordinace někde je, jinak by ty lidi kolem nás nebyli takoví.
U příspěvku:Pojďte, stačí tak málo
tatokalan (Občasný) - 9.2.2003 > Jojo, "In vino veritas." Ale je fakt, že pít se musí umět - mě osobně po vínu napadají šílený blbosti, tak jestli tě tohle napadlo po vypití sedmičky, tak klobouk dolů. Je to fakt supr. A já mobilní telefon jako symbol beru, uznávám, že je to dneska nutná věc, ale na druhou stranu, před deseti rokama ho nikdo neměl a nikomu nechyběl...
U příspěvku:Muž
tatokalan (Občasný) - 9.2.2003 > Hm, ať řeknu cokoliv, budu nosit dříví do lesa, takže prostě můj pocit - z toho příběhu jsem měla pocit takovýho toho mrazení u páteře, no a z toho dovětku mi naskočila pěkná husina.
U příspěvku:Hledání
tatokalan (Občasný) - 1.2.2003 > AngelHeaded> Jo, když tak o tom přemýšlím, tak jsem to psala někdy v 16ti, když jsem byla zamilovaná do někoho, kdo moje city neopětoval a měla jsem pěknou depku a k tomu je to psaný o hodině matiky, kterou jsem šíleně nenáviděla. Ale je fakt, že tu opravdovou lásku jsem nenašla doteďka a pomalu ztrácím chuť ji hledat (docela smutný na to, že mládí ještě zdaleka v pr... není a do důchodu je hooooodně moc daleko (minimálně 34 let).
U příspěvku:Bratři
tatokalan (Občasný) - 11.12.2002 > barlach> Já přemýšlela, jestli je mám nechat oba prohrát, tzn. že by se třeba prostříleli navzájem, nebo vyhrát, takže by zvítězila bratrská láska a oni se rozešli každej na jinou stranu a jako že se v tý hnusný válce nikdy nepotkali... Ale proč všechno psát naplno, ať si každej vybere, případně nechá vyhrát jednoho, kterej mu je sympatičtější :-)
U příspěvku:Bratři
tatokalan (Občasný) - 3.12.2002 > Naty> Mnojo, ale próza to taky není... tak co s tím? Já to dala sem, právě proto, že je to kategorie Poezie-všehochuť, tak jsem si myslela, že to snese :-)
U příspěvku:Středověká flétna
tatokalan (Občasný) - 17.11.2002 > egil> Díky, moc mě to potěšilo!
U příspěvku:Ta malá flekatá kulička...
tatokalan (Občasný) - 9.11.2002 > Tak nevím, jsem na rozpacích, ne že bych byla puritánka, ale přece jen jsem zvyklá na trošku jinou poezii :-)
U příspěvku:Harmonie duše
tatokalan (Občasný) - 9.11.2002 > Andrej Armenov> Epitaf ne, ale pěkná blbost, ani nevím, v jaké slabé chvilce jsem to napsala.
U příspěvku:Jak hluboká je Tvá láska?
tatokalan (Občasný) - 9.11.2002 > Andrej Armenov> Jak můžeš vědět, co jsem, když to nevím ani já?
U příspěvku:Setkání s duchem
tatokalan (Občasný) - 9.11.2002 > Andrej Armenov> Tak já nevím, chceš, abych byla sama sebou, a když jsem a popisuju svoje skutečný zážitky, tak se Ti to nelíbí? Proč duchařina, když tu o ducha vůbec nejde?
U příspěvku:Želví svět
tatokalan (Občasný) - 9.11.2002 > Andrej Armenov> Nejsem, ve skutečnosti jsem bílá žena, ufff!
U příspěvku:Předmluva
tatokalan (Občasný) - 9.11.2002 > Původně jsem myslela, že vyprávění dokreslím o vlastoruční fotky, ale kámoš se scannerem je trošku pomalejší, takže budou muset asi zatím stačit fotky z netu. Achich, ale tam určitě neseženu fotku křečka na dortu nebo jak si rozbaluje vánoční dárky :-(
U příspěvku:Láska
tatokalan (Občasný) - 9.11.2002 > Asi to patetické je, ale nemůžu si pomoct, já prostě všechno moc prožívám, i knížku nebo film, natožpak, když se zpětně obracím do situace, ve které jsem se sama ocitla. Omlouvám se za patos, ale já prostě jiná nejsem a když se tak cítím, tak to tak i píšu. A o slovech, která používám, nepřemýšlím vůbec. Píšu pro pocit, ne pro hodiny češtiny. Ale díky všem.
U příspěvku:Předmluva
tatokalan (Občasný) - 6.11.2002 > No, já jeden čas měla doma čtyři klece s křečkama, z toho tři ve svém pokojíčku, takže v noci to byl parádní rachot. V současnosti mám dva křečky (třetí mě bohužel před měsícem opustil), dvě akvária s rybičkama a pejska (jezevčíkobíglodobrmana). Kamarád si ze mně dělá legraci, že mi chybí ještě želvička (jsou strašně krásný, ale už je fakt nemám kam dát), had (kdybych věděla, že mi ho nesežere pes nebo naopak, tak bych ho taky měla) nebo papoušek (stačí když doma kvílím já s kytarou, natož kdyby tam kvílel ještě pták). Ale je fakt, že křečci mi přirostli k srdci nejvíc, dokonce jsem měla i křečky, který jsem chodila venčit před panelák, když jsem šla pro eko vodu - ale to se nechte překvapit :-)
U příspěvku:Ranní láska
tatokalan (Občasný) - 6.11.2002 > Acheron> U té indiánské poezie je mnoho věcí nepochopitelných, hlavně pro lidi 21. století. Oni nemají přímo vyhraněný literární útvar "poezie" a "próza". Za prózu by se u nich daly asi označit různé mýty a příběhy vyprávěné u ohňů. Mám pocit, že většina indiánské poezie je jen tak do větru hozený proud myšlenek, například jsem u nich ještě neviděla rýmovanou poezii, a to jsem jí přečetla dost. Jinak se samozřejmě nezlobím, vážím si každého názoru, tedy i negativního, pokud to není vyložené napadání např. ze závisti nebo naprostého nepochopení podstaty věci, což se Tebe netýká. Ono by tohle téma šlo samozřejmě zpracovat daleko více poeticky, ale já se pokusila o napodobení originální indiánské poezie, něco podobného jsem četla myslím od Navajů nebo Mohawků, teď nevím, pokud to najdu někde ve svých mnoha sešitech výpisků, tak to sem zkusím pro srovnání dát.
U příspěvku:Šamanovo volání
tatokalan (Občasný) - 3.11.2002 > Díky.
Barlach: a to tam ještě není obrázek :-P
U příspěvku:Duch země
tatokalan (Občasný) - 2.11.2002 > hubert> My o hubertovi, a hubert za humny.... :-) Doufám, že si nebudeš myslet, že jsem plagiátor a inspiruju se Tvojí poezií, ale jak Tě znám, tak určitě neeee.
U příspěvku:Duch země
tatokalan (Občasný) - 2.11.2002 > barlach> Vtip na tom je, že to vůbec není vtip. Zkus si někdy přečíst originální Indiánskou poezii. Poezie je zde relativní slovo, neznamená to, že se to musí rýmovat, naopak, Indiánům se to nerýmuje nikdy.
U příspěvku:Slunce zapadá za obzor
tatokalan (Občasný) - 2.11.2002 > Nádhera... nejhorší je, že jen málokdo dneska může pozorovat západ Slunce bez toho, aby běžel pár kilometrů za poslední paneláky...
U příspěvku:Kup si to!
tatokalan (Občasný) - 2.11.2002 > Super, týjo, já se snad po.... smíchy! Skvěle zpracovaný a fakt dobrej nápad. Jen doufám, že tak daleko to nedojde... ale když jsme u toho, co sebrat vycpanýho psa a dítě a zkusit to v Teleshoppingu?
U příspěvku:Středověká flétna
tatokalan (Občasný) - 20.10.2002 > Naty> Bylo to napsáno ve středu 16.10. přesně v 16:38 hodin :-) Jasně, že je něco ve vzduchu, je to tím počasím, že člověka napadají melancholické myšlenky a posedne ho múza. (Když si pak věci napsané v takovémhle pominutí smyslů a nálady čte člověk "střízlivý", myslí si, jaká je to blbost...)
U příspěvku:Prší
tatokalan (Občasný) - 22.9.2002 > Díky moc, jen málo lidí pochopí tu náladu, v který jsem byla, když jsem to psala, možná v tu chvíli trošku zklamaná a tak nějak rozlítosněná a rozbolavělá. Většinou se nad tím skoro nikdo nezamyslí a odsuzuje to pro nedostatečnou pocitovost a hloubku. Fakt dík :-)
U příspěvku:Být či nebýt?
tatokalan (Občasný) - 22.9.2002 > Díky :-)
Už je to sice 17 let, ale je to ve mně pořád ještě hodně silný, tak mě napadlo - nač to v sobě zadržovat, když to můžu hodit do počítače? Mně totiž psaní pomáhá dostat se z depresí nebo z určitýho napětí...
U příspěvku:Auvajs!
tatokalan (Občasný) - 17.9.2002 > Tééda, Ty máš ale štěstí na záběry :-)
U příspěvku:Za úplňku
tatokalan (Občasný) - 17.9.2002 > Nádhernej pohled... Úplně si představuju, jak tam vyběhnou víly a začnou tancovat, nebo třeba vylítne vlk a začne na ten Měsíc výt :-)
U příspěvku:Vlk
tatokalan (Občasný) - 17.9.2002 > Provedeno celkem dobře, je fakt, že ten vlk je malilinko pokřivenej, ale mám pocit, že jsem tohle už někde viděla na nějakým wallpaperu, což ovšem nevylučuje kvalitu zpracování, máš bezesporu talent.
U příspěvku:Ťuk!
tatokalan (Občasný) - 17.9.2002 > Suprově zvolený záběr, jojo, tak už to někdy bývá, že nám příroda (potažmo lidé, kteří něco vytvořili), sama nahraje :-)
U příspěvku:Naivní
tatokalan (Občasný) - 12.9.2002 > Po prvním přečtení mě to nějak nechytlo, ale po druhým přečtení je to pěkný, hlavně jsem tam vycítila jakýsi skrytý smysl, který mi měl co říct.
U příspěvku:Smysly
tatokalan (Občasný) - 7.9.2002 > stefan> Díky. Nechybí :-) (pokud nepočítám šestý smysl... :oD)
U příspěvku:Netvor
tatokalan (Občasný) - 19.7.2002 > Bolí, i když se s tím snažím vyrovnávat, jenže to dost dobře nejde, zvlášť když se Ti ten člověk tehdy, když už jsi se s tím skoro srovnal, znovu ozve a snaží se Ti vsugerovat, že on za nic nemůže, to všechno Ty... Díky.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter