Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:SIlnice
Ripper (Občasný) - 30.5.2003 > Jo, ze života.
U příspěvku:NEJKRATŠÍ BÁSEŇ
Ripper (Občasný) - 30.5.2003 > Napsal jsem i kratší.
Např. - TUHLE BÁSEŇ NEČTĚTE!
Taky dobrý, ne?
U příspěvku:Surrealistická vzpomínka na Tour de Moravie 2002
Ripper (Občasný) - 30.5.2003 > Nehledě na to, že Surrealismus je již definitivně uzavřenou epochou, má v Česku prostě svou tradici a proč ne? I já jsem před časem experimentoval s automatickým psaním a podobnými metodami a četl jsem taky Bretona, Desnose, Aragona, Tzaru, Nezvala, četl jsem zápisky Mikuláše Medka a pod. a tím jsem došel k závěru, že tento Pavlíkův básnický text není text surrealistický s vyjímkou DNE 7 a DNE 8, které jsou zdařilé.
U příspěvku:IKARUS NA DERNIÉŘE LABUTÍHO JEZERA
Ripper (Občasný) - 30.5.2003 > Miluju balet.
U příspěvku:lzice
Ripper (Občasný) - 29.5.2003 > Rukojeť 5C je v pohodě, ale ta 6 B mi nedá pokoj! Rozhodně nejsimpatičtější je 5 A!
U příspěvku:Kytka mezi kameny
Ripper (Občasný) - 29.5.2003 > Ivettko, to je ale nádhera......................
Proboha, už né žádné kytky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ps: Nic proti nim - jsou prima!
U příspěvku:NOVÁ SCÉNA
Ripper (Občasný) - 29.5.2003 > Jsem sedmej, kdo četl tuhle báseň, a přitom první, kdo reaguje.... Asi to o něčem svědčí. Ani já si však nedovedu vytvořit žádnej vyhraněnej názor. - Je hodně rosekaná, na druhou stranu ten Odysseus a ten skateboard vnášejí do veršů podivuhodné napětí podobné tomu, co zažívám, když jdu kolem Národního Divadla. Jo...............
U příspěvku:Já a můj EL Bruno
Ripper (Občasný) - 29.5.2003 > jo
U příspěvku:STROMY PODÉL CEST
Ripper (Občasný) - 28.5.2003 > Šmankote, nebylo těch básní o stromech podél cest a podobných věcech v historii literatury už tak hodně?!
U příspěvku:O mlčení.
Ripper (Občasný) - 28.5.2003 > Trochu mi to připomělo jednu báseň od Ferlinghettyho také o Ježíši. Je to dobré - tak na jedna mínus.
U příspěvku:NYMPHS
Ripper (Občasný) - 28.5.2003 > Óóóóó pop-artový sex symbol antického Řecka...
U příspěvku:Nákupní horečka
Ripper (Občasný) - 27.5.2003 > Skvělý, možná až na ten patetickej konec....ale je to dost povedený.
U příspěvku:Rozpočítadlo
Ripper (Občasný) - 27.5.2003 > Co je to za cholerika Phexe?! Je zralej na Bohnice!
U příspěvku:Vzpomínky a vzpomínky
Ripper (Občasný) - 27.5.2003 > Supr, Pavlík má v sobě velkej básnickej potenciál, který by mohl dál rozvíjet.
U příspěvku: Má vnučka má ústa Julie Roberts.
Ripper (Občasný) - 27.5.2003 > do časopisu!
U příspěvku:Vzkaz
Ripper (Občasný) - 27.5.2003 > Láska a city, které k ní neodmyslitelně patří jsou od nepaměti předmětem uměleckého ztvárnění. Umění spočívá v tom, že dokážeme tak "proprané" téma vyjádřit způsobem, jenž nám i přesto přinese něco nového, neočekávaného, nějaký nový pohled. Vzhledem k tomu, mi tato (nevážná) báseň příjde poněkud naivní, ač jistě upřímně míněná.
U příspěvku:naverímboha
Ripper (Občasný) - 27.5.2003 > zajímavý
U příspěvku:Spolecenska
Ripper (Občasný) - 26.5.2003 > Koukám jak blázen, co že se to tady na Totemu objevilo! Nic tomu nechybí, je to absolutní!
U příspěvku:Emergency shutdown
Ripper (Občasný) - 26.5.2003 > Ojojojojojojojoj! Vždyť ty mě vyfoukáváš jak zplasklou pneumatiku. Píchls mi duši, Lotře!!!
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
Ripper (Občasný) - 26.5.2003 > Je to nádherná báseň!
U příspěvku:STŘEDNÍ VÝCHOD
Ripper (Občasný) - 26.5.2003 > Nononono!!! "Balzak" bylo první, co mě napadlo. Škoda.
U příspěvku:Čtverce
Ripper (Občasný) - 21.5.2003 > Rabako, co tu strašíš na Totemu?! S tímhle jdi do nějaké redakce nebo k vydavatelovy, proboha!
U příspěvku:Něco romantického
Ripper (Občasný) - 21.5.2003 > Lian> Není problém v knihovně (nejlíp na Mariánském nam. - pokud jsem z Prahy) sehnat básnické sbírky od Egona Bondyho (doporučuji hlavně poezii z let padesátých) a také Ivo Vodseďálka. O Skupině 42 vyšla před několika lety obsáhlá kniha - Měli by jí mít v každé knihovně!
U příspěvku:Něco romantického
Ripper (Občasný) - 21.5.2003 > Lian> Sem s ní!
U příspěvku:cesta tramvají
Ripper (Občasný) - 21.5.2003 > gadag> Tak to se omlouvám. Budu si to pamatovat.
U příspěvku:cesta tramvají
Ripper (Občasný) - 20.5.2003 > Dobré, dobré. Kdys to napsal? Průvodčí v tramvaji...to je pěkná řádka let. No, ale dá se to...
U příspěvku:Něco romantického
Ripper (Občasný) - 20.5.2003 > Lian> Co je básnické slovo? Máš pravdu, je to jednoduché a má to snad i předem jasnou pointu. Inspiruji se z telenovel. Navíc, žiju jednoduchým životem, proto píšu a tvořím jednoduše a omezeně. Miluji to. Raduji se z paneláků. Jsou přece supr, ne? PS: Pokud jde o literární kategorie, doporučuju Ti se seznámit s poetikou "všedního dne" skupiny 42, Trapné poezie od I. Vodseďálka, Totálního realismu E. Bondyho, a koneckonců i s teoretickými východisky Nového románu.
U příspěvku:K městský policii
Ripper (Občasný) - 16.5.2003 > Pane Bože!!!
U příspěvku:KONCERT PSÍCH VOJÁKŮ
Ripper (Občasný) - 16.5.2003 > Supr!
U příspěvku:Na frankfurtském knižním veletrhu
Ripper (Občasný) - 14.4.2003 > Přeslička> Jo, před týdnem se to tady omylem objevilo asi tak na čtvrt hodinky. Příště budu opatrnější.
U příspěvku:NEJASNÁ
Ripper (Občasný) - 9.4.2003 > Cid> To jsem pochopil, ale člověk by se neměl ptát: co tím chtěl básník říct? ,nýbrž: co to říká Mně. Rozumíš?
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter