Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
MZF
(muž)
Občasný
Na Totemu: 12773x
Napsat zprávu

Stále se ještě hledám, ale vím, že kategorii jsem už našel. Fejetony jsou moje. Píši je od roku 2002.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nevyhnutelné záležitosti
MZF (Občasný) - 12.4.2004 >

Konec se dá sice tušit už tak zhruba od poloviny, ale je to skvěle napsaný, dialogy mě vážně dostaly, takže...

U příspěvku:Anabolici
MZF (Občasný) - 4.4.2004 > První půlka mě vzala víc než ta druhá; měla větší spád. Ta druhá má na druhou stranu větší hloubku, takže... super.
U příspěvku:Boj na život a na smrt
MZF (Občasný) - 2.4.2004 > Výborný stíny a řeknu ti, že ten brouk je rodilej zabiják. Směje se pořád stejně jak u meditace, tak u mačkání palice...
U příspěvku:Let
MZF (Občasný) - 31.3.2004 > fungus2> Vidíš! Tak můžeš na podobné téma napsat svoji grotesku!
U příspěvku:Let
MZF (Občasný) - 31.3.2004 > fungus2> Díky. Ale na ty tvoje grotesky to nemá .
U příspěvku:Let
MZF (Občasný) - 31.3.2004 > quentinbubakoff> Díky, díky. Ten Pravej fejeton te ještě není. Ale on určitě přijde! Jo a na tý větě jsem si dal záležet a několikrát ji přepisoval, protože jsem tak trochu tušil, že to bude to pravý. Aspoň, že jsem se tentokrát trefil!
U příspěvku:Let
MZF (Občasný) - 31.3.2004 > Andulka> A kam letíš?
U příspěvku:Kočičí rákoska
MZF (Občasný) - 23.3.2004 > quentinbubakoff> 

Ty zlý!

 

A sakra! Zase máš pravdu a já s tim nic neudělám!

U příspěvku:Kočičí rákoska
MZF (Občasný) - 23.3.2004 > Petrax> 

Kritiku přežiju :) Jenom se mi teď nedostává nápadů...

U příspěvku:Jel jsem tramvají
MZF (Občasný) - 21.3.2004 > quentinbubakoff> Teda kventýne... To je na tebe dost strohý. Ale jak jsem si všimnul, tak ses teď pustil do sáhodlouhýho filosofickýho rozjímání s Adderem, takže chápu :))
U příspěvku:domluva
MZF (Občasný) - 21.3.2004 >

Na denním pořádku v USA...

U příspěvku:= Za městem =
MZF (Občasný) - 21.3.2004 > Nádhera! Krása! Nádhera! Krása! ...
U příspěvku:.: DRSOŇ :.
MZF (Občasný) - 21.3.2004 >

 

U příspěvku:.: BARVY PODZIMU :.
MZF (Občasný) - 20.3.2004 > Pěkný!
U příspěvku:Noviny
MZF (Občasný) - 20.3.2004 > Je to hrozně zmatený a nepřehledný. V textu je vyjádřeno příliš mnoho nedotažených myšlenek.
U příspěvku:Mafie
MZF (Občasný) - 19.3.2004 > Chudák jeden zabetonovanej...
U příspěvku:umelecke dilo
MZF (Občasný) - 18.3.2004 > Mě to přijde naprosto úžasný!!!
U příspěvku:Časopisy pro ty druhé
MZF (Občasný) - 18.3.2004 > Petrax> Věrim :) U nás v rodině se kupuje Spy, Šťastný Jim a Story, takže je úplně jedno, jestli to čte ženská nebo chlap - (ne)výsledek je vždycky stejnej...
U příspěvku:Z Ameriky.....
MZF (Občasný) - 17.3.2004 >

Počkej, počkej a tohle je VÁŽNĚ pravda???

 

Nějak tomu totiž nemůžu uvěřit.

U příspěvku:Výslech
MZF (Občasný) - 14.3.2004 > Vážně jsem se pobavil! Hlavně ke konci s tim kafem.
U příspěvku:Kraus bezdomovcem!
MZF (Občasný) - 7.3.2004 > Andulka> 

Proč mu ho neseberou, to by mě zajímalo taky. Tuhle informaci jsem získal z MF Dnes a v článku tam nezmiňují, proč by mu byt nemohli sebrat. Domnívám se, že pravděpodobně nemá povinnost ho vracet - a co je zadarmo to se počítá.

Peníze našetřil podnikáním a bůh ví čím ještě...

U příspěvku:v trávě
MZF (Občasný) - 7.3.2004 >

Pěknej kontrast.

U příspěvku:Kraus bezdomovcem!
MZF (Občasný) - 7.3.2004 > Andulka> 

On ten byt dostal před lety, kdy byl ještě "chudým" poslancem. A během let si dokázal vydělat na ty ostatní. A teď se mu ho prostě nechce vracet, když v něm ubytoval svojí rodinu.

V týhle zemi jsou prostě lidi, který můžou mít tři byty a taky jsou tu ti, kteří nemají ani jeden.

U příspěvku:Pohádky a dnešek
MZF (Občasný) - 3.3.2004 > BlueSky> 

Díky za přečtení a kritiku.

 

Máš pravdu, že to přeháním s tím absurdnem a nereálnem. Je to na škodu a vytýkalo mi to už více lidí, takže se na tom snažím zapracovat.

 

Ten návod na sepsání si několika indícií už používám a je to dobrá volba. Tohle je starší fejeton, jeden z prvních, který jsem napsal a hodlám tady publikovat jaksi chronoligicky. Nejprve přijdou na řadu ty starší kousky a pak až ty novější, o kterým si myslím, že už jsou na lepší úrovni. Rád bych totiž znal jakékoli názory, poznámky, kritiky, které by mi mohly být k dobru.

 

Ještě by mě zajímalo, kde by se daly sehnat texty těch fejetonistů, který jste jmenovaly. Komárek je MF Dnes, Kraus v Týdnu, ale jinak nevim. Please help!

 

Ještě jednou moc díky za vyčerpávající poznámky a těším se příště nashledanou!

U příspěvku:Pohádky a dnešek
MZF (Občasný) - 2.3.2004 > quentinbubakoff> 

Nejprvě bych tě poprosil, abys moje příspěvky dál hodnotil. Mám za to, že kritika pomáhá se zlepšovat, takže s tím nepřestávej. Alespoň časem uvidím, jestli se vyvíjím (nebo taky ne).

S tou toporností zkusím něco udělat, ale je to sakra těžký. Uvidíme u příštího kousku.

Díky

U příspěvku:Bez odpovědi
MZF (Občasný) - 29.2.2004 >

Pěkné. Na zamyšlení, což je u textu to nejcenější (alespoň pro mě).

 

Myslím si, že žádná rovná cesta neexistuje. I ta sebepřímější musí mít nějakou tu malou zatáčku. Cesta se stává rovnou až na jejím konci, kdy si člověk uvědomí, jak pro něj byla dlouhá a zátáčkovitá.

 

Rovná cesta také může znamenat nudu. Představ si, že rovný život znamená život bez radostí, smutku, úspěchů, lásek, zlomených srdcí... Prázdá, smutně prázdá rovná cesta...

 

Naše cesta vede přímo ke smrti. Když si to vezmeme polopaticky, můžeme to takto říci. Ale záleží jen na každém z nás kolika zatáčkami (prožitky) si tuto rovnou cestu zpestříme. Ať už pozitivně nebo negativně.

 

Ale dle mě: Lepší smutná cesta, než rovná.

 

Upřímě: Ne že by byl tvůj nějakou revolucí, ale dal mi podnět uvažovat. Za což ti děkuju a mávám ze zatáčky...

U příspěvku:Prodavač WU
MZF (Občasný) - 29.2.2004 >

Nějak mi to nejde číst. Zkus změnit font písma.

U příspěvku:Zamyslete se nad sebou!
MZF (Občasný) - 29.2.2004 >

Vzpomínky na gymnázium máme asi všichni hodně podobné. Na jedné straně hodní žáci, kteří nechtějí nikomu škodit (ani sobě tím, že by se učili) a na straně druhé zlí profesoři.

 

Tvůj text není vůbec špatný, ale poněkud více spadá do kritiky poměrů, které se ti nelíbí. Fejeton by měl být o něco více odlehčený.

 

V prvním odstavci máš překlep: realce - reakce

U příspěvku:Nedělejte si ze života peklo!
MZF (Občasný) - 25.2.2004 > Zvedačka nálady!
U příspěvku:Nedělejte si ze života peklo!
MZF (Občasný) - 25.2.2004 > Zvedačka nálady!
U příspěvku:Olej_pramen velké České řeky
MZF (Občasný) - 25.2.2004 > Velmi pěkné.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter