Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:NEJASNÁ
Ripper (Občasný) - 9.4.2003 > Cid> To jsem pochopil, ale člověk by se neměl ptát: co tím chtěl básník říct? ,nýbrž: co to říká Mně. Rozumíš?
U příspěvku:Přírodní živly
Ripper (Občasný) - 8.4.2003 > Pavelku, jsi asi hodně mladý, co? Pokud to jsou Tvoje začátky, tak je to docela dobrý. Ale měl bys být více "svůj", víc "pozorovat" sebe i svět. V Téhle básni není nic čistě jen a jen z Tebe. Jsi ovlivněn starými zaprášenými verši. Ženeš se do zbytečného patosu. Jsi konvenční. Kašli na romantiky a vrať se spět do 21.století.
U příspěvku:Trocha fyziky
Ripper (Občasný) - 7.4.2003 > Výstižné!
U příspěvku:Uncle Mao
Ripper (Občasný) - 7.4.2003 > Zajímavý. Ta autocenzůra tomu dává říííííz.
U příspěvku:Hej!
Ripper (Občasný) - 7.4.2003 > Jo, třeba si tím chtěl něco říct...
U příspěvku:Bruno a Maruska
Ripper (Občasný) - 7.4.2003 > Trochu socialistický realismus, ne? Ale v pohodě...
U příspěvku:Smrad
Ripper (Občasný) - 7.4.2003 > Koukám, že hnojismus (kromě záchodové poezie, dadaismu, poetismu, apod) je silně ovlivněn Wolkerem i Máchou. Napadá mě - napsal si už manifest?
U příspěvku:Scvrklí lidé města pražského
Ripper (Občasný) - 7.4.2003 > "Lepší je umilovat se k smrti, než v domově důchodců vzpomínat na pracovní úspěchy."... Hnijeme už od narození. Všichni, bez rozdílu. Dokonce i Karel Gott, prostě nikomu se to nevyhne, ať už má Alzheimer nebo ne.
U příspěvku:NEJASNÁ
Ripper (Občasný) - 7.4.2003 > Platónova "stínohra světa"....Ovšem ta jeho filozofie stojí na vratkých nohou podobně jako verše této básně. Básník je vratké stvoření!
U příspěvku:Zakopkrhal kophout
Ripper (Občasný) - 7.4.2003 > Jelene, nikdy bych od Tebe neočekával něco takového. Žádný "pseudoerben" ale dadaistické slaboduchárny. Super!
U příspěvku:Nesázejte na černý koně
Ripper (Občasný) - 7.4.2003 > Neoslovila mě.
U příspěvku:S chutí!
Ripper (Občasný) - 2.4.2003 > Příšerné asociace! Ale určitě za jedna...
U příspěvku:Tři minuty ticha Tři minuty ticha Tři minuty ticha
Ripper (Občasný) - 2.4.2003 > Myslím, že by se mělo na Totemu zavést speciální oddělení pro dětskou poezii.
Ala ta poslední strofa mě zneklidňuje!!!
U příspěvku:EPOS O VINĚ A ODPUŠTĚNÍ
Ripper (Občasný) - 2.4.2003 > Všechno jsem už pochopil. Je to bezvadné. Dal bych Ti pětku, ale vždycky jsem vybočoval z řady.
U příspěvku:Názor
Ripper (Občasný) - 1.4.2003 > ...........!!!.........:ů-
U příspěvku:Jen sen...
Ripper (Občasný) - 1.4.2003 > Hele toyenko, Tvoje jméno je od slova "toy" nebo jména Toyen?
U příspěvku:Agónie vagónů
Ripper (Občasný) - 27.3.2003 > koloáž> No, popravdě, asi jsem si ten rozbor představoval jinak, ale děkuju.
U příspěvku:Fotosplín
Ripper (Občasný) - 26.3.2003 > "Necitlivý teleskop" dobrý. Ta terminologie, o které je tady řeč, je správná, protože takovéhle věci právě svou netradičností do poezie patří. Ovšem provedení pokulhává.
U příspěvku:Asthma
Ripper (Občasný) - 25.3.2003 > Na stroušku česneku / A kašel kolem hlavy / Stropem se protočí ....jo to by bylo lepší!
U příspěvku:DEJ NAŽRAT
Ripper (Občasný) - 25.3.2003 > Nevím jak se to zvíře jmenuje, ale ta báseň je podařená...
U příspěvku:Nemůžu zpomalit
Ripper (Občasný) - 25.3.2003 > Abys věděla, já se zdržuju známkování. Máš prostě úplně jiný způsob psaní....
U příspěvku:Agónie vagónů
Ripper (Občasný) - 25.3.2003 > Je to teda trhlý..totedaje trhlýjo to je. Rozně rád bych někoho poprosil o rozbor této básně. Nejlépe rovnou od autora. Děkuji.
U příspěvku:no war
Ripper (Občasný) - 23.3.2003 > _Tom> Nemáš pravdu. To s těma Kurdy je oblíbený arugument, ale je naprosto zavádějící. Protože demonstroval-li někdo proti genocidě Kurdů před několika lety, nevěnovala se této "bezvýznamné" události žádná pozornost. Média prodávají jenom to, co prodají. Kdo se v dnešní době zajímá o Bělorusko? Píšou se petice, dělají se demonstrace a všimnul si toho někdo?
Souhlasím s Tebou, že oč méně bude diktátorů, tím lépe. Ale tahle válka je zločinem, jako byla zločinem genocida Kurdů. Navíc, co dělaly USA v té době? Ničeho si nevšimly?
U příspěvku:no war
Ripper (Občasný) - 23.3.2003 > Ne, to blikání je správný. Je to jako při náletech, záblesky na obloze.
U příspěvku:Der Genosse Moravák
Ripper (Občasný) - 23.3.2003 > Potřebujeme překladatele!
U příspěvku:%#$%$#who i am$#^%
Ripper (Občasný) - 23.3.2003 > Jde z toho až strach, deprese, schizofrenie. Je to hodně dobrý.
U příspěvku:Praha - 1. máj 1999.
Ripper (Občasný) - 20.3.2003 > Jo to jasný, smůtný a je to poezie.
U příspěvku:V parku
Ripper (Občasný) - 20.3.2003 > Hele není to na Kampě? Je to hodně dobrý!
U příspěvku:feel da beat
Ripper (Občasný) - 20.3.2003 > Nevím, co to je, ale působí to na mě pozitivně. Cyberpop-art či co...
U příspěvku:Nápady 03
Ripper (Občasný) - 20.3.2003 > Supr! Škoda však, že surrealismu už v postmoderní době došel dech, ale dá se to brát jako jakýsi pokus o znovuoživení Bretonovy karmy.
U příspěvku:Valkýra
Ripper (Občasný) - 20.3.2003 > Nezlob se na mě, ale je to....no nevím jak to vyjádřit.
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter