Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
barlach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10878x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Toto je krátký vzkaz pro ostatní uživatele.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:SOULOŽ
barlach (Občasný) - 17.1.2004 > Jů...romantika. A jaká pěkná... :-)
U příspěvku:Absurdní drama z hyperprenatálního prostředí
barlach (Občasný) - 16.1.2004 > J.R.> Jen houšť a větší kapky. V redakci se snažím prosadit nějaká vylepšení rubriky divadlo, aby nezkomírala, ale k tomu potřebuji taky autory...Víc nemůžu říct, zatím. Ale piš holoubku piš...
U příspěvku:Absurdní drama z hyperprenatálního prostředí
barlach (Občasný) - 16.1.2004 > J.R.> Jen houšť a větší kapky. V redakci se snažím prosadit nějaká vylepšení rubriky divadlo, aby nezkomírala, ale k tomu potřebuji taky autory...Víc nemůžu říct, zatím. Ale piš holoubku piš...
U příspěvku:Pospěš si, Godote
barlach (Občasný) - 16.1.2004 > J.R.> Ponížené díky...
U příspěvku:Ticho "toužící" a "soužící" na nástupním ostrůvku
barlach (Občasný) - 16.1.2004 > Díky.
U příspěvku:Monodrámo pro pohyb (tajen káře)
barlach (Občasný) - 14.1.2004 > g morr> Nebo nemá, nikdy nevíš :-)))))))))))))
U příspěvku:Monodrámo pro pohyb (tajen káře)
barlach (Občasný) - 14.1.2004 > Nezdílím nadšení předchozích recenzentů...
U příspěvku:Monodrámo pro pohyb (tajen káře)
barlach (Občasný) - 14.1.2004 > Nezdílím nadšení předchozích recenzentů...
U příspěvku:Ticho "toužící" a "soužící" na nástupním ostrůvku
barlach (Občasný) - 14.1.2004 > Všem díky. Tak já budu pokračovat ve své tradici, že každou věc sem vložím polohotovou a pak ji dohotovím. Ale nevím, kdy se k tomu zasejc dostanu:-))) Díky!
U příspěvku:Ticho "toužící" a "soužící" na nástupním ostrůvku
barlach (Občasný) - 13.1.2004 > quentinbubakoff> Díky, napadlo mě to dneska u tramvaje a chtěljsem to co nejdříve zpracovat... Pak to takhle dopadá.Máš pravdu a dík.
U příspěvku:Trochu ulítlá povídka s ulítlým koncem
barlach (Občasný) - 13.1.2004 > Nevím, našel jsem tam pár výbornejch okamžiků, ale asi bych víc šetřil slovy v průběhu a nešetřil s nima v závěru-ovšem musela by být srávně volená. Hezky se to četlo, ale ouplně stopro to není.
U příspěvku:Minulost.....právě teď
barlach (Občasný) - 13.1.2004 > Dobré, ale že to neznamená, že v  "minulosti-právě tehdy" najdeme tu pravou pravdu. Teda doufám. Jinak dobré, hlavně pointa má mé sympatie...
U příspěvku:Epitaf
barlach (Občasný) - 13.1.2004 >

Pobavil jsem se. Nějak v tom nemám chuť hledat víc.

U příspěvku:Absurdní drama z hyperprenatálního prostředí
barlach (Občasný) - 13.1.2004 >

Nekonečná smrt jako očekvání nenáviděného života? Život vstříc smrti jako cesta k známému pohodlí s ne-papučemi v ne-křesle-číst ne-knihu a být šťasten. Pokud jsem to pochopil správně, tak mě to silně oslovilo. Má to rozměr, hledá to Boha, Ďábla nebo cokoliv - Ona je skutčná smrt pro nenarozeného - a je vlastně život dar?

 

Absurdnímu dramatu je prý odzvoněno, není ppulární - jsem opačného názoru. Líbí se mi především závěr. Ten začátek je spíš jako intro, úvod. Pak se to slibně rozjede. Možná bych ještě piloval na tom začátku, ale nenapadá mě jak... 

 

Velmi dobrý kus, dávám do časopisu.  

U příspěvku:Nátělník 399 Kč
barlach (Občasný) - 26.12.2003 > Bohužel mi to nepřijde ani prvokativní ani vtipné. Spíš prostě nepodařené.
U příspěvku:Ó silonová krokodlice
barlach (Občasný) - 15.12.2003 > Je to bezpochyby originální a vtipné, ale nevidím důvod, proč to zařadit do pod rubriky "Zajímavosti". Ačkoliv... Bane, zajímavé to bezpochyby je:-))
U příspěvku:Přísloví doslova
barlach (Občasný) - 15.12.2003 > Není to dramatický text. Nazval bych to spíš scénickou povídkou. Inscenovat to by znamenalo provést totální jevištní ilustraci slova. A to já nerad. Chybí mi v tom jakýkoli důvod, jakákoli otázka? Vím, nelze ve všem hledat metafyziku a složité filozofické sdělení, ale každá hra a každá inscenace by měla mít své "proto". Podle mě ttenhle kousek to své "proto" nemá a to úpěnlivě ze mě vyšplouchává slovo "proč"? Co se řeší? Kromě ukázání směrem k devalvaci běžně používaného slova (spojení) v pouhou frázi? Podle mě je to málo...
U příspěvku:Semilský paroháč popáté
barlach (Občasný) - 3.12.2003 >

Reportáž pěkná, nevleče se, což mě těší. Na druhou stranu bych se možná zasadil o větší podrobnosti. Chtěl bych znát třeba sdělení jednotlivých inscenací, ohlasy diváků, také by mě zajímala návštěvnost přehlídky atd. Prostě víc mě přitáhnout do Semil, abych litoval, že jsem tam nebyl... Je dobré, žes vybrala tři představení, o kterých píšeš podrobně, ale mě to přijde málo. Pak to jakoby není objektivní záznam přehlídky. Ale to je jen návrh... Jinak moc dobře napsané...

U příspěvku:Divadlo.Co je divadlo?
barlach (Občasný) - 28.11.2003 > Sáša> Nechtěl jsem to přehnat... No, někdo to udělat musel a když se na to redaktorství nikdo nehlásil...
U příspěvku:Rychlost
barlach (Občasný) - 23.11.2003 > MZF> Kdysi, když jsem začínal u divadla, chtěl jsem být klaunem - je to ohromné, nádherné a strašně těžké umění, které nikdo nedoceňuje. A když jsem tu ikonku objevil v galerii ikonek, bylo jasno...
U příspěvku:Rychlost
barlach (Občasný) - 21.11.2003 >

Čím rychleji se pohybujeme, tím dřív umřeme, se mi zdá. A proto se oddávám pohodové rychlosti v celém mém životě...

 

Lepší. Mám pár výhrad, ale ty jsou jen rýpalské...:-)

U příspěvku:"H2O"
barlach (Občasný) - 20.11.2003 > Lian> 

Objevil jsem to až teď, ale stejně odpovím.

 

Klíčová informace je v tom, že voda v levých dvou umyvadlech je "zvláštní". Je to vlastně něco podobného jako má povídka Teflonace, zabývá se to stejným problémem současných vztahů mezi lidmi... Já to nechci polopaticky vysvětlovat, protože by ten text ztratil všechno, co jsem mu chtěl dát. (Ale nevím, jestli alespoň něco má).

U příspěvku:Kajmanovo TV dobrodružství
barlach (Občasný) - 20.11.2003 >

 Hele a jsem fakt idiot, protože mě to nějak nešlo přečíst a musel jsem to luštit lupou či co...Ale stálo to za to

U příspěvku:Stěpan
barlach (Občasný) - 20.11.2003 >

Nebudu trhat partu - potěšils mé oči znavené a dal jim chuť koukat se na zbytek nekonečného dne...:-)

U příspěvku:Divadlo.Co je divadlo?
barlach (Občasný) - 20.11.2003 > Já děkuju. :)
U příspěvku:Fotbalový trénink
barlach (Občasný) - 18.11.2003 > Nevím, jí nejsem žádný kritik, ale mě to nebavilo. (Už proto, že jsem za svých mladých let hrával fotbal a to na všemožných úrovních od nejsprostších soutěží až po ligu dorostu a nikdy jsem nic podobného nezažil (bane, to není ten důvod - chápu, satira)):-) . Ale víceméně musím souhlasit s Kelly... Je to vtipné za každou cenu a to já nerad... A vůbec mi to právě nepřijde jako fejeton, ale jako povídka...Promiň, můj os. názor, nic víc, nic míň...
U příspěvku:Pro dva hlasy
barlach (Občasný) - 18.11.2003 > Pěkná, překvapivá. Zasahující, co víc? Jo, a od MOTÝLKA!
U příspěvku:Obrázky 101
barlach (Občasný) - 13.11.2003 > Taky jsem Obrázky miloval, ale tenhle jakoby k nim nepatřil...
U příspěvku:Obrázky 102
barlach (Občasný) - 13.11.2003 > viz Naty. Přijde i to jako dvě rozdílné básně...
U příspěvku:Smetana,Händel,Mozart a Gerschwin
barlach (Občasný) - 13.11.2003 >

První strofa se mi líbí, má hloubku. Druhá a třetí mi přijdou o poznání slabší a nikoliv proto, jestli se píše Gershwin nbo Gerschwin. :-) Nebudu hodnotit.

U příspěvku:Tehdy když jsem byla ještě malá...
barlach (Občasný) - 13.11.2003 >

Celé to má sílu a je prostě pravdivé. Ale ta část o pejskovi, to se mi evřelo srdéčko.Krásná, děkuji!

  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter