Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 10.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Na okraji města 5
Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > drfaust> Možná jsem to věděla, ale akosi mi to vypadlo z hlavy.
U příspěvku:Na okraji města 5
Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > drfaust> Jinak Stalker, co to je?
U příspěvku:Na okraji města 5
Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > drfaust> Kamerka mi stačí, umí natáčet i krátká videa.
U příspěvku:Na okraji města 5
Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > stanislav> Bát se v mém městečku nemusíš, je to opravdu velmi klidné a ospalé průmyslové městečko.
U příspěvku:Na okraji města 5
Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > Karel ŠTĚRBA> Zajímavé. O bezchybnosti se tu ještě nemluvilo. Díky. I Tobě přeji hezký den.
U příspěvku:Zastav se v tichém bezčasí
Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > Kombajn> 

Možná si je vymýšlím já, možná je jen tak chytám ze vzduchu ze všeobecného podvědomí a nebo mi padají samy do klína. Vyber si.

PS: Už nemáš krvavý očička? To je dobře, trochu jsem se jich bála.

U příspěvku:Zastav se v tichém bezčasí
Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > Plopez> Máš stoprocentní pravdu.
U příspěvku:Zastav se v tichém bezčasí
Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > rainy day> Protože mne baví studovat obě strany příchozích k mým fotkám. Ale to bych Vám vlastně neměla prozrazovat, že jste jen moji pokusní králíci.
U příspěvku:Výhled z okna
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > ouvej> Tak to jo. Pojmenovat se to musí, co má jméno už člověka tak neděsí. Tak fajn, ještě si tu tedy nebalím fidlátka.
U příspěvku:Výhled z okna
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > quentinbubakoff> O tom mi není nic známo. Co já vím, nikdo mne ještě za boudičku nelákal. 
U příspěvku:Výhled z okna
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > ouvej> Mít pochmurnou náladu občas nezaškodí, když je něco stálého, jako třeba dobrá nálada, tak si toho člověk už neváží a nemá se na co těšit. Hele, kdyby té pochmurnosti na Tebe bylo ale moc, stačí říci a publikaci svých fotek tady okamžitě zastavím, aby sis mohla oddychnout.
U příspěvku:Zastav se v tichém bezčasí
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > rainy day> Proč si myslíš, že je sem dávám, aby je někdo hodnotil? Já je sem dávám pro srandu králíkům. Nemůžu přece u každé fotky psát, tohle nehodnoťte a šetřete si body na pořádné umění. Na druhou stranu nemůžu těm co rádi bodujou zakázat aby to nedělali a tím nemátli nově příchozí, že tady najdou něco zajímavého co v životě neviděli.
U příspěvku:Výhled z okna
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > stanislav> Dobře Ti tak, tam se nikdy žádné děti nevychovávaly. Tam si můžeš jít maximálně koupit tužku do papírnictví, hezkou kytičku pro radost do květinářství, zajímavý časopis do trafiky, mobil však víš kam a třeba mrkev do zeleniny.
U příspěvku:Výhled z okna
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > ouvej> Kdepak tohle všechno jsem fotila před dvěma roky na podzim a v raném předjaří. Ale už si na Vás chystám mojí zimní sérii. Doufám, že se Ti mile vzpomíná nad mými obrázky na Ostravu. Sokolovsko a Ostravsko mají jedno společné - horníky.
U příspěvku:Výhled z okna
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > drfaust> Celá moje série fotek, která tu  zatím vyšla je pořád o jednom a tom samém městečku. Chodove u Karlových Varů podej pánovi ruku, ať se s Tebou taky seznámí.  Je to na Sokolovsku.
U příspěvku:Výhled z okna
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > quentinbubakoff> No tak Quentine, nějací sociopati by se tam asi našli, ale psychopati asi ne, aspoň nevím o žádném slavném o kterém by se dal natočit nějaký silný a úspěšný trihler.
U příspěvku:Výhled z okna
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > stanislav> Stando a který domeček máš na mysli, ten vpravo zelený nebo ten vlevo hnědavý schovaný za tím stromem. To uprostřed je něco jako krytá tržnice.
U příspěvku:Výhled z okna
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > quentinbubakoff> Proč? Dole pošta, za tím obchodní centrum, přes silnici mateřská školka a park a v dáli oblíbené kopce, co si člověk víc ke štěstí může přát. Tomu říkám optimistický výhled, i když já se z tohohle okna radši koukala v noci, když dole tak zajímavě svítily lampy a vyprávěly mi své příběhy.
U příspěvku:Zastav se v tichém bezčasí
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > stanislav> A mne zve k tichému posezení právě ta opuštěná lavička a panelák tam vůbec nevnímám.
U příspěvku:Zastav se v tichém bezčasí
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > rainy day> Proč chtete všichni jen myšlenky? Jestli je tam musíte mít, dodejte si je tam sami a kdo je tam nevidí, pro toho asi nejsou má foto určená. Jsem macešský autor a vůbec své návštěvníky nerozmazluji, šokuji je maximálně podprůměrnou technickou kvalitou fot a nestrkám jím pod nos, co tam mají vidět a co ne a vůbec se nestarám o uměleckou kvalitu, jsem prostě jen obyčejný reportér, který fotí nudnou realitu každodenního života. Velké umění u Anarely nenajdeš. Dokonce tu ani snahu o umění nenajdeš. Tady není žádné mámivé umění, tady je jen život.
U příspěvku:Zastav se v tichém bezčasí
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > Monty> Myšlenka byla vyfotit tu lavičku, co se tam taky vyskytuje a tvoří se vším ostatním dokonalý bezčasový celek.
U příspěvku:Zastav se v tichém bezčasí
Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > čtenář> Já se taky strašně divím, co tady tak blbnou, vždyť to jsou jen silně podprůměrné fotky, ale je to prostě těší se sem pod ně vracet a dělat si tu debatní kroužek. Tak proč jim v tom bránit, když jim to dělá tak velkou radost. Anareliny fota nejsou vážně žádné umění, cvakat přece umí každý.
U příspěvku:Večer padá na město 3
Anarela (Občasný) - 29.11.2003 > morgana> Kdepak, já trpím velikášstvím a tady se jen přetvařuji, abych si zlepšila průměr.
U příspěvku:Návrat domů
Anarela (Občasný) - 29.11.2003 > Monty> Bať, bať, svatou pravdu díš.
U příspěvku:Pěší zóna 3
Anarela (Občasný) - 29.11.2003 > Monty> Máma mi taky vždy říkala, když jsem jí říkávala po pěti minutách nové detektivky v televizi, kdo je vrah a na konci jsme se dozvěděly že taky jo, že jsem se minula povoláním. Ale vlastně logika se na matfyzu taky učí.
U příspěvku:Kostel 2
Anarela (Občasný) - 28.11.2003 > Karel ŠTĚRBA> Nejsou, jsou s takovou tématikou jakou tam vidí mí návštěvníci. Já si z Tebe jen laškovně dělala legraci, příště už budu hodná. Já jsem tu přece ten prvek, který bourá vize jiných a uvádí vše na správnou míru.
U příspěvku:Kostel 2
Anarela (Občasný) - 28.11.2003 > Karel ŠTĚRBA> Jo, jo a já jsem papež.
U příspěvku:Hlubočepy v podvečer
Anarela (Občasný) - 28.11.2003 > jak> 

Myslím, že po pár pivech jsou na bloudění ideální všechna místa na světě.

U příspěvku:Kostel 2
Anarela (Občasný) - 28.11.2003 > quentinbubakoff> Příště ten kostel rozeberu na jednotlivé cihličky, aby Ti nakazil výhled na tak úchvatníá auta.
U příspěvku:Kostel 2
Anarela (Občasný) - 28.11.2003 > MorbidAngel> Příště ty auta odnesu vlastnoručně na zádech, aby nerušila vyhlídku na ten kostel.
U příspěvku:Pěší zóna 3
Anarela (Občasný) - 27.11.2003 > stanislav> I Ty jeden filuto. Tebe ve škole neučili že Sokolovsko, Chebsko, Kraslicko a další přilehlé oblasti Podkrušnohoří byly sakumprdum Sudety? Tak čemu se divíš?
  <<< předchozí 
10.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter