Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:koyaanisqatsi
Miloš... (Občasný) - 9.5.2007 > jo, to bych bral, ač trochu bezestřědné.
U příspěvku:Spirála
Miloš... (Občasný) - 9.5.2007 > ...Neníliž to škoda barev? ...né že bych zvládal prostorovost, ale tady to po ní křicí. Ovšem v záměru to patrně není.
U příspěvku:Shine
Miloš... (Občasný) - 9.5.2007 > Proč ne? Ale pořád nevím proč tak ostré barvy? Nejvíce se mě zaujal ten přechod cihlové do zelené vpravo dole spolu s tím křížem.
U příspěvku:madness
Miloš... (Občasný) - 9.5.2007 > ...pro mě příliš mnoho fotek na chudé vyjádření. Promiň, ale když je vezmu zvlášť, nic mi neříkají a jako celek se mi nelíbí...
U příspěvku:Hej myseľ! Chýba mi rozum
Miloš... (Občasný) - 9.5.2007 > Tak ti neviem Jawko. Jestli to mám brát jako zlepšení přímosti vyjádření, nebo únik od techniky? Věřím, že to vyjadřuje něco z tebe, ale jsem z toho rozpačitý... A co, bylas na Lise Gerrard 27. v Praze??
U příspěvku:Fantasy
Miloš... (Občasný) - 29.3.2007 > Janaskol> Toš dobrá, ale pak je to spíše o emocích (tím neříkám, že je to špatně, dneska platí: Co neútočí na emoce, není populární umění...), ale mě zajímá hlavně projev intuice...a konec konců ani s těmi emocemi v tomto podání se nějak nemohu ztotožnit, možná už proto, že jsou ženské a vymikají se nějakému jasnějšímu řádu. Ovšem čitělný řád v mých obrazech bys taky těžko hladala.-))) Jdu taky jen po pocitu...
U příspěvku:Fantasy
Miloš... (Občasný) - 26.3.2007 > Pěkný, ale malinko mi to připadá bezduchý, jako by se stále opakovala tataž finta a sdělení se neměnilo... I když to se dá nakonec říci o každém vyhraněném stylu... A tak by mě zajímalo co z toho obrazu cítíš ty, nebo co ti přináší při tvorbě??
U příspěvku:Zatmění Slunce ...ega
Miloš... (Občasný) - 12.3.2007 > Mima> A kdo z nás je čistý jako tvoje ikona?? Ono když člověk opravdu bedlivě pozoruje a vnímá druhé jací opravdu jsou, tak zjistí, že snad dokonale čistý byl jen ten beránek boží...
U příspěvku:"Quatzekotl" - Okřídlený had
Miloš... (Občasný) - 7.3.2007 > Prokletí> V Praze, ale komu to nic neříká, stejně tam nepojede kvůli jednomu mému obrazu...no myslím, že ani kdyby jich tam bylo 50 co jsem namaloval.
U příspěvku:"Quatzekotl" - Okřídlený had
Miloš... (Občasný) - 1.3.2007 > Daree> asi 120*60cm. Akryl na sololitu.
U příspěvku:Miláček
Miloš... (Občasný) - 28.2.2007 > Název mi k tomu nějak nesedne, ale jinak fekfertní, taková až na ty barvy, které mi přijdou hodně na efekt zajímavá kompozice, jinak moc fajn ty přírodní strukturky-fraktálky. A co je to proboha za techniku??
U příspěvku:"Quatzekotl" - Okřídlený had
Miloš... (Občasný) - 28.2.2007 > Prokletí> V reálu to nejpíš do prvního (možná druhého) víkendu v březnu bude ještě viset v Amaně ve Školské ul. - kolmá na Vodičkovu. ...A pak možná dole u Džoudyho u tram na I.P. Pavlova
U příspěvku:Zatmění Slunce ...ega
Miloš... (Občasný) - 27.2.2007 > čtenář> Jo, omezenost vlastního ega!
U příspěvku:Intuitivní křivky
Miloš... (Občasný) - 26.2.2007 > Prokletí> To souhlas, že je to rozcvička jsem psal už výše. V reálu bych to ani nevystavoval. Ač mnohdy i v jednuchosti je kouzlo, které i školeným konceptualismem těžko docílíš...
U příspěvku:Intuitivní křivky
Miloš... (Občasný) - 13.2.2007 > Prokletí> A jméno Kupka ti asi nic neříká, co? Arteterapie není jen malování s hudbou a naopak bez hudby potom to pravý umění...
U příspěvku:Intuitivní křivky
Miloš... (Občasný) - 13.2.2007 > caesarborgia> Ještě jsem výstavu nesbalil, a tohle je jen rozcvička... A foto viz eMblue, ale od podzimu jsem nepřispíval...
U příspěvku:Intuitivní křivky
Miloš... (Občasný) - 17.1.2007 > caesarborgia> Jak víš, že spíš fotím? Ne, jsou tam obrazy krom malého foto autopotrétu.
U příspěvku:Alchymie...
Miloš... (Občasný) - 31.7.2006 > maxima gali> Díky, když jsem to sem dával, tak mě v tu chvíly, aby ten název nebyl složitý, nic lepšího nenapadlo...Tajemný to má být, ale proč to působí na tebe strašidelně??
U příspěvku:Průvodce
Miloš... (Občasný) - 29.3.2006 > mě líbí, má to náoboj.-) Nic neřeš/ž ...bez to jak to cítíš.-)
U příspěvku:..tv4.
Miloš... (Občasný) - 29.3.2006 > mě ta víc.-ú) Ale obě zajímavé...
U příspěvku:Opět z kuchyně
Miloš... (Občasný) - 29.3.2006 > dobré...2ka 4ka.-)
U příspěvku:Schody
Miloš... (Občasný) - 29.3.2006 > moooc pěkný, až pohádkově.-)
U příspěvku:Most I
Miloš... (Občasný) - 29.3.2006 > bravo!
U příspěvku:..in.sg.
Miloš... (Občasný) - 29.3.2006 > Hudba je k tomu velmi působivá. Vizuálně mě to však Tondo příliš neoslovuje, ale je v tom určitá výpověď patrná, jen moc nechápu proč jí děláš? Nebo jako sdělení pro druhé jak dílem vnímáš ty ten Matrix?? To mě fakt na tom asi nejvíc zajímá...
U příspěvku:***10
Miloš... (Občasný) - 29.3.2006 > ...a nemělo by tam tedy být spíš místo zjavných, zdánlivých? Ale možná jen tak dobre nepočůvam po slovensky...-)
U příspěvku: ***8
Miloš... (Občasný) - 6.2.2006 > Ja ja.-)
U příspěvku:***7
Miloš... (Občasný) - 6.2.2006 > Když on ve své tuposti to neví...Tak jak se může rozhodnout pro něco jiného?? A když to pozná, že Je něco totálné jiného, tak jak se vzdát své navyklé omezenosti, která nám zároveň dává určitý pocit jistoty??
U příspěvku:***10
Miloš... (Občasný) - 6.2.2006 > Co tím chtěl básník...?
U příspěvku:Hypnotická regrese
Miloš... (Občasný) - 6.2.2006 > jiri-jirik> Pokud vím, tak se dohromady poté už nedali, což je asi pro oba lepší... Taky jsem ho pár let neviděl, ale podobný problém má na vice "frontách", ale jeho dosavadní partnerka mu byla spíše oddána s úctou k jeho velikosti, ze které si zároveň dělala trochu srandu a poznala jak využít jeho tužby po lásce. Tak nevím?-) Životní příběhy jsou na celý život a ty karmické mnohdy na celý aeón.-)
U příspěvku:Civilizace /60x100/
Miloš... (Občasný) - 6.2.2006 > Trochu až sci-fi...Jako většina tvých věcí, když nejsou do komixu. Víš, že bys mohl dělat umělecký komiux? Či, jak někdo v tom vidí sci-fi příběhy... to tu jeětě nebylo, myslím nejen tady, ale i v dějinách umění.-) Jinak mě se líbí tvoje tech. zdatnost, barvy jsou typicky Lumigovské, což někomu sedí, mě až tak ne, a příběh je příběh...Ten je vždy v obrazu dobré mít, aby poutal delší pozornost.-) Jinak mě se tady nejvíce líbí ten barevný kontrast popředí a horizontu.
U příspěvku:Franta Š.: KARMICKÁ ASTROLOGIE, TEMNÁ NOC DUŠE A CHANNELING
Miloš... (Občasný) - 26.1.2006 > ariel> ...Nebo nevědomě já z někoho. ...Njespíš shoda okolonosti. Když si dá někdo stejné heslo jako jméno...
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter